به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 19
کد خبر: ۳۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

کریمی: مدیران باشگاه نفت فقط وعده می‌دهند

کریمی: مدیران باشگاه نفت فقط وعده می‌دهند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مدعی است برای شاگردان رضا عنایتی کسب امتیاز در دیدار پیش رو مقابل استقلال نمی‌تواند دور از دسترس باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت، امیرحسین کریمی در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: بعد از آمدن رضا عنایتی شرایط فنی تیم تغییر کرد و دیگر خبری از آن باخت‌های پُرگل نیست. ما در دو بازی اخیر گلی دریافت نکردیم که این بسیار امیدوارکننده است و تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

وی در ادامه همچنین خاطر نشان کرد: مهمترین مشکلی که در حال حاضر با آن روبه‌رو هستیم بحران مالی در باشگاه است و متأسفانه پولی به حساب بازیکنان واریز نمی‌شود. ما فقط وعده و وعید می‌شنویم و در این مدت هم پنج درصد به زور به حساب ما پول واریز کرده‌اند.

هافبک تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: ما از لحاظ فنی و فوتبالی مشکلی نداریم، ولی وقتی بحران مالی وجود داشته باشد طبیعتاً این موضوع روی عملکرد بازیکنان تأثیر می‌گذارد. واقعاً ما نمی‌دانیم چرا باشگاه نمی‌تواند حق و حقوق بازیکنان را پرداخت کند.

کریمی در مورد بازی تیمش برابر استقلال تصریح کرد: بدون شک در تهران بازی سختی خواهیم داشت، ولی وضعیت ما در جدول طوری است که باید امتیاز بگیریم. در بازی رفت هم از استقلال امتیاز گرفتیم و فکر می‌کنم تکرار این اتفاق در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نیست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
1
1
نه خیلی تیم های نفتیمون بالای جدول هستن پول هم میخایین امسال ابرو فوتبال خوزستان و بردین با این نتایج حیف یه ریال به بازیکنان و کادرو ومدیریت تیم های نفتی خوزستان بخصوص بازیکنان صنعت نفت حاضرم قول بدم تیم های لیگ دو هم سمت اینا نمیرن برای خرید همه تنبل و بی تفاوت به پیراهن و شهر و هواداران
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
0
این چه صحبتی هست اقای محترم، لیگ رو طبقه بندی کنی، این تیمهای نفتی کل بودجه رو رو 50-60میلیارد بستن، یعنی بالاترین قرارداد نزدیک 1میلیارده، تو جو محرومیت استان و شهرها چه انتظاری هست یکی بیاد کار کنه حقوقش هم نگیره، همش تنش، دنبال نتیجه هم باشی، شما ببین، چه تیمهایی با چه هزینه هایی، چه کردند، شما پول بمـوقع بده به کارگر، نتیجشم خواهی دید
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
1
شما جر و بزه یه بازیکن لیگ برتر رو داشته باشین اینقدر امتیاز ندین مطمعن باشید پولتان میرسد ، جالب اینجاست تو لیگ برتر فیکس هستید تیم هم نتیجه اش میشه اخر جدول و بعدش تا اخر فصل به پولتان هم میرسید
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
0
احمق کسی یه روز قبل بازی حساس چنین مصاحبه ای میکنه شما آبرو خوزستان بردید اندازه همون ۵درصد پولی دادنتون امتیاز نگرفتید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها