به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 27
کد خبر: ۳۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

فعالیت آبی خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی

فعالیت آبی خوزستان در نقل و انتقالات زمستانی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در نقل‌وانتقالات میان‌فصل لیگ دسته اول مشغول جابه‌جایی در لیست بازیکنان است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان که با هدایت سید سیروس پورموسوی روند صعودی در چند هفته پایانی دور رفت لیگ دسته اول را طی کرده و به فاصله 5 امتیازی با تیم دوم جدول رسیده است، طی روزهای اخیر اقدام به نقل‌وانتقال بازیکن داشته تا برای دور برگشت آماده شود.

مرتضی نگهداری (وینگر تیم ون‌پارس اصفهان)، محمدجواد عباسی (هافبک تیم دریای بابل)، حسین احمدی (مدافع تیم آرمان‌گهر سیرجان) وحید عزیزی (دروازه‌بان تیم خوشه طلایی ساوه) چهار بازیکن جدیدی هستند که با امضای قرارداد به استقلال خوزستان پیوستند.

همچنین رضا مولایی، علی مولایی و حمید نعمتی سه بازیکنی هستند که با نظر کادرفنی از جمع آبی‌پوشان جدا شدند تا راهی تیم‌های دیگری شوند.

حضور کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل و ابراهیم نصیرنیا به عنوان رئیس هیئت مدیره در باشگاه استقلال خوزستان باعث شده تا این باشگاه در نقل‌وانتقالات زمستانی با سیاست دوری از حاشیه و هیاهو اقدام به جذب بازیکنان موردنظر کادر فنی و تقویت تیم آبی‌پوش دیار کارون نماید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
آینور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
0
0
به امید صعود تیم محبوب ابی اهواز واقعا که چه خاطراتی با تیم‌محبوبمون داشتیم چه خاطراتی با تیم خوب ابی دلان اهوازی داشتیم واقعا اون روزی که مقابل ذوب اهن قرار گرفت و تیم خوب یحیی را دو بر صفر شکست داد و قهرمان شد در مقابل ۵۰ هزار تماشگر اهوازی توی ورزشگاه غدیر چه روزی رو واسه ما ساختین اون روز تا عمر داریم فراموشش نمیکنیم اونم در مقابل چه تیم های که با چه هزینه هایی اومده بودن قهرمان بشن ولی شما با بازیکنای بومی نشان دادین خوزستان هنوز هم مهد فوتبال ایران هستش انشالله بازهم با همون قدرت قبل برگردین دوست داشتنیا
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
0
انشالله صعود استقلال خوزستان به لیگ برتر
عمار مجدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
0
0
ان شاءالله صعود می کنیم به لیگ برتر با همت آقای بابادی وتمام اعضای تیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها