به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ May 2024 21
کد خبر: ۳۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

میزبانی خوزستان از المپیاد بزرگ فوتبال کشور

میزبانی خوزستان از المپیاد بزرگ فوتبال کشور

خوزستان اسپورت- تیم‌های منتخب فوتبال آموزشگاهی کشور در دهه‌ی سوم بهمن به میزبانی خوزستان گرد هم می‌آیند تا برای کسب مقام قهرمانی ایران رقابت کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت، شهرهای آبادان و خرمشهر از تاریخ 24 بهمن‌ماه پذیرای تیم‌های منتخب فوتبال دانش‌آموزان استان‌های سراسر ایران خواهند شد تا المپیاد فوتبال پسران متوسطه دوم کشور را برگزار نمایند.

این المپیاد مهم ورزشی که محل رقابت استعدادهای جوان فوتبال است، به همت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود و دانش‌آموزان ورزشکاری که می‌توانند آینده‌سازان فوتبال ایران باشند، فرصت نمایش توانایی‌های خود را در هوای مطبوع زمستان جنوب خواهند داشت.

معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و هیئت ورزش دانش‌آموزی استان، در هفته‌های اخیر با حضوری مداوم در شهرهای آبادان و خرمشهر و برگزاری جلسات متعدد، اقدامات اولیه را در راستای برگزاری بهینه مسابقات انجام داده‌اند و ادارات آموزش و پرورش دو شهر میزبان نیز در تلاش برای تدارک میزبانی مناسب از این رویداد بزرگ ورزش دانش‌‌آموزی هستند.

در همین راستا، جلسه هماهنگی کمیته اطلاع رسانی مسابقات قهرمانی فوتبال دانش‌آموزی پسران متوسطه دوم کشور با ریاست دکتر محمود معزی در محل معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد. مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیران روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش نواحی چهارگانه اهواز، مدیر روبط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، نماینده صداوسیمای مرکز استان، مدیران روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرهای آبادان و خرمشهر، رئیس هیئت ورزش دانش‌آموزی خوزستان و رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش از حاضران در این جلسه بودند که در خصوص پوشش خبری این المپیاد ورزشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق برنامه اولیه قرار است که شش ورزشگاه میزبان رقابت‌های مذکور باشند؛ دور نخست آن به شکل گروهی برگزار خواهد شد؛ سپس تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی به شکل حذفی با هم رقابت کنند تا در نهایت چهره قهرمان مشخص گردد.

استان خوزستان که از دیرباز به مهد فوتبال ایران معروف بوده، پس از سال‌ها میزبانی یک تورنمنت فوتبال به شکل مجتمع را عهده‌دار شده و امید می‌رود که با حمایت دستگاه‌های مختلف اجرایی استان شاهد برگزاری بهینه این المپیاد ورزشی باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
1
کار بسیار پسندیده ای است فوتبال مدارس چندوقته کمرنگ شده انشالله مسئولین کمک کنن جام موفقی باشه . با آرزوی قهرمانی تیم منتخب خوزستان
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
2
0
بنظرم از ورزشگاه فولاد آرنا هم استفاده کنید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها