به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۱۵ نظر

اعلام وضعیت قرمز در تیم‌های نفتی خوزستان

اعلام وضعیت قرمز در تیم‌های نفتی خوزستان

خوزستان اسپورت- تیم های نفتی خوزستان در 9 هفته مانده به پایان لیگ بیست و دوم همچنان از گزینه های سقوط هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در بدترین روزهای فوتبالی خود به سر می برند، فصلی که آشفتگی ساختاری و مالی و همچنین اشتباهات در انتخاب مدیران باشگاه ها باعث شده، هواداران دو تیم روزهای پرالتهاب و پراسترسی را پشت سر بگذرانند. هرچند هنوز امید هست اما بیشتر باید معجزه ای برای بقا رخ دهد.

نفت مسجدسیلمان از شروع امیدوارکننده تا تنزل
طلایی پوشان مسجدسلیمانی با انگیزه لیگ را زیر نظر مهاجری شروع کردند و نتایج شش هفته ابتدایی لیگ – حتی شکست 2 بر یک برابر پرسپولیس- که همراه با بازی های زیبا و با برنامه بود، نوید فصل خوبی را برای نفتی ها می داد اما شیرازه این تیم به یکباره از هم پاشید و شکست‌های سنگین در نیم فصل نخست مقابل تیم‌های نساجی، تراکتور، گل گهر و ذوب آهن، تیم را وارد بحران کرد.

نفت در ادامه روز به روز با افت شدیدتری مواجه شد تا جایی که مسئولان باشگاه تغییر در راس کادرفنی را راه چاره دیدند. اشکش سرمربی جدید نفتی ها شد اما عمر مربیگری او روی نیمکت تیم خیلی کوتاه بود تا مسئولان باشگاه برای سومین بار دست به تغییر در کادرفنی بزنند و این بار رضا عنایتی سکان دار این کشتی به گِل نشسته شد تا ناجی نفت باشد. هرچند با شوک ورود عنایتی، نفت در روند نتیجه گیری با کسب تساوی‌ها و دریافت نکردن گل، به شکل بهتری رسید اما در برهه ای اعتصاب بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات شان بازهم مانعی بر سرراه نفت شد. شکست سنگین اخیر این تیم در هفته بیست و یکم برابر پرسپولیس نیز شرایط را برای بقای نفت در لیگ برتر سخت تر کرد تا همچنان این تیم کاسه چه کنم چه کنم در دست داشته باشد.

نفت آبادان و اشتباهات تکراری
نفت در لیگ بیست و دوم اسیر انتخاب های نادرست در راس کادرفنی شد، مثل صنعت نفت مدل 92-91، که سه مدیرعامل و چهار سرمربی عوض کرد و سرانجامش سقوط بود؛ نفت لیگ بیست و دوم، در ابتدا به رضا پرکاس یک مربی ناشناخته سپرده  شد که پس ازعدم نتیجه گیری پس از پنج هفته کنار گذاشته شد. انتخاب بعدی نفتی ها برای راس کادر فنی خود، انتخابی عجیب چون فیروز کریمی بود که طی سال های گذشته تیمی نداشت، هرچند عمر مربیگری کریمی هم در نفت کوتاه بود اما نتیجه دو انتخاب اشتباه، منجر به سقوط نفتی ها به قعر جدول شد.

در ادامه تاوارس ماوریت نجات نفتی ها را برعهده گرفت و شاید نحوه بازی نفتی ها کمی بهتر شد اما نتواسته امید را به صنعت نفتی ها برگرداند و این تیم نیز همچون نفت مسجدسلیمان در قعر جدول قرار دارد؛ البته مدیرعامل باشگاه نفت هم که تیمش را لبه تیغ می بیند در جدیدترین اظهاراتش گفته "سابقه نداشته باشگاهی سه مربی و سه مدیرعامل تغییر داده باشد و بتواند در لیگ برتر بماند و این‌ها همه نشانه‌های زوال و فروپاشی است ولی ما هستیم تا اجازه ندهیم این اتفاق برای صنعت نفت آبادان رقم بخورد. آنچه مسلم است این است که ما نمی‌توانیم معجزه کنیم. حتی اگر پول زیادی هم به تیم تزریق شود سابقه ندارد تیمی بتواند در 33 روز، 66 روز یا 99 روز کاری کند" صحبت هایی که بوی ناامیدیش اش بیشتر به مشام می رسد. تاوارس هم پیش از این به صراحت عنوان کرده بود که نمی تواند بقای نفت در لیگ برتر را پیش بینی کند.

مسئولانی که آمدند اما...
روز گذشته شورای ورزش خوزستان با حضور استاندار ومدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد که یکی از دستورکارهای این جلسه رسیدگی به آخرین وضعیت تیم های لیگ برتری خوزستان از جمله نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان بود؛ جلسه ای که شاید اگر زودتر از این ها برگزار می شد، همفکری‌ها می توانست فانوس راه نفتی ها در مسیر پرتلاطم لیگ بیست و دوم باشد. هرچند همین مسئولان پیش از این بارها با مسئولان بالادستی تیم های نفتی یعنی در وزارت نفت جلساتی برای خروج این دو تیم از بحران داشته اند اما این که چرا تاکنون تغییری در شرایط دو تیم برای فرار از منطقه سقوط ایجاد نشده، یک سوال بزرگ است.

آنچه در حال حاضر از وضعیت نفتی های خوزستان در لیگ برتر به چشم می خورد این است که دو تیم دست به دست هم در مسیر سقوط به لیگ یک در حال حرکت هستند؛ مسیری که اگر به لیگ یک ختم شود آرزوی مردمانی را در شهرهای آبادان و مسجدسلیمان بر سر آن ها آوار می کند که تفریح و سرگرمی جز همین فوتبال برای جوانانش نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۵
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
1
2
وقتی قبل از شروع مسابقات لیگ اکثر هوادارهای صنعت نفت میگفتن این بازیکنایی که خریداری شدن اکثرا سن بالا و ناکارآمد هستن و بهدجاش بازیکنای جوان و پرانرژی صنعت چرا تمهیداتی اندیشیده نشد که تمدید کنن و یا اینکه نیم فصل چرا صنعت هر دو هافبک دفاعی خودش رو برای خرید بازیکن خارجی از لیست خارج کرد و برا این کار حتی به بازیکن پول برای رضایت هم داد اینها رو باید بگی آقای رضائیان نه اینکه تو جلسه بیای بگی ۷۰ درصد تیم ما خوزستانی هستن،البته شما تازه اومدی و مقصر نیستی ولی ما قربانی یه سناریوی از پیش نوشته شده بودیم. یا مثلا نفت مسجدسلیمان اول فصل بازیهای خیلی خوبی انجام میداد و بازیکنهای بدی هم نداشت ولی چی شد که به این روز افتاد؟
اینها هیچکدوم فوتبالی نیست این موارد همه مدیریتی است.
شرایط تراکتور اول فصل از صنعت به مراتب بدتر بود ولی چی شد که اونها موفق شدن و ما نه.
که که ۵ تا بازیکن خارجی گرفتیم خب به جای این تمه بازیکن دو سه تا تاثیر گذار میگرفتین نه اینکه بازیکن خارجی بگیریم برا نیمکت یا سکو.
متاسفم مدیریت فقط آمار تعداد بازیکن بومی و غیر بومی نیست مثلا امانی نژاد چه کیفیتی داره که باهاش تمدید کردین
صنعت بد بسته شد و تو نیم فصل بدتر هم شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
1
3
خدا ازشون نگزره از این مسولین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
1
1
سلام...باید وضعیت قرمز اعلام کنید ...یادتون رفته با چه فلاکتی اومدین لیگ برتر... اخه این چه مربی هست که فریدون را فیکس بازی میده به خدا قسم بدرد بازی لینی هم نمیخوره یا این بازیکن اروکویه ای اینها از تو لپ لپ دراوردن تعویضها همه باید فیکس بازی میکردن مخوصوصا بازیکن ازبک ..بازیکن عراقی هم بهتر از بازیکنان دیگر بود..... والا حیف ممیزاده که تو صنعت بازی میکنه ....تا دیر نشده نام نمیارم خیلی مربی بومی بهتر از این داریم ترو خدا به داد تیم برسید...۹تا بازی بیشتر نبست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
1
3
خدا وکیل مربی نمیدونه که گلر تیمش اضافه وزن داره خیلی کنده ...دیگه گلر نداریم یا مربی فقط با اسم گلر کار داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۳
این گلر بدرد لیگ یکم نمیخوره ایکاش بجای 5 خرید خارجی فقط یک گلر خوب جذب میکردن گروسیان بهیچ توپی نه نمی گه
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
2
4
وضعیت قرمز را هواداران اول فصل اعلام کردن الان وضعیت سیاه شده رضاییان شما هم کارنامه تاریکی داری چندتا تیم سقوط دادی عالی داری دستورات بالا را انجام میدی وگرنه کی تو ایران نمیدونه گروسیان دروازه‌بان نیست ساکی صفر فرهادی صفر خارجیها خراب و... این چند بازی باید تو تیم انقلاب بشه شاید دری باز بشه هر چند نسخه صنعت قبلاً پیچیده شده
Nima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
2
1
نکته ای که برای فوتبال خوزستان خوشایند هست این که در فصل آینده لیگ یک نمایندگان زیادی خواهد داشت.
نفت مسجدسلیمان، صنعت نفت آبادان،
استقلال ملاثانی، خلیج فارس ماهشهر، فولادنوین،
ان شاالله استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کنه و فولاد نوین هم به لیگ یک صعود کنه
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
3
من دربازی باتراکتور دیگه باید حتمآ گروسیان خیلی مشکوک بازی میکنه باید فیلم تمام بازیهای گروسیان به کمیته اخلاق بفرستیم گل اول تراکتور هیچ دروازه بانی گل نمی‌خورد با این فاصله باید بعد از این گل فوری تعویض میشد گرفتن دروازه‌بان در نیم فصل از نون شب واجبتربود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
از شروع لیگ در نیم فصل فریاد زدیم بابا گروسیان گلر نیست اما کو گوش شنوا وقتی به صحنه های 3 گل تراکتور نگاه میکنم باخود میگویم واقعا مربیان و مدیران صنعت نابینا هستند. تمام جاگیری های گلر صنعت نفت اشتباه است کاش از شروع نیم فصل پارسای جوان را جایگزین میکردن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
2
مبارک باشه برای همه مسولان و خائنین ابادان تو ابادان هیچ مرد فوتبالی با تعصب وجود نداره همه مسئولان به این تیم خیانت کردن به این شهر خیانت کردن روحت شاد نادر دست نشان تنها مردی که تونست فوتبال ابادان رو زنده کنه اهل باج دادن و باند بازی نبود روحت شاد بزرگ مرد مازندران کاش بودی فوتبالی های خوزستان و ابادان تعصب و مربیگری رو ازتو یاد میگرفتن
ارین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
2
یادمان نرفته چگونه آقای کی شمس از جذب پرکاس و بازیکنان ضعیف حمایت میکرد قاسمپور را آورد گفت علی منصور انتخاب ما نبود انتخاب هواداران بود تمام درها را بر علی منصور بست تا شبانه برود بعدش که دید چه وضعیت بدی درست کرده به اصطلاح استعفا کرد وووو ادامه تراژدی سقوط و دلال بازی در جذب ضعیف ترین بازیکنان خارجی تاریخ نفت بایدم سقوط کنیم اگر سقوط نکنیم جای تعجب داره یک مشت مدیر خائن
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
2
آمار تاوارس یکی از فاجعه بارترین آمار مربیان خارجی دلاری در تاریخ باشگاه صنعت نفت آبادان او برای هر باخت یک دلیل جدید رو میکند فکر کنم تا پایان لیگ پای اجنه و فرازمینی ها رو به دلایل باخت باز کند باشگاه صنعت نفت چیزی تحت عنوان مسئول آگاه و دلسوز ندارد یک عده حقوق بگیر شرکت نفت هیچ درکی هم از ابعاد این سقوط احتمالی ندارند دائم دنبال بهانه های آبکی اند خیانت در نخستین روزها قبل شروع لیگ کردند و ادامه اش جذب چند بازیکن ضعیف ضعیف ضعیف بعنوان بازیکن خارجی واقعان خجالت آور است تیمی که درشهرخودش هم توان یک پیروزی ندارد
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۱
0
3
متاسفانه تیم های نفتی نه مسول دلسوز داران نه تو استان حمایت میشن با توجه به این همه سرمایه انرژی که صادر میشه از طرف خورستان و اما هیچ حقی به دو تیم نفتی نمیرسه چون قانون اساسی عملا این دو تیم را حذف کرده و متاسفانه وقتی توی یه مجلس بین مردمان ان کشور فرق گذاشته میشه و ورزشکاران خوزستانی را از منابع زادگاهشان منع میکنه و هیچ فریادرسی هم نیست و فقط مسولین را در خوزستان در راس کار قرار میدن که فقط باید نادیده گرفتع بشع حق این مردم بزرگ و صاحب تمدن و مرزداران چندین هزار سال ایران زمین .
حرف اخرم امیدوارم سه امتیاز نفت میجدسلیمان در بازی خانگی له ابادان برسه تا شاید یکی از این دو تیم محبوب و مورد ظلم واقع شده ماندگار بشع تو لیگ برتر .
خذا یا خودت روسیاه کن تمام کسانی که دست به حق حقوق این دو تیم مظلوم زدن و فقط مردم این دو شهرقهرمان پرور نظاره گر سقوط تیم هایشان توسط مسولبنی که حق و حقوق این دو تیم را بریدن هستن .
گردش گردون همیشع به کام ظالمان نیست بلکه ما خوزستانیها روزی این ثروت را از گلوی شما سردمداران ظالم خواهیم گرغت .صبر کردن هم حدی داره .
تشکر از خوزستان اسپورت خبر دلها
لطفا تمام کمال بنویس تا ظالمان بدانند که ما میدانیم تیم های محبوبمان از کجا حکم سقوط شان داده شده .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۲
0
2
اعلام وضعیت قرمز چه سودی داره؟
بدون شک، وزارت نفت دستور سقوط رو داده و مدیران تیم ها هیچ کاری نمیتونن بکنن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
اعلام سقوط از همون بلا بلااستفاده بله همه مردم مدونند ولی یه مشت خایین تو شهر هم هست و بیبخار بله به خواسته‌شان رسیدن خدا ازشون نگزره حیف ما هواداران که دق این تیم میخوریم تبریک به مدیران و مسولین تیم صنعت نفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها