به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

حافظی: شاید تیم نفت نفرین شده است

حافظی: شاید تیم نفت نفرین شده است

خوزستان اسپورت- سرپرست و سرمربی موقت تیم نفت مسجدسلیمان معتقد است بدشانسی گریبانگیر نفتی‌ها شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرزاد حافظی درباره شکست 4 بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل گل‌گهر سیرجان که نفتی‌ها را به سقوط نزدیک‌تر کرد، به تسنیم گفت: مقابل گل‌گهر خیلی خوب بازی کردیم و دچار اشتباهات فردی شدیم. شرایط برای من هم عجیب است و شاید تیم ما نفرین شده! امیدوارم این نحسی در سال جدید، از تیم ما دور شود.

وی با بیان اینکه گل‌گهر یکی از بهترین خطوط هافبک و حمله ایران را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: تا دقیقه 25 باید سه گل می‌زدیم و شکل خیلی خوبی داشتیم. گل‌های بچه‌گانه‌ای خوردیم و بازیکنان در برخی پُست‌ها سهل‌انگاری کردند. نفرات تیم در مجموع در شرح وظایف خودشان خوب بودند و بازی باکیفیتی ارائه کردیم. اختلاف ما چهار گل نبود و قلعه‌نویی پس از بازی به ما گفت «تیم خیلی خوبی دارید».

سرپرست و سرمربی موقت تیم نفت مسجدسلیمان در مورد کاهش شانس نفت MIS برای بقا در لیگ برتر تصریح کرد: بقای تیم هنوز دور از دسترس نیست و باید ببینیم چه اتفاقی در آینده می‌افتد. باید فعل خواستن را صرف کنیم که مقابل گل‌گهر، بخشی از آن را نشان دادیم. در این مسابقه صاحب توپ و میدان بودیم و تیمی در سیرجان، چنین شرایطی مقابل گل‌گهر پیدا نمی‌کند. باید بیشتر تلاش کنیم تا امتیازات لازم را از هفت بازی آینده بگیریم.

حافظی درخصوص وضعیت ادامه همکاری خود با باشگاه نفت مسجدسلیمان و احتمال انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: به این خاطر مسئولیت تیم را پذیرفتم که کار روی زمین نماند. مدیران باشگاه از مذاکره با گزینه‌های خودش اطلاع دارند و نمی‌دانم می‌خواهند چه تصمیمی بگیرند. پرواز اعضای تیم لغو شد و اکنون به‌صورت زمینی به مسجدسلیمان برمی‌گردیم. هنوز صحبتی در این باره نشده و در مسجدسلیمان مذاکره می‌کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
سینا بارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
4
امیدوارم معجزه ای بشه نفت در لیگ بربر بمونه .
اگه سقوط کردیم باید یه پاکسازی کامل کنن اول از همه لیدرهای حقوق بگیر باشگاهو بیرون کنن اینها با حیثیت و آبروی شهر بازی میکنن و اجازه نمیدن مربیها توی مسجدسلیمان کار کنن. نفت نیاز به بازسازی کامل داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
آفرین حقایق گفتی این واقعیت باعث بدبختی لیدرها هستن
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
5
اقای حافظی تیم نفرین نشده، بازیکن بی کفیت داره درسته، امابه اون صورت هم ضعیف نیستن. درحال حاضر بعنوان یک شهروند خوزستانی که مرید عزت نفت وهمه تیمها ومردم استان عزیزم هستم به این واقعیت رسیدم دشمن نفت فقط وزارت نفت نیست. در خود شهر مسجدسلیمان ازلیدر گرفته تاعده ای مسئول کمر همت برا سقوط تیم بسته اند و ازدست هوادار هم ظاهرا کاری ساخته نیست. برا سقوط این تیم که هوویت فوتبال این شهر استان وبه جرات ایران است چقد معامله شده خداداند، حیف شهرهای غنی خوزستان ازهرنظر، امروز هیچ رفاهی ازاین درآمد ندارند و درآخر تک دلخوشی شان هم لبه ی پرتگاه است... حیف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
2
آقای حافظی این چه حرفیه . نفت الان دو سه ساله که برای نیفتادن دستو پا میزنه . سو مدیریتها . ناکارامدیها . دلالگریها و بی پولی باعث بوجود اومدن چنین اوضایی شده
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
3
چرا دادستان مسجدسلیمان آقای بن سعید اجازه می دهد سه تا لیدر غول پیکر با آبروی یک شهر و بختیاری بازی کنند
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
2
به نظر من اگر استان خوزستان مدیر تحصیل کرده نداره مثل مربی وبازیگن باید مدیر کاربلد بیاد خوزستان تا کمک بشه به تیمهای حال حاضر تا درآینده دیگه مثل امسال که انتخاب‌های ورزشی الخصوص فوتبال دراین استان متحول بشه وقتی دوتیم نفتی هز دلال بازی آسیب دیدند سال آینده باید استاندار محترم استان باید به مشکلات ورود کنه فعلا واجب‌تر از رسیدگی و آشفتگی ورزش استان مهمترین دقدقه مردم استانه اگر دست روی دست بگذارید ورزش استان نابود میشه خواهش میکنم دلسوزان ورزش وپیشکسوتان خوشنام استان جهت پیشرفت اهداف این استان وارد عمل بشند وبه کمک مدیرای دلسوز باکمک هم ورزش استان نجات بدهند ممنونم
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
2
1
به نظر بنده بازیکنان کیفیت لازم را دارند و تیم نفت حتی پتانسیل قهرمانی هم داشت ولی متاسفانه به علت لجاجت و خیانت و تعصب به تیمهای مقابل هم کمر تیم را شکستند و هم رزمه فوتبالی خودشان را خدشه دار کردند و به نظرم اقای حسین فرکی میتواند به تیم کمک کند شاید با کمی نصیحت ایشان بازیکنان سربه راه بشوند .بله دوستان بازیکنان عالین ولی نمیخواهند بازی کنند حالا از افشین پیروانی ملعون خط می گیرن یا چیزی دیگس خدا عالمه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
1
من نظر شخصیم رو میگم و ممکنه مخالفانی داشته باشه.
اول اینکه نسبت دادن این وضعیت به نفرین و طلسم و اینجور چیزا توجیه سقوطه.
ثانیا تیمی که لیدرش اینطور برای بازیکن خط و نشون میکشه، نباید در لیگ برتر باشه. من تعصب این تیم رو دارم و بابت این وضعیتش ناراحتم، اما یک بار باید به افراد حاشیه ساز ثابت بشه که با این کارها نمیشه تیم رو گردوند یا در لیگ نگه داشت.
گرچه لیگ برتر هزاران مشکل داره و حرفه ای واقعی نیست، اما برای شهر اولین ها این همه حاشیه زشته.
تیم بره دسته پایین و احیا بشه و بی حاشیه برگرده، بهتره تا به قولی کژدار و مریض و با حاشیه پیش بره.
کل تیم های خوزستانی باید یاد بگیرن که با حاشیه سازی نمیشه به جایی رسید.
به امید قطع دستان فاسد از فوتبال این استان و سربلندی و احیای فوتبال ناب خوزستانی در آینده ای نزدیک.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها