به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱

احتمال حضور تیم اندیمشک در رقابت جهانی کشتی

احتمال حضور تیم اندیمشک در رقابت جهانی کشتی

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه سازین سعید اندیمشک می‌گوید قرار است این تیم جانشین تیم فولاد خوزستان در کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، سعید کاویانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از این که باشگاه فولاد از حضور در این رقابت ها انصراف داد، باتوجه به درخواست کشتی گیران و مربیان شهرستان اندیمشک و خوزستان برای حضور تیم سازین سعید اندیمشک در این پیکارها، در خواست کتبی خود را به هیات کشتی خوزستان و سازمان لیگ کشتی ایران ارائه دادیم و خودم نیز شخصا با آقای دبیر رییس فدراسیون صحبت کردم و موافقت ضمنی خود را اعلام کرد.

وی بیان کرد: قرار شد اگر جلسه ای پیرامون تصمیم گیری برای برگزاری جام باشگاه‌های جهان کشتی فرنگی برگزار شد، فدراسیون نیز درخواست ما را لحاظ کند و تیم سازین سعید اندیمشک نیز به عنوان تیم دوم ایران در این مسابقات شرکت کند.

مدیرعامل باشگاه سازین سعید اندیمشک گفت: در صورتی که در این رقابت ها شرکت کنیم، باتوجه به این که خوزستان در کشتی فرنگی ظرفیت بالایی دارد و اندیمشک نیز قطب مهم کشتی فرنگی در کشور محسوب می شود، جمع کردن یک تیم جهت حضور آبرومندانه و قدرتمند خیلی سخت نیست. امیدوارم در صورت حضور در این پیکارها یک تیم خوب را راهی رقابت ها کنیم که از نام کشتی خوزستان و کشور دفاع کنیم.

وی ادامه داد: ورزش از نظر بعد سلامت و اجتماعی می تواند تاثیر زیادی در شکل گیری جوانان و نوجوانان داشته باشد و ما هم چند سال است که با همین هدف در کشتی تیم داری می کنیم.

کاویانی عنوان کرد: جا دارد تشکر ویژه ای از علیرضا دبیر و رییس سازمان لیگ کشتی ایران داشته باشیم که در این چند سال با برگزاری منظم لیگ برتر و لیگ یک باعث رشد و پویایی کشتی فرنگی شده اند تا جوانانی که دست شان از تیم های ملی کوتاه بوده است، بتوانند در این رقابت ها با کشتی گیران شاخص سرشاخ و ظرفیت ها و توانمندی های خود را نشان دهند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها