به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پاسخ هیات کشتی به مصاحبه ملی‌پوش خوزستانی

جوابیه هیات کشتی به مصاحبه ملی‌پوش خوزستانی

خوزستان اسپورت- هیات کشتی خوزستان نسبت به اظهارات پویا دادمرز واکنش داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، هیات کشتی خوزستان در واکنش به اظهارات امروز پویا دادمرز ملی پوش خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«در پاسخ به انتقاد یکی از کشتی گیران در خصوص میزبانی رقابت های بین المللی جام شاهد در استان خوزستان، به اطلاع عموم کشتی دوستان عزیز می رساند این هیات علی‌رغم نداشتن ردیف بودجه خاص جهت کلیه هزینه های جاری و موجود در کشتی خوزستان، تمام سعی و تلاش خود را جهت رشد و اعتلای کشتی خوزستان از مبادی مختلف از جمله برگزاری مسابقات هفتگی کشتی طی سال در سطح استان و بعضا کشور، میزبانی اردوهای تیم های ملی، میزبانی مسابقات بین المللی و همچنین کمک های نقدی و پاداش به کشتی گیران ملی پوش قبل و بعد از اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی با بودجه های شخصی(رئیس هیات) نموده و در حد بضاعت خود به عنوان یک نهاد عمومی غیر دولتی تاکنون توانسته منابع مادی و معنوی شایان توجهی را با جذب اسپانسرهای مالی به کشتی خوزستان تزریق نمایند. که در نهایت این اقدامات موجب به قهرمانی تمامی تیم های کشتی فرنگی استان خوزستان در سطح کشور شده و باعث گردیده است بیش از نیمی از اعضای تشکیل دهنده تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان را در تمامی رده های سنی، قهرمانان خوزستانی تشکیل دهند.

تمامی این اقدامات اجرایی در نهایت موجب گردید تا جایگاه هیات کشتی خوزستان که طی سالهای گذشته به رتبه نهم نزول پیدا کرده بود به رتبه سوم در بین هیات های کشتی سراسر کشور صعود کرده و به عنوان موفق ترین و پرمدال ترین هیات در بین ۴۷ هیات ورزشی استان خوزستان انتخاب گردد.

همچنین لازم به ذکر است شخص مصاحبه کننده تا کنون در قالب های مختلف از سوی رئیس هیات کشتی استان خوزستان مورد حمایت مالی قرار گرفته و در آخرین کمک هیاتی کمتر  یک ماه پیش مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به عنوان پاداش از هیات کشتی استان دریافت کرده است و این اقدام وی به گونه ای جهت دار و تحت حمایت شخصی خاص بوده است که این هیات را ملزم به پاسخگویی کرده است.

علی‌هذا این هیات بر اساس وظایف ذاتی خود بر خود لازم می داند که تمامی برنامه های مدون و تایید شده خود را بر اساس شرایط موجود به اجرا گذاشته تا از این طریق بتواند راه پیشرفت و کسب عنوان و افتخار را برای قهرمانان عزیز خوزستانی فراهم نماید.»

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۵
0
6
اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی با بودجه های شخصی !!! آنوقت در فوتبال آقای تاج فقط میلیون ها دلار طی سال های اخیر به کی روش داده و ضرر هنگفت بابت اون مربی بلژیکی و ریخت و پاش های بی شمار دیگه از بیت المال مردم ، به کشتی فرنگی که می رسند بودجه نیست جهت اعزام به مسابقات !!! و یا اینکه دم از پاداش ۶۰۰ میلیون ریالی می زنند وقتی تومان بی ارزش شده ریال کیلوئی چند ؟ وقتی پراید که هیچکس امنیت جانی توش نداره شده ۳۰۰ میلیون تومان ، دیگه ۶۰ میلیون پاداش هم درد کشتی گیر را دوا نمی کنه ، اصلا باید گفت آینده این کشتی گیران چی میشه ؟ فقط باید دعا کرد بعد از دوران کشتی گرفتن کارشون به دست فروشی کنار خیابون نکشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها