به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سعیداوی: می‌توانیم در جام حذفی بالاتر برویم

سعیداوی: می‌توانیم در جام حذفی بالاتر برویم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال استقلال ملاثانی می گوید تیمش توانایی شکست هوادار در جام حذفی را دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، محمدامین سعیداوی در گفت و گو با ایسنا درباره بازی پیش‌رو تیمش در جام حذفی برابر تیم هوادار تهران، اظهار کرد: بازی حذفی شرایط خود را دارد. ما برای این بازی باید صددرصد تمرکز کنیم تا با برد بتوانیم جزو چهار تیم باشیم.

وی ادامه داد: هوادار تیم خیلی خوبی است و سرمربی محترم این تیم آقای الهامی نیز خیلی خوب توانسته در دو سال اخیر تیم‌های خود را قهرمان جام حذفی کند. تیم هوادار تیمی است که همیشه فوتبال روی زمین بازی می‌کند و صاحب سبک است.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی افزود: ما هم استقلال ملاثانی هستیم که در این فصل از لیگ یک و حتی بازی‌های انجام شده در جام حذفی خودمان را خیلی خوب نشان داده‌ایم و اکنون هم توانایی شکست هوادار تهران را داریم. به هر حال امیدوارم در بازی جام حذفی مقابل تیم هوادار نیز سربلند بیرون بیاییم و به مرحله بعد صعود کنیم. از مردم خوب خوزستان هم تقاضا دارم با حضور در ورزشگاه از ما حمایت کند.

وی در ادامه با اشاره به بازی گذشته تیمش برابر پارس جم نیز عنوان کرد: بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول خیلی خوب توانستیم بازی را مدیریت کنیم و به گل برسیم. در همین نیمه یک موقعیت خیلی خوب گلزنی دیگر هم داشتیم که گلر حریف در یک واکنش بسیار خوب توانست آن را مهارکند. اگر گل دوم را می‌زدیم کارمان راحت تر می شد. در نیمه دوم تیم ما اصلا خوب نبود و باتوجه به این که تیم پارس جنوبی سه هفته باخته بود، در این نیمه آقای روانخواه خیلی خوب توانست بازی را برگرداند و برنده بازی شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۵
0
1
انشالله. اگه تنگ نظری برخی ها در خوزستان نبود و مسولان خوزستان از ملاثانی حمایت میکردن صدردصد به جای شمس اذر تیم ملاثانی به لیگ برتر صعود میکرد اما چه کنیم که خوزستان درگیر یه مشت مسول بیغیرت شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها