به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 15
کد خبر: ۳۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
تعداد نظرات: ۵ نظر

بوحمدان: امیدوارم فولاد برای قهرمانی بسته شود

بوحمدان: امیدوارم فولاد برای قهرمانی بسته شود

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان ابراز امیدواری کرد، این تیم فصل آینده برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر بسته شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، حمید بوحمدان در گفت‌وگو با تسنیم در مورد بازی تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته آخر لیگ برتر اظهار داشت: ما این شانس را داریم که یک رتبه بالاتر بیاییم و جای آلومینیوم را در رده هفتم بگیریم. حتی با یک مساوی هم به هدف‌مان می‌رسیم، ولی برای برد بازی خواهیم کرد تا در نهایت در رده هفتم قرار بگیریم.

وی درباره اینکه آیا عملکرد فولاد در این فصل راضی‌کننده بوده است، تأکید کرد: ما در مجموع از لحاظ امتیازگیری عملکرد خوبی نداشتیم، ولی امیدوارم فولاد فصل بعد شرایط خوبی را تجربه کند. قطعاً هواداران این تیم دوست ندارند تیم محبوب‌شان در رده هشتم جدول باشد، آنها تیمی در حد مدعی قهرمانی می‌خواهند و امیدوارم فولاد در فصل آینده طوری بسته شود که برای قهرمانی بجنگد.

بوحمدان راجع به وضعیت خودش برای ماندن یا جدایی از فولاد خاطر نشان کرد: قراردادم تمام می‌شود، ولی هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. فولاد تیم شهرم است و اولویتم این است که بمانم، حالا باید ببینم شرایط چگونه پیش خواهد رفت.

هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان در پاسخ به این پرسش که چه تیمی قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت: من هشت پا نیستم که بگویم چه تیمی قهرمان شود، ولی فکر می‌کنم شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
2
4
چند ساله میگن فولاد برای قهرمانی بسته شده اما هيچ خبری نیست فقط آبروریزی میکنن تیمی با این همه امکانات که در کشور حرف اول میزنه
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
5
5
شهادت امام جعفر صادق ( ع ) را به همه شیعیان جهان تسلیت عرض می کنم . دعای هر روز بنده این است ؛ خدا لعنت کند کسانی را که امامان معصوم ما را به شهادت رسوندن و دنیا را به فساد و فحشاء کشوندن ، آن حضرت فرموده است اگر روزی تقسیم شده است ، حرص و آز برای چیست ؟ و اگر سنجش ( در قیامت ) حق است ، پس ثروت اندوزی برای چیست ؟ پس خدا لعنت کند اختلاسگرانی را که ثروت های ملت ایران را غارت کرده و به کشورهای دیگر انتقال داده و مردم را در فقر و گرانی گرفتار کرده اند .
و اما در مورد صحبت های آقای بوحمدان بعنوان یک هوادار فولاد باید بگویم که اصلا از نتایج فولاد در این فصل راضی نیستم زیرا با صرف هزینه انجام شده این تیم برای قهرمانی بسته شده بود و نه برای جایگاه هشتم در وسط جدول ؟!
زمانی فولاد در همه رده های سنی جزو تیم های مدعی قهرمانی بود ولی متاسفانه از زمان رفتن آقای دهکردی این تیم هرگز به دوران پر فروغ خود باز نگشت و وعده و وعید دادن برای فصل بعد هواداران را گول نخواهد زد . حداقل مدیران فولاد ، بایستی سپاهان را الگو قرار دهند که هر سال یک پای قهرمانی است ، ضمنن اصلا برای ما اهمیت ندارد که پرسپولیس قهرمان لیگ شود و یا سپاهان ، باور کنید من حتی اسم دو تا از بازیکنان این تیم ها را هم در ذهن خود ندارم و اصلا بازی های آنها را تماشا نمی کنم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۶
3
10
امیدوارم
البته با سرمربی طراز اول خارجی و بازیکنان باکیفیت
و بدون منصوریان و بازیکنان مازاد و سوخته
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
3
4
دم بوحمدان گرم که نسبت به تیم استان غیرتی می باشد..
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
4
2
سلام همه تیم ها هم برای قهرمانی بسته بشن فقط مافیای سرخ قهرمان میشه البته از نوع قلابیش شاید اگر داور ویدیویی به ایران آورده شود تازه شاید تیم دیگری شانس قهرمانی پیدا کند چون داوارن ویدیویی را هم می توان ....بگذریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها