به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

فریسات: به هیچ تیم مدعی باج ندادیم

فریسات: به هیچ تیم مدعی باج ندادیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: اول و آخر فقط برای دل خودمان فوتبال بازی می کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عزیز فریسات در خصوص برد 2 بر یک تیمش مقابل خیبر خرم آباد اظهار داشت: دو تیم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. در ابتدای بازی روی یک اشتباه حریف صاحب ضربه پنالتی شد و گل خوردیم اما رفته رفته تیم‌مان بر بازی مسلط شد و موقعیت هایی نیز خلق کردیم، هر جند در نیمه اول نتوانستیم به گل برسیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم باتوجه به تغییر تاکتیکی که داشتیم بازیکنان ما همت کردند و یک فوتبال بسیار خوب و زیبا و همراه با ایجاد موقعیت را به نمایش گذاشتیم. خدا را شکر بازیکنانم از فرصت های ایجاد شده استفاده کردند و در نهایت برنده شدیم.

سرمربی استقلال ملاثانی گفت: هر زمان بازیکنان ما در تمرینات حاضر شوند روحیه و شرایط بهتری پیدا می‌کنند. ما در بازی با تیم‌های فجرسپاسی، استقلال خوزستان و شمس‌آذر هم فوتبال خوبی به نمایش گذاشته بودیم و به هیچ تیم مدعی باج ندادیم و امتیاز گرفتیم. ما در نیم فصل 17 بازیکن را از دست دادیم و در واقع یک تیم کامل را از دست دادیم و همین باعث شد متضرر شویم. اگر کمی حمایت شویم من فکر می‌کنم جایگاه‌مان می‌تواند خیلی بالاتر از رده فعلی باشد.

وی ادامه داد: حیف است که استقلال ملاثانی درگیر یک‌سری مشکلات از جمله مالکیتی است. امیدوارم مشکلات سریع تر برطرف شود و مالکیت آن مشخص شود. بیشتر نفرات تیم بومی است و استقلال ملاثانی می‌تواند دست بازیکنان بومی را بگیرد. خدا را شکر می‌کنم تیمی وجود دارد که می‌تواند از فوتبالیست‌های بومی حمایت کند.

فریسات در پاسخ به این سوال که گویا استاندار خوزستان قرار است کمک‌هایی به استقلال ملاثانی داشته باشد، عنوان کرد: صحبت هایی در استانداری شده است و قول صددرصدی برای حمایت داده‌اند. امیدوارم بتوانند گوشه‌ای از مشکلات را حل کنند تا استقلال ملاثانی حداقل روی پای خود بایستد. این تیم می‌تواند بهتر از این باشد.

وی در پاسخ به سوال دیگر که به نظر می‌رسد مسئولان خیلی دیر پای کار آمدند، خاطر نشان کرد: بله من هم فکر می‌کنم دیر شده است. اما اگر بازهم حمایت کنند و دست این جوانان بومی را بگیرند هم خوب است.

سرمربی استقلال ملاثانی در واکنش به سوالی در خصوص این که آیا از سوی برخی تیم های مدعی پیشنهاد شارژ مالی مبنی بر محکم بازی کردن برابر رقبای مستقیم شان به شما شده است؟ گفت: اول و آخر فقط برای دل خودمان فوتبال بازی می‌کنیم و دوست داریم تیم‌مان همیشه نتیجه قابل قبولی بگیرد. بازیکنان ما توانمند هستند و می‌توانند فوتبال زیبایی انجام دهند. درست است که مشکلاتی داریم اما بعد از برد هفته قبل برابر فجرسپاسی از نظر روحی بهتر شده‌ایم و مقابل خیبر خرم‌آباد هم با اعتماد به نفس بازی کردند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
1
5
درود برشما ومجموعه ی استقلال ملاثانی که شرافتمندانه بازی میکنید، به امید صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر... و درآخر درود میفرستم بنام تیم بزرگ و اصیل ومحبوبم استقلال اهواز.. هرچند درلیگ برتر نیست، اما تاریخ در هرزمانی مجبوراست به احترامش سرخم کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
0
2
درود بر فرسیات عزیز دوباره به یاد تیم اصیل و قدیمی و بازیکن ساز جنوب اهواز و استاد لفته سه برادران افتادم
محسن ازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
1
باتشکراز آقای فریسات بزرگوار مربی زحمتکش وفهیم وبادانش خوزستانی
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
1
1
درود بر تیم با تعصب اس اس ملاثانی
با آروزی صعود استقلال خوزستان و جایگاه بهتر برای اس اس ملاثانی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها