به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

ورزشگاه غدیر برای میزبانی لیگ برتر آماده است؟

ورزشگاه غدیر برای میزبانی لیگ برتر آماده است؟

خوزستان اسپورت- در حالی که کمتر از 50 روز دیگر فصل بیست و سوم لیگ برتر آغاز می‌شود، هنوز ورزشگاه غدیر اهواز شرایط میزبانی تیم فوتبال استقلال خوزستان از رقبا را ندارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، ورزشگاه چندمنظوره غدیر در شهر اهواز با گنجایش تقریبا 40 هزار نفر در محدوده شمال‌غربی اهواز در کنار جاده اهواز  اندیمشک در زمینی به مساحت 44 هکتار ساخته شد. ورزشگاهی که پس از 17 سال چشم انتظاری، بالاخره در سال 1390 به افتتاح رسید تا مردم خوزستان نیز صاحب یک ورزشگاه مجهز در استان شوند.

در حالی که فقط حدود 12 سال از عمر بزرگترین ورزشگاه فوتبالی خوزستان می‌گذرد، این ورزشگاه سال گذشته برای بازگشت به مدار و احیاء به شرکت گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان سپرده شد.

اگرچه ورزشگاه غدیر در ابتدا برای انجام بازی های لیگ مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفت اما در ادامه با رفع موارد مطرح شده توسط شرکت گروه ملی، غدیر پذیرای تیم های فوتبالی شد.

با لیگ برتری شدن استقلال خوزستان، از این پس قرار است بازی های خانگی این تیم در غدیر برگزار شود اما این ورزشگاه باید به شرایط لازم و مورد تایید سازمان لیگ برسد.

نداشتن گیت الکترونیک، جایگاه خبرنگاران، عدم شماره گذاری صندلی های ورزشگاه و از بین رفتن  فنس های جایگاه هواداران، نبود آبخوری، سرویس بهداشتی و اینترنت و مشکل در برق ورزشگاه از جمله ایراداتی است که گروه ملی باید آن ها را رفع کرده تا استقلال خوزستان بتواند در ورزشگاه خانگی خود پذیرای رقبا باشد، در غیر این صورت این تیم باید ورزشگاه دیگری را معرفی کند. البته اقدامات گروه ملی برای رفع برخی از این ایرادات مثل نصب گیت های الکترونیک و دوربین های مداربسته در ورزشگاه آغاز شده است.

همچنین در حالی که قرار بود زمین ورزشگاه غدیر زیر کشت برود و با احداث یک زمین تمرینی در همین ورزشگاه، چمن زمین اصلی به زمین تمرینی منتقل شود، فعلا گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان اقدامی در این زمینه نداشته اند. البته به نظر می رسد با تعیین تکلیف بودجه استقلال از سوی بانک ملی، مسئولان شرکت گروه ملی می توانند به وضعیت ورزشگاه غدیر نیز سر و سامان دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها