به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نظرات کارشناسان داوری در خصوص قضاوت زاهدی‌فرد

نظرات کارشناسان داوری در خصوص قضاوت زاهدی‌فرد

خوزستان اسپورت- کارشناسان داوری در خصوص قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد در مسابقه بین فولاد و استقلال نظر دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان امشب در استادیوم شهدای فولاد اهواز با نتیجه 2-0 مغلوب استقلال تهران شد. قضاوت این مسابقه چند صحنه داشت که کارشناسان داوری در مصاحبه با رسانه‌ها به بررسی این صحنه‌ها پرداختند.

رودنیل: مشکلی بابت داوری مشاهده نشد
نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در بازی فولاد و استقلال اظهار داشت: زاهدی‌فرد قضاوت خوبی داشت. هیچ حادثه مشکوکی در محوطه جریمه دو تیم رخ نداد و مشکلی بابت داوری در این بازی مشاهده نشد. گل اول استقلال هم به هیچ وجه آفساید نبود و در شرایط صحیحی به ثمر رسید.

رودنیل با انتقاد از تصویربرداری مسابقه گفت: باید در مورد تصویربرداری این بازی گلایه کنم چون واقعاً تصاویر کیفیت لازم را نداشت. از سوی دیگر هم توپ سفیدی که در لیگ برتر استفاده می‌شود اصلاً برای بازی فوتبال مناسب نیست و توپ هم به زحمت در این مسابقه قابل مشاهده بود.

عسگری: زاهدی‌فرد قضاوت خوبی داشت
حسین عسگری درباره قضاوت محمدحسین زاهدی‌فرد اظهار داشت: قضاوت بازی مشکلی نداشت و به نظرم زاهدی‌فرد به خوبی بازی را قضاوت کرد. بازی حساسی بود و با توجه به نزدیکی امتیازات در صدر جدول حساسیت خاصی داشت، اما داور در تمام صحنه‌ها نزدیک به صحنه بود و من مشکلی ندیدم. گل اول استقلال هم در شرایط سالم به ثمر رسید و دفاع چپ فولاد آفساید را پر کرده بود.

کارشناس داوری کشورمان در واکنش به اعتراض فولادی‌ها در دقیقه 2+90 و اعتقاد آنها به برخورد توپ به دست روزبه چشمی گفت: خیر در این صحنه توپ به سر چشمی برخورد کرد و پنالتی اتفاق نیفتاد.

عسگری همچنین در مورد صحنه مشکوک رخ داده روی ارسلان مطهری داخل محوطه جریمه فولاد در نیمه دوم توضیح داد: در این صحنه هم به نظرم اتفاقی رخ نداد و تصمیم داور درست بود.

حق‌وردی: تصمیمات داور درست بودند
همچنین تورج حق‌وردی، کارشناس داوری در خصوص قضاوت دیدار فولاد و استقلال توسط محمدحسین زاهدی‌فرد گفت: زاهدی‌فرد بازی آرامی را پشت سر گذاشت و صحنه بحث برانگیزی در این دیدار رخ نداد. او در کل قضاوت خوبی را در این دیدار داشت و کارت‌هایی هم که داد، درست بود.

وی ادامه داد: در دقیقه 14، هیچ اتفاقی در محوطه جریمه استقلال رخ نداد و برخورد دو بازیکن طبیعی بود. گل نخست استقلال سالم بود و یامگا در آفساید قرار نداشت. در دقیقه 68، بازیکن فولاد هم توپ و هم پا را زد و مستحق کارت زرد بود و نیازی به اخراج نداشت. داور در این صحنه تصمیم درستی گرفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
1
8
تیم خودمون افتضاح بازی کرد دنبال بهانه داوری نباشیم. خدایی اون تیمی که الهلال عربستان رو اسیر کرده بود مقایسه کنیم با این فولاد منصوریان بیسواد که امشب بی برنامه و دیمی فوتبال بازی میکرد.
مدیریت فولاد اگه واقعا هدفش موفقیت تیم فولاده، سرمربی خارجی استخدام کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
مدیران فولاد خودشون رو به خواب زدن و از عمد می‌خوان فولاد تضعیف بشه و انتظارات هواداران هم پایین بیاد و بودجه لازم رو برای خودشون سوءاستفاده کنند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها