به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۳۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

تلاش آبادانی‌ها برای میزبانی از استقلال در تختی

تلاش آبادانی‌ها برای میزبانی از استقلال در تختی

خوزستان اسپورت- عملیات بهینه سازی استادیوم تختی آبادان با همت پالایشگاه نفت این شهر در حال اجراست.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هفته نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور میزبان استقلال تهران خواهد بود و آبادانی‌ها برای اینکه هوادارانشان را در این بازی مهم به همراه داشته باشند، مشغول آماده‌سازی استادیوم تختی این شهر هستند.

با توجه به نواقص و ایراداتی که ورزشگاه تختی آبادان دارد، سازمان لیگ به باشگاه صنعت‌نفت اعلام کرده که این باشگاه برای کسب مجوز میزبانی باید نواقص مطرح شده را برطرف کند. در همین راستا و با هماهنگی مدیران باشگاه نفت آبادان، شرکت عملیات بهسازی پالایشگاه آبادان در سه شیفت پروژه بازسازی این ورزشگاه را بر عهده گرفته است.

خبرهای رسیده حاکیست که شرکت بهسازی به مدیران صنعت‌نفت قول داده این ورزشگاه را تا دهم مردادماه تکمیل کرده و آن را برای نخستین دیدار این تیم برابر استقلال آماده کند و اگر مشکلی در پروژه آماده‌سازی ورزشگاه تختی رخ ندهد، این ورزشگاه میزبان دیدار صنعت‌نفت با استقلال خواهد بود.

گفتنی است، باشگاه صنعت‌نفت در نظر دارد استادیوم نفت و گاز اروندان خرمشهر را نیز آماده‌سازی کند تا به احتمال زیاد این تیم با داشتن دو ورزشگاه در لیگ 23 حاضر شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها