به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
تعداد نظرات: ۷ نظر

نتایج خوب تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی

نتایج خوب تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ‌های دسته اول و دوم طی هفته‌های گذشته با هدایت مربیان بومی نتایج خوبی را رقم زده‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که عملکرد سه نماینده خوزستان در لیگ برتر ایران نتوانسته رضایت فوتبالدوستان جنوبی را جلب کند و خطر سقوط در کمین دو تیم نفتی است، اوضاع در لیگ‌های دسته اول و دوم کاملاً متفاوت بوده و نمایندگان فوتبال دیار کارون جزو مدعیان صعود محسوب می‌شوند.

نکته جالب توجه اینست که تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ دسته اول و دوم با هدایت مربیان بومی توانسته‌اند طی هفته‌های گذشته نتایج خوبی را رقم بزنند و مدیران این تیم‌ها نتیجه اعتماد به مربیان بومی را لمس کرده‌اند که در زیر نگاهی کوتاه به شرایط 4 تیم خوزستانی با هدایت 4 مربی خوزستانی خواهیم انداخت.

نتایج خوب تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی

سید سیروس پورموسوی – استقلال خوزستان
استقلال خوزستان که چهارمین سال متوالی را در لیگ دسته اول سپری می‌کند، در این فصل با هدایت سید سیروس پورموسوی گام به مسابقات گذاشته و هم‌اکنون در رده سوم جدول قرار گرفته است. آبی‌پوشان جنوبی با ارائه بازی‌های تهاجمی و مورد پسند فوتبالدوستان خوزستانی 10 گل بیشتر از تیم دوم جدول یعنی سایپا تهران به ثمر رسانده‌اند و فقط یک امتیاز با این تهرانی فاصله دارند. فصل جاری را می‌توان موفق‌ترین فصل استقلالی‌ها طی 4 سال اخیر دانست، چرا که آن‌ها در این 4 سال هیچ‌گاه تا این حد به صعود نزدیک نشده بودند و با ادامه روند فعلی می‌توانند بازگشت به لیگ برتر را جشن بگیرند.

نتایج خوب تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی

عزیز فریسات – استقلال ملاثانی
هدایت استقلال ملاثانی در یک شرایط بحرانی به عزیر فریسات سپرده شد. کادرفنی سابق از این تیم رفته بودند و پس از آن هم 13 بازیکن استقلال ملاثانی به دلیل عدم دریافت پول قراردادهایشان از این تیم جدا شدند. فریسات اما علیرغم همه مشکلات موفق شد نتایجی فراتر از انتظارات بگیرد. آبی‌پوشان ملاثانی با رهبری فریسات ضمن اینکه روی به فوتبال زیبا و هجومی آوردند، در بازی بیرون از خانه جام حذفی مقابل آرمان‌گهر سیرجان پیروز شدند و در لیگ دسته اول هم 6 بازی بدون شکست را سپری کردند و به فاصله 6 امتیازی با تیم دوم جدول رسیدند. ارزش این نتایج زمانی بیشتر نمایان می‌شود که بدانیم 13 بازیکن اصلی از جمع آبی‌پوشان جدا شده بودند.

نتایج خوب تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی

داریوش هرمزی – خلیج فارس ماهشهر
تیم خلیج‌فارس ماهشهر که با خریداری امتیاز تیم شاهین بندرعامری بوشهر وارد لیگ دسته اول شد، در 11 هفته ابتدایی فقط 3 امتیاز گرفت و همگان سقوط این تیم را قطعی می‌دانستند، اما سپردن مسئولیت رهبری تیم خلیج‌فارس به داریوش هرمزی باعث دگرگونی نتایج و روشن شدن نور امید در فوتبال ماهشهر شد. خلیج‌فارس با هدایت هرمزی در 9 بازی اخیرش صاحب 10 امتیاز شد و این مربی جان تازه‌ای به تیم ماهشهری بخشید. داریوش هرمزی که پیش از این با قهرمان کردن استقلال ملاثانی در لیگ‌های دسته سوم و دوم فوتبال ایران باعث اضافه شدن یک سهمیه فوتبال استان در لیگ دسته اول گردید، در اواسط این فصل با پذیرش یک چالش بزرگ برای نجات تیم خلیج‌فارس ماهشهر از سقوط وارد میدان شد و برای تحقق این مهم باید تیمش نیز از نظر مالی توسط شرکت‌های بزرگ پتروشیمی ماهشهر حمایت گردد.

نتایج خوب تیم‌های خوزستانی با مربیان بومی

حسن هوری – فولادنوین اهواز
اما کمی آن‌طرف‌تر از هیاهوی لیگ برتر و دسته اول ایران، تیم فولادنوین اهواز مشغول یکه‌تازی در لیگ دسته دوم است. فولادنوین که بعد از فروش امتیازش به استقلال اهواز و از سال 1394 به بعد همواره در لیگ دسته دوم به میدان رفته، امسال با سرمربیگری حسن هوری نتایج عالی را رقم زد. کاپیتان اسبق فولاد و صنعت‌نفت پس از اینکه بالاترین دوره مربیگری فوتبال آسیا را با موفقیت سپری کرد، طی دو فصل اخیر عملکردی قابل تحسین در فولادنوین اهواز داشته و تیمش را بالاتر از تیم‌های پرهزینه و پرمهره لیگ 2 در صدر جدول قرار داده است. فولادنوین ضمن ارائه فوتبال هجومی و میانگین بالای گل زده، در بخش دفاعی هم آماری خوب به جای گذاشته و گل‌های خورده این نیز تک‌رقمی است. حسن هوری از جمله مربیان نسل جوان فوتبال جنوب است که با عملکردش نشان داده می‌توان روی او به عنوان یکی از سرمایه‌های مربیگری استان حساب ویژه باز کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
5
خداقووت به مربیان وتیمهایی که برای خوزستان عزت آفریدند .وتشکرازخوزستان اسپورت بابت روحیه دادن به مجموعه این تیمها. حالا که احتمال سقوط دوتیم نفتی زیاد شده جای خوشحالی داره صعودحداقل یک تیم خوزستانی به لیگ برتر. وباتوجه به اینکه استقلال خوزستان زمین مشخصی نداره به نیابت ازطرفداران صنعت ازمتولیان این تیم تقاضا داریم به احترام مردم آبادان بازیهای این تیم رو ببرن آبادان که جای صنعت نفت آبادان درلیگ برتر پر شود
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
4
انشالله تیمهای استقلال خوزستان و فولاد نوین به دسته بالاتر صعود کنند و ماهشهر هم سهمیه استان را حفظ کند.
مصطفی میناب
|
United States of America
|
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
2
ماشاله به حسن هوری کاش جای نکونام بیاد فولاد
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
1
4
یادمان نرود آخرین قهرمانی یک تیم غیر تهرانی در لیگ برتر ایران سال 95 بود که استقلال خوزستان با سرمربی بومی و بازیکنان بومی قهرمان لیگ برتر شد. مربیان و بازینان خوزستانی ثابت کردند که یاقت
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
1
از شهرداری ماهشهر چیزی گفته نشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
سرمربی شهرداری غیر بومیه. این گزارش عملکرد مربیان بومیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
درود بر هوری و فولاد نوین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها