به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

رأی انضباطی مسابقه فولاد و پرسپولیس صادر شد

رأی انضباطی بازی فولاد و پرسپولیس صادر شد

خوزستان اسپورت- کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران را اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و از سوی جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با مقامات رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

*باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری، نقض اصولی کلی رفتار از طریق وجود تماشاگران غیر مجاز و بیش از حد مجاز ظرفیت در پشت دروازه و محل VIP و VVIP، حضور لیدرها به تعداد زیاد، عدم رفتار جوانمردانه به دلیل ایجاد توقف در بازی به وسیله پرتاب توپ اضافه در زمین مسابقه و رفتار غیر ورزشی کادر فنی پس از پایان مسابقه به پرداخت 4 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

*حسین کعبی، مربی تیم فولاد خوزستان به دلیل رفتار غیرورزشی به یک جلسه محرومیت تعلیقی که مدت تعلیق آن تا پایان فصل است و پرداخت 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظراست.

*یوسف سواری، لیدر تیم فولاد خوزستان به دلیل اهانت به تیم مقابل به سه ماه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم فولاد محروم است . این رای قابل تجدید نظر است.

*باشگاه پرسپولیس به دلیل سوء رفتار تیمی عوامل پس از پایان مسابقه با تیم مقابل به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
5
چه مجازات سنگینی برای باشگاه پیروزی در نظر گرفتن یک میلیارد جریمه نقدی که اون هم قابل تجدید نظر هست !!
اون همه مصاحبه مربیان و بازیکنان و توهین به خوزستان.
البته از فحاشی فکری بدتر نبود که آب از آب تکون نخورد.
قانون فقط برای خوزستانی ها تند و سریع اعمال میشه.
کاش نکونام رو مادام العمر از فعالیت فوتبالی منع میکردن .
Hassan Ahwazi
|
Sweden
|
۲۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
3
نگار نه انگار که فولاد نماینده ایران تو آسیاست ٕ حکم رو آقایون نمیتونستند بعد از باز اعلان کنند ٕ هروقت صلاح باشه چند ماه هم لفتش میدن
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
5
مافیای سرخ یعنی همین مافیای سرخ یعنی لنگ تهران
بچه اهواز ساکن قزوین فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
0
3
چون عوامل فوتبال استان در سطح کشور ضعیف هستن نگاه کلیت فوتبال کشور به خوزستان از بالا به پایین هست. شما ی نفر مسئول خوزستانی فوتبال نشون بدید که بتونه نیم دقیقه تو تلویزیون صحبت کنه. حتی ی گزارشگر مسلط فوتبالی وسه تلویزیون هم نداره . امسال متاسفانه دو تیم نفتی سقوط میکنن و فولاد هم باهزینه های میلیاردی صدر نشین نیمه دوم جدول لیگ برتر میشه ورتبه فوتبال خوزستان دیگه درجه دو در سطح کشور هست
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۶
1
1
تا زمانی که زمین وزمان با سرخابیها هستن ورئیس متخلف فدراسیون فوتبال هم اصفهانیه و هوای تیم شهرش داره بقیه تیمها الکی وقت وهزینه می‌کنند سالهاست کمیته انضباطی مافیایی عمل کرده وهیچ نظارتی هم نیست که هرحکم ناجوانمردانه ای علیه تیم‌های بیچاره شهرستانی خصوصا خوزستان داده میشه نباید انتظار عدالت داشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها