به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

ورود تماشاگران به دربی خوزستان آزاد شد

ورود تماشاگران به دربی خوزستان آزاد شد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: در صورت شکست مقابل استقلال خوزستان دیگر شانسی برای بقا نخواهیم داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسعود رضاییان اظهارکرد: در مورد وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، گفت: بازی خیلی حساسی مقابل استقلال خوزستان داریم و نتیجه این بازی سرنوشت تیم ما را برای ماندن در لیگ برتر یا سقوط مشخص می‌کند. اگر در این بازی بازنده شویم و امتیازات کامل را از دست بدهیم تقریبا سقوط خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه نفت مقابل فولاد خوب بازی کرد اما شکست خورد، گفت: ما در همه بازی‌ها خوب بازی می‌کنیم و در خلق موقعیت گل هم موفق هستیم اما نتیجه لازم را نمی‌گیریم و اگر قرار بود جدول لیگ بر اساس خلق موقعیت گل رده بندی می‌شد ما اکنون صدرنشین لیگ بودیم اما اینگونه نیست و ما در ته جدول قرار داریم.

وی در مورد اینکه شایعه خرید امتیاز تیم فولاد نوین اهواز از سوی نفت مسجدسلیمان منتشر شده، گفت: این اصلا درست نیست زیرا سیاستگزاری باشگاه‌های نفتی در کمیته‌ای راهبردی تعیین می‌شود و به هیچ عنوان نگاه این مدیران اینگونه نیست که با خرید امتیاز یک تیم در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

رضائیان در مورد سرنوشت شکایت از دوسانتوز بازیکن برزیلی که بدون اطلاع باشگاه از ایران خارج شده، گفت: ما از این بازیکن به فیفا شکایت کرده‌ایم و این بازیکن هم از ما به فیفا شکایت کرده و گفته به دلیل پرداخت نشدن پولش درخواست رضایت‌نامه دارد. فیفا هم ارگانی است که با صبر و حوصله موضع‌گیری می‌کند. من فقط یک تجربه شکایت به فیفا داشته‌ام و آن هم مربوط به شکایت از فرانچیچ سرمربی وقت فولاد بود که ما برنده شدیم و این مربی محکوم به پرداخت 50 هزار دلار به باشگاه شد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد بخشش هواداران تیمش گفت: دیدار با استقلال خوزستان با حضور تماشاگران ما انجام می‌شود.

رضائیان در مورد مشکلات مالی برخی باشگاه‌ها در لیگ برتر، گفت: ما مشکلی برای دریافت بلیت سفر نداریم و فقط در تلاش هستیم که 20 درصد دیگر از مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم تا بیش از 50 درصد به بازیکنان پرداخت کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
MIS
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳
0
0
حتما میبریم 100%
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها