به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

برد پرگل خوزستان؛ حذف آبادان و خرمشهر

برد پرگل خوزستان؛ حذف آبادان و خرمشهر

خوزستان اسپورت- تیم منتخب دانش‌آموزان خوزستان با غلبه بر حریف شمالی به دور بعدی صعود کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با انجام دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه ایران چهره هشت تیم راه یافته به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص شد.

در بازی‌های روز جمعه، تیم منتخب آبادان و خرمشهر در ورزشگاه تختی آبادان مقابل ایلام به میدان رفت که این مسابقه بعد از تساوی 1-1 طرفین به ضربات پنالتی کشیده شد و ایلامی‌ها در ضربات پنالتی با نتیجه 4-3 مقابل میزبان به پیروزی رسیدند. بدین ترتیب میزبان مسابقات وداع تلخی با این جام داشت و از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

اما در ورزشگاه پنج مهر آبادان، تیم منتخب خوزستان با هدایت موسی سواری مربی باتجربه خوزستانی برابر تیم منتخب گلستان با حساب 4-0 پیروز شد. محمدامین عبدی‌زاده (2 گل) و محمدامین حمیدی (2 گل) در این بازی به ثمر رساندند تا زردپوشان خوزستانی مزد بازی خوب‌شان را بگیرند. ضمن اینکه رضا شهریاری مهاجم منتخب خوزستان در بازی‌های قبلی این تیم 3 گل زده بود. شاگردان سواری با غلبه بر حریف شمالی باید آماده بازی مقابل تیم منتخب فارس در مرحله بعدی شوند.

این مسابقات در مرحله گروهی با شرکت 27 تیم از استان‌های مختلف آغاز شد و با انجام مرحله گروهی و دور یک‌هشتم نهایی چهره هشت تیم راه یافته به دور بعدی مشخص شدند. خوزستانی‌ها به دلیل میزبانی با 2 تیم در مسابقات شرکت کردند که امروز تیم منتخب آبادان و خرمشهر در عین شایستگی حذف شد و تیم منتخب خوزستان با برد پرگل صعود کرد.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، هیئت ورزش دانش‌آموزی استان خوزستان و ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر طی روزهای گذشته تلاش زیادی در میزبانی از 27 تیم سراسر ایران و داوران و برگزار کنندگان این مسابقات داشتند.

نتایج کامل مرحله یک‌هشتم نهایی المپیاد فوتبال دانش‌آموزی ایران به شرح زیر است:

* خوزستان 4 – گلستان 0
* آبادان و خرمشهر 3 (1) – ایلام 4 (1) – در ضربات پنالتی
* فارس 1 – آذربایجان شرقی 0
* مازندران 11 (0) – لرستان 10 (0) – در ضربات پنالتی
* اصفهان 2 – کرمان 0
* هرمزگان 5 (1) – خراسان رضوی 4 (1) – در ضربات پنالتی
* قزوین 4 – یزد 0
* شهرستانهای تهران 3 (0) – تهران 1 (0) – در ضربات پنالتی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
3
2
حریف تیم ایلام هم نشدن؟؟
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
2
4
ابادان وخرمشهر خیلی شدید افت کردن ای کاش یه اکادمی قوی تو منطقه تاسیس میشد چون بچه های ابادان وخرمشهر از نظر تغذیه و قدرت بدنی ضعیف هستن اگه جای مسئولان باشگاه فولاد خوزستان بودم اقدام به راه اندازی ۳ کمپ مجهز در سطح خوزستان میکردم برا پرورش و استعدادیابی بازیکنان خوزستانی، یه کمپ در ابادان برای بازیکنان جنوب خوزستان، یه کمپ در اهواز یه کمپ در دزفول برای بازیکنان شمال خوزستان، باشگاه فولاد توانایی اینکارو داره هم به خودش کمک میکرد هم به بچه های با تکنیک خوزستان و سایر تیم های استان
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
1
3
به امید قهرمانی خوزستان .
حیف تیم آبادان و خرمشهر حذف شد کاش دو تیم خوزستانی فینالیست میشدند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها