به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

ویسی: برای گرفتن امتیاز به تهران آمده بودیم

ویسی: برای گرفتن امتیاز به تهران آمده بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: هدف‌مان این بود که برابر استقلال بازنده نباشیم و با حداقل یک امتیاز به خانه برگردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی بعد از تساوی 1-1 صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال تهران در ورزشگاه آزادی تهران اظهار داشت: بازی شرایط بسیار سختی برای هر دو تیم داشت، چون هر دو تیم نیاز به گرفتن امتیاز داشتند. هدف ما بردن و نباختن بود و به هدف‌مان رسیدیم. استقلال سراسر هجومی بود و ما می دانستیم از آنها چه می‌خواهیم. خوشحالم هواداران آبادانی که هزار کیلومتر از آبادان آمده‌اند، خوشحال برمی‌گردند.

وی در مورد صحنه پنالتی استقلال نیز تصریح کرد: صحنه را دیدم و برخی‌ها گفتند پنالتی بود، برخی‌ها گفتند نبود. داور انسان است و امکان اشتباهش هست. من اگر می‌باختم هم به داور معترض نمی‌شدم. من هم یک اشتباه کرده و اعتراض کردم و کارت زرد گرفتم. این دلیل نمی‌شود وقتی می‌بازیم داور را مقصر نشان دهیم و وقتی می‌بریم بگوییم همه چیز خوب است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه تیمش در بدترین زمان ممکن گل خورد، خاطر نشان کرد: از زمانی که آمده‌ام در نیمه دوم بازی‌های‌مان اتفاقات خوبی افتاده است. هر بار گفتم که فلان دقیقه گل می‌خوریم، همین اتفاق افتاده است، اما خوشبختانه خوب به بازی برگشتیم و آماده بازی با ذوب‌آهن می‌شویم.

این مربی خوزستانی با بیان اینکه امروز روز، روز صنعت نفت است، یادآور شد: باید درود به مسئولان خوزستانی بفرستیم که برای صنعت نفت همت کردند. ما پول می‌گیریم که بازی کنیم، ولی هواداران پول می‌دهند که بازی ما را نگاه کنند. خیلی خوشحالم که امروز آنها با خوشحالی به آبادان برمی‌گردند.

ویسی در مورد اینکه آیا به ماندن صنعت نفت در لیگ امیدوار بود، گفت: صد درصد امیدوار بودیم. خیلی‌ها ناامید بودند و گفتند تیم برای سال بعد ببندیم برای لیگ یک. گفتم اگر اینجوری فکر می‌کنید، اصلاً نمی‌آیم.

وی راجع به درگیری نیمکت صنعت نفت با ساپینتو تصریح کرد: ساپینتو را دوست دارم و مربی خوبی است، ولی اخلاقش کنار خط خوب نیست. ما فرهنگ دو هزار ساله داریم و اگر یک مربی خارجی بخواهد به مربی، بازیکن و داور توهین کند، خاک بر سر ما. یکی باید جلوی او را بگیرد. سرپرست تیم ما هم اشتباه کرد که این همه راه آمد و درگیر شد ولی نباید استقلالی یا پرسپولیسی نگاه کنیم، فرهنگ ما کجا رفته است؟ اگر من اشتباه کنم پنج شش بازی محروم می‌شوم، اما به مربی خارجی چه کسی یاد داده است؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: خوشحالی ما در رختکن است و پس از آن سراغ بازی بعد می‌رویم.

ویسی همچنین در نشست خبری نیز اظهار داشت: بازی بسیار سخت و نفسگیر برای هر دو تیم بود. ما می‌خواستیم دست پر برگردیم و استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس دنبال برد بود. روی مسائل روحی و روانی و تاکتیکی استقلال کار کرده بودیم. زمانی گل خوردیم که همه چیز عوض شد و حتی صحبت‌هایی که قرار بود در رختکن انجام دهم عوض کردم. خوشبختانه خوب برگشتیم و گل زدیم، هر چند خوش‌شانس بودیم و دو توپ به تیر دروازه ما خورد، ولی بچه‌ها همت کردند و انرژی گذاشتند.

وی در مورد داوری تصریح کرد: خوب نیست که وقتی امتیاز بگیریم بگوییم داوری خوب است و اگر امتیاز نگرفتیم بگوییم داوری بد است. در رختکن صحنه را دیدم و سه چهار نفر از کارشناسان گفتند که پنالتی نبوده است.

عبدالله ویسی در مورد ماندن این تیم در لیگ برتر گفت: ما از سه بازی 7 امتیاز گرفته بودیم و اکنون از 4 بازی 8 امتیاز گرفتیم یعنی دو برد و دو مساوی. این نتایج فوق العاده است و اگر بازی‌ها بیشتر بود  و شرایط مان عادی بود، حتی می شد با این نتایج به فکر سهمیه آسیا بود. اما هنوز کارمان تمام نشده است و باید به فکر دو بازی دیگر باشیم و تلاش می کنیم که در روز آخر لیگ مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
1
14
دایی عبدالله ممنون فقط ذوب آهن یک تیم موذی هست که باید به سبک خودش بهش ضربه زد چون کوچکترین اشتباه ضربه میخوریم بچه ها شش امتیاز باید بگیریم به امید خدا دم همتون گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
1
10
درود به شرف و تعصب و تواناییه ویسی خودمون . درود به بازیکنای با شرف و تعصب صنعت نفت . فقط کافیه ذوب را ببرید و از گل گهر در خانه اش حداقل یه امتیاز بگیرید قطعا خواهیم ماند .
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
1
8
آفرین بر ویسی الحق به قولت عمل کردی آفرین بر تیم سربلند صنعت نفت ۰ ای صنعت محبوب توخورشیدجنوبی ای تیم برزیلی تو مثل کوه نوری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
10
0
درود به شرف بازیکنان افرین اما امروز جنگنده بازی نکردن
حسین قیصری بلواس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
2
4
سلام خوزستان اسپورت،در صورتی که تفاضل صنعت بهتر از مس کرمان باشد، کدوم تیم توی لیگ میمونه ،چون بنظرم بازی رفت ۲هیچ باخت نفت ،بازی برگشت ۲بر یک برد ،آیا بازم مس بالاتره؟
مدیر پایگاه
با سلام
تفاضل گل ملاک نیست. بازی رودررو ملاک است که مس کرمان در بازی رودررو بهتر بوده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
سلام برادر عزیز ایشالله صنعت نفت با اختلاف 3. امتیاز کرمان را راهی لیگ یک میکند ما فقط یک فینال دیگر داریم بازی ذوب آهن آنگاه جشن ویزله و پایکوبی در جمعه شب بعد بازی ذوب آهن میگیریم وای که لذتش کمتر از قهرمانی نیست
آبادان مهد فوتبال ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
2
9
ویسی عزیز، این ساپینتو اصلاً در حد و اندازه‌ای نیست که بخواهی جوابش را بدهی، عبدالله بزرگ در قلب مردم آبادان و خوزستان جای داری.
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۵
1
9
تبریک به اقای ویسی شیرمادرت حلالت
ذوب اهن یه مدافع گلزن داره به اسم‌ ارمان اکوان توبازی رفت تو اصفهان که دوهیچ جلو بودیم همین بازیکن بازی رو به تساوی کشید امروزم به فولاد گل زده خیلی فرصت طلب و خطرناکه و سرزن هستش ارمان اکوان حتما روش کارکنید به امید سه امتیاز مقابل ذوب انشالله
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
2
5
اقای ویسی خواهشا از فردا هم خودتون هم بازیکنان هم کادر فنیتون راجب اتفاقات و حواشی استقلال اصلا مصاحبه نکنید تمرکز خودتونو بهم نزنید خبرنگاران با شیطنت شمارو با سوال هاشون وارد حاشیه و چالش میکنن از فردا فقط وفقط شکست ذوب اهن برا ابادان حیاتیه علی یارتون
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
1
7
سلام بر خوزستان اسپورت رسانه فوتبالدوستان خوزستانی لطفان کامنت مرا نشر بفرمایید۰ بعداز سپاس فراوان از عبدالله گواردیولا یک تشکر ویژه در ویژه از 2 مهاجم جوان و فنی و خونسرد وسوپرباشعور فنی بالای صنعت نفت آقایان احمد شریعت و مهدی نمی زاده که چقدر زیبا و تاثیرگذار بازی کردند سپاس قلبی تمام آبادان را پذیرا باشید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
1
7
بازیکنان برای بقا و مردم ابادان و حیثیت خوزستان بایستی از جان مایه بگذارند به امید پیروزی
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
7
تساوی برابر تیمی که بودجه وحمایت نامحدودی ازش میشه این تک امتیاز ده امتیاز ارزش داره همه جو ورزشگاه دیدند بدون شک بااین امتیاز راه ماندن هموارشد لیکن من حرفم این مدیریت بالا صنعت نفت اگر انشاله تیم ماند فقط وفقط عبداله ویسی بمونه سرمربی اینم قرارداد بلند مدت یک تبریک هم به دوستان خوبمان درخوزستان اسپرت یاران همیشگی هواداران خوزستان
بنی اسد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶
0
6
فقط فکر و ذهن صنعت به بازی ذوب آهن باشه و مراقب پرتاب‌های دستشون باشه باشند از هواداران میخوام که نود دقیقه تشویق بی امان درود به هواداران حمایت حمایت به امید موفقیت تیم صنعت،،،ابادان برزیلته جهنمی دیگر روز جمعه در ابادان یا علی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها