به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 04
کد خبر: ۳۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

پورموسوی: مقابل پرسپولیس 28 بازیکن را بازی دادم

پورموسوی: مقابل پرسپولیس از 28 بازیکن استفاده کردم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان از تیم فعلی اش برای حضور در لیگ بیست و سوم رضایت دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سیداکبر پورموسوی در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه بازیکنان جذب شده برای لیگ بیست و سوم جزو اولویت اول شما بوده‌اند؟ اظهار کرد: با توجه به اندک بودجه‌ای که در اختیار داریم تلاش کرده‌ایم وارد بازار نقل و انتقالات شویم و بازیکن جذب کنیم و از تیم فعلی که جمع کرده‌ایم راضی هستم.

دیر شروع کردیم
وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم فعلی می‌تواند در لیگ برتر به صورتی کار کند که شاهد عملکرد آسانسوری استقلال خوزستان نباشیم؟ گفت: تمام تلاشم این بوده است که این باور را در بازیکنام به وجود بیاورم که ما می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. این اتفاقات می‌تواند ماندن با اقتدار در لیگ برتر یا می‌تواند قرار گرفتن در جایگاه تک‌رقمی باشد. در مجموع مطمئنم که بازیکنانم با تمام وجود کار خواهند کرد و به نظرم با یک ترکیب خوب از جوانان و باتجربه‌هایمان می‌توانیم یک استقلال خوزستان مناسب را بسازیم. البته دغدغه‌مان این است که کمی دیر شروع کردیم، وگرنه می‌توانیم با توجه به تفکراتمان بازیکنان را آماده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: قیمت بازیکنان واقعاً بالا است ولی تلاش کردیم با اندک بودجه‌مان تیم خوبی را ببندیم. بازیکنانی بودند که پیشنهاد قراردادی‌شان به ما 15 میلیارد و 12 میلیارد تومان بود ولی سعی کردیم از نظر مالی تراز تیمی را حفظ کنیم.

جوانی و تجربه را کنار هم داریم
وی در واکنش به انتقادها نسبت به جذب بازیکنانی با سن بالا، عنوان کرد: ما تلاش کردیم بازیکنان باتجربه را هم به خدمت بگیریم و در کنار آن از بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم. ضمن اینکه تلاش ما بر این است میانگین سنی تیم را هم حفظ کنیم. از نظر من سن یک عدد است و بازیکنان باتجربه تاکنون در تمرینات استقلال خوزستان بهترین عملکرد را داشته‌اند و به ما کمک کرده‌اند. تلاش ما این بوده است که تجربه و جوانی را در استقلال خوزستان کنار هم داشته باشیم. زمانی که در آبادان حضور داشتم، چند بازیکن همان تیم تا فصل گذشته در ترکیب نفت آبادان استفاده می‌شدند و در حال رقم زدن همین اتفاق در استقلال خوزستان هستم. در حال بستن تیمی هستم که مطمئنم در سه، چهار سال آینده استقلال خوزستان به مشکل برنخواهد خورد زیرا با رویه مالی که در حال حاضر در فوتبال ایران می‌بینم سال‌های آینده برخی تیم‌ها به راحتی نمی‌توانند یارگیری کنند، مگر این که از الان جوان‌گرایی کنند و پشتوانه‌سازی خوبی داشته باشند.

پاسخ به دلیل نماندن سه بازیکن کلیدی در استقلال خوزستان
پورموسوی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنانی چون وزیری‌پناه، رازانی و نبی‌زاده که نقش مهمی در صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر داشتند، حفظ نشدند؟ گفت: قطعاً این نفرات برای ما زحمت کشیده‌اند و از آنها تشکر می‌کنم که شادی را برای مردم خوزستان به ارمغان آوردند. واقعاً بازیکنانی اخلاق‌مدار و فنی بودند اما در مذاکره برای ادامه همکاری نظر طرفین مهم بود و متأسفانه باشگاه با این بازیکنان از نظر مالی به توافق نرسید که من به هر دو طرف حق می‌دهم زیرا باشگاه برای خرید بازیکن به جیب خود نگاه می‌کند و بازیکن هم به خود می‌گوید مگر قرار است چند سال دیگر فوتبال بازی کنم و وقتی باشگاه دیگر به طور مثال سه برابر مبلغ قرارداد ما به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد، طبیعتاً بازیکن تیم دیگری را انتخاب می‌کند. البته این نفرات قلبا دوست داشتند در استقلال خوزستان بمانند. این بازیکنان فصل قبل هم با پول‌های بسیار کم به استقلال خوزستان آمدند و امسال می‌خواستند پول خوبی بگیرند ولی ما پول آنچنانی نداشتیم.

مقابل پرسپولیس از 28 بازیکن استفاده کردم
وی درباره بازی دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: اولین دیدار تدارکاتی ما بود و هنوز بازیکنان به صورت صددرصدی از فشار تمرینات آماده‌سازی خارج نشده‌اند اما اینکه بازیکنان من عملکرد خوبی داشتند باعث خوشحالی ما شد و این باور در ما به وجود آمد که می‌توانیم با تمرین بیشتر، شرایط بهتری را رقم بزنیم. در همین دیدار از حدود 28 بازیکن در تایم‌های مختلف استفاده کردم و از آقای گل‌محمدی تشکر می‌کنم که پذیرفت با این همه تغییرات مقابل پرسپولیس بازی کنیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها