به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

سرمربی السد: مستحق پیروزی و صعود بودیم

سرمربی السد: مستحق پیروزی و صعود بودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: برای پیروز شدن و صعود به مرحله دوم بازی کردیم و در نهایت به آن چیزی که استحقاق آن را داشتیم، دست پیدا کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، حسین عموته در کنفرانس خبری پایان دیدار السد قطر و فولاد خوزستان گفت: مسابقه آسانی نداشتیم. تیم فولاد بازی بسیار خوبی ارائه کرد اما با وجود غیبت چند بازیکن موفق به کسب پیروزی و صعود به مرحله دوم شدیم که به نظرم استحقاق آن را داشتیم.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم در دیدارهای مهم مرحله بعدی از میزان اشتباهات فردی بکاهیم تا مثل بازی امشب به تیم حریف موقعیت های گلزنی اهداء نکنیم.

سرمربی السد در خصوص عملکرد تیم فولاد اظهار داشت: بازیکنان فولاد در طول مسابقه تلاش زیادی داشتند. آن ها پشت محوطه جریمه تیم خودی تجمع می کردند و روزنه های نفوذ بازیکنان ما را می بستند. با این وجود اگر توپ های ما به ثمر می نشست، می توانستیم سه گل به فولاد بزنیم.

حسین عموته در پایان گفت: هدف تیم السد رسیدن به مراحل نهایی لیگ قهرمانان آسیا است و این مهم به شرطی محقق می شود که بازیکنان تیم ما کمتر آسیب ببینند و از گرفتن کارت های زرد بی دلیل پرهیز کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها