به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 03
کد خبر: ۳۶۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

ویسی: پدیده‌های لیگ از نفت آبادان هستند

ویسی: پدیده‌های لیگ از نفت آبادان هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان می‌گوید امسال پدیده‌های لیگ برتر از این تیم خواهند بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در اولین جلسه تمرینی تیمش در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: مردم گول این حرف‌ها که نفت آبادان هنوز بازیکن نگرفته است را نخورند و من و تمام مجموعه اینجا هستیم تا روزهای خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: همیشه فصل نقل و انتقالات برای تیم نفت بسیار بد بوده است اما امیدوارم امسال مردم به ما کمک کنند تا تمرکزمان برهم نخورد و من تمام وجودم را می‌گذارم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطر نشان کرد: بازیکنی در لیگ برتر داریم که اسم دارد ولی یک گل هم در طول فصل نزده است. پس من یک جوان خوزستانی را به نفت می‌آورم و می‌تواند به ما کمک کند و حداقل دو گل بزند.

وی عنوان کرد: من همیشه به بازیکنان خوزستانی اعتماد کرده‌ام؛ یونس دلفی 16 سال داشت که زیر نظر من در استقلال خوزستان بازی کرد. باویه و حزباوی را هم من به فوتبال ایران معرفی کردم. در دو سه سال گذشته پدیده نداشته‌ایم و مطمئنم پدیده‌های لیگ برتر از نفت آبادان هستند.

ویسی بیان کرد: بازیکنانی هستند که سال گذشته قراردادشان خیلی معمولی بود، حالا حرف از قرارداد 10 تا 12 میلیارد تومانی می‌زنند و این برای همه تیم‌ها آسیب زا است. البته من فکر می‌کنم در اواسط فصل نقل‌وانتقالات حباب می‌شکند و می‌توانیم یارگیری کنیم.

وی گفت: بهترین‌ها را برای هواداران صنعت نفت می‌خواهم و تاکید می‌کنم تمام وجومان را می‌گذاریم تا این اتفاق برای آنها رقم بخورد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها