به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تیم حسن هوری تصمیم به صعود دارد

روزهای درخشان فولادنوین در فصل تاریک خوزستان

فولادنوین؛ روزهای درخشان در فصل تاریک

خوزستان اسپورت- تیم فولادنوین اهواز فصل درخشانی را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور سپری می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران در حالی به هفته پایانی رسید که تیم فولادنوین اهواز با کسب 27 امتیاز عنوان قهرمانی نیم‌فصل را با اقتدار کسب کرد.

رقابت برای لقب قهرمانی نیم‌فصل گروه الف لیگ 2 بین فولادنوین اهواز و مس سونگون تبریز بسیار جالب و تماشایی بود؛ جایی که تیم مس با بودجه‌ای قابل توجه و با هدایت رسول خطیبی و جذب بازیکنان لیگ برتری گام به مسابقات گذاشت، اما در نهایت سرخ‌پوشان فولادنوین با هدایت حسن هوری و استفاده از بازیکنان جوان بومی با شایستگی قهرمان نیم‌فصل شدند.

فولادنوین در شرایطی وارد بازی‌های این فصل شد که کاملاً پوست انداخته بود؛ حسن هوری بعد از اینکه دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا را با موفقیت سپری کرد، با انگیزه‌ای بالا و برای اثبات توانایی‌هایش در عرصه مربیگری دست به تغییرات اساسی در تیم فولادنوین زد و اسکلت‌بندی تیمش را بر اساس بازیکنان بومی بنیان نهاد و بیش از 90 درصد ترکیب تیمش را بومی کرد.

جوان‌های شایسته‌ی فولادنوین در کنار چند بازیکن باتجربه‌‌ی فولادنوین، یک تیم خوش‌ترکیب را تشکیل دادند که فوتبالی بابرنامه و کاملاً هجومی و منطبق با روحیات فوتبالدوستان خوزستانی را به نمایش می‌گذاشت و با میانگین جالب توجه 2.25 امتیاز در هر مسابقه صاحب قهرمانی نیم‌فصل شد.

سرخ‌پوشان اهوازی در طول نیم‌فصل نخست تنها یک باخت، آن هم در شمال، برابر سپیدرود رشت متقبل شدند، اما در سایر بازی‌ها خوش درخشیدند و بهترین برد آن‌ها در تبریز مقابل تیم رسول خطیبی رقم خورد که مس تبریز با همه بازیکنان شناخته شده لیگ برتری‌اش به فولادنوین اهواز باخت.

هوشمندانه‌ترین تصمیم سرمربی فولادنوین در ابتدای فصل، تشکیل یک کادر مربیگری متشکل از مربیان بادانش و بدون حاشیه بود که اثرات مثبت آن در طی مسابقات مشخص شد. کادری که از موسی سواری مربی سابق تیم اصلی فولاد خوزستان و پرافتخارترین مربی فوتبال پایه ایران، هوشنگ لوئینیان مربی باتجربه و سابق استقلال خوزستان، جهانبخش داراب‌پور مربی مطرح دروازه‌بانی فوتبال کشور و مربیان جوان و پرتلاشی نظیر محسن هوری و علی بن‌محسن ستاره پیشین فولاد تشکیل می‌شود. همچنین یک مدیر باتجربه و کاردان به‌نام سعید آلبوعشیره که سابقه زیادی در مدیریت تیم‌های آکادمی فولاد داشته است، به عنوان مدیر تیم فولادنوین اهواز انتخاب شد و زحمات زیادی را متحمل گردید.

 اما در مسیر موفقیت تیم فولادنوین اهواز نباید از نقش ویژه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان چشم‌پوشی کرد؛ مدیری که در ابتدای فصل با اعتماد به کادرفنی فولادنوین و تهیه امکانات لازم، نقش غیرقابل انکاری در پیشبرد برنامه‌های آماده‌سازی فولادنوین ایفا کرد. اسماعیل گودرزی رئیس سابق هیئت مدیره باشگاه فولاد و دکتر حبیب رضایی عضو هیئت مدیره این باشگاه نیز تمام توان خود را برای تأمین نیازهای فولادنوین به کار گرفتند و در موفقیت این تیم سهیم بودند.

اکنون که نیمی از راه صعود به لیگ دسته اول با اقتدار سپری شده، نوبت به هیئت مدیره جدید و حمیدرضا رادکیا سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسیده تا زحمات مدیران قبلی را به سرانجام برسانند و با تقویت تیم فولادنوین در نقل‌وانتقالات میان‌فصل باعث افزایش احتمال قهرمانی این تیم در پایان مسابقات گردند.

فولادنوین اهواز به عنوان تیم دوم باشگاه فولاد خوزستان می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار مناسب برای تیم اصلی فولاد باشد. فولادنوین که 2 سال پیش بازیکنی نظیر محمدامین حزباوی پدیده فعلی فوتبال ایران را به تیم فولاد خوزستان تحویل داد، امسال هم چند بازیکن مستعد و باآتیه دارد که می‌توانند پشتوانه‌ای برای تیم بزرگسالان فولاد باشند.

فوتبالدوستان خوزستانی خصوصاً هواداران باشگاه فولاد خوزستان امیدوارند که عملکرد درخشان تیم فولادنوین اهواز تا انتهای فصل ادامه یافته و با جشن صعود یه لیگ دسته اول تکمیل شود.

فولادنوین؛ روزهای درخشان در فصل تاریک


فولادنوین؛ روزهای درخشان در فصل تاریک


فولادنوین؛ روزهای درخشان در فصل تاریک

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
2
تبریک به فولادنوین برای قهرمانی نیم فصل. انشالله قهرمانی و صعود به لیگ یک.
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
2
امیدوارم این تیم کاملا بومی به لیگ یک صعودکنه. ازکسانی که حمایت کردن سپاسگزاریم. خیلی لذت داره بابچه های خوزستان عزیزصعودکنیم. بشما افتخار میکنیم..همه عوامل
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
0
2
ممنون از این تحلیل زیبا و دقیق.
چقدر حس خوبی به آدم میده که بچه های بومی اینقدر پر افتخار ظاهر میشن ،به امید تداوم این موفقیت ها و قهرمانی در ادامه راه و امیدوارم مدیران تیم فولاد و شرکت فولاد همان گونه که برای نکونام تمام شرایط رو محیا میکنن با آقای هوری هم همکاری کامل داشته باشن.
امید که این جوانان مستعد آینده تیم اصلی بوده و نویدبخش قهرمانی و افتخاری دیگر برای تیم محبوبمان فولاد خوزستان باشد.
یک نکته دیگر اینکه آقای هوری در چند سال مربیگری فولاد نوین نوید بخش ظهور یک مربی جوان بادانش در فوتبال استان هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها