به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

سوپرلیگ بانوان؛ جام قهرمانی به تهران رفت

سوپرلیگ بانوان؛ جام قهرمانی به تهران رفت

خوزستان اسپورت- نمایندگان خوزستان با قرار گرفتن در رده‌های سوم و پنجم جدول به کارشان در سوپرلیگ فوتسال بانوان خاتمه بخشیدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، پرونده اولین دوره‌ی مسابقات سوپرلیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های ایران روز جمعه با قهرمانی تیم پیکان تهران بسته شد و جام قهرمانی این رقابت‌ها نصیب دختران تهران شد.

تیم پالایش نفت آبادان که تا چهار هفته قبل صدرنشین جدول بود، در چند هفته پایانی نتایج خوبی نگرفت و بعد از تساوی 2-2 در بازی امروز مقابل مس رفسنجان با 42 امتیاز به مقام سوم قناعت کرد. دختران آبادانی هفته‌های زیادی صدر جدول را تصاحب کرده بودند، اما در چند هفته انتهایی شانس با آن‌ها یار نبود و سرانجام به رتبه سوم رضایت دادند.

تیم ملی‌حفاری اهواز هم که در هفته‌های ابتدایی مسابقات نتایج خوبی نگرفته بود، در چند هفته اخیر نتایج درخشانی رقم زد و با چندین برد پیاپی به رده پنجم جدول رسید. شاگردان فروزان سلیمانی امروز با نتیجه 2-1 مقابل هیئت فوتبال نطنز به برتری دست یافتند و 29 امتیازی شدند تا با قرار گرفتن در جایگاه پنجم سهمیه استان در سوپرلیگ را حفظ کنند.

فدراسیون فوتبال امسال برای نخستین بار سوپرلیگ فوتسال بانوان را با شرکت هشت تیم برتر کشور راه‌اندازی کرد و خوزستانی‌ها 2 نماینده در این مسابقات داشتند. سوپرلیگ فوتسال بانوان یک رده بالاتر از لیگ برتر فوتسال بانوان است.

جدول رده‌بندی نهایی اولین دوره سوپرلیگ فوتسال بانوان را در زیر می‌بینید.

سوپرلیگ بانوان؛ جام قهرمانی به تهران رفت

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
4
ماشالله به شیر دختران خوزستان همیشه برا ما قهرمانید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها