به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

السد 1 – فولاد 0؛ وداع فولاد با لیگ قهرمانان

محمدرضا حسینی
خوزستان اسپورت:
هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا – استادیوم جاسم بن حمد دوحه
سه شنبه اول اردیبهشت 94 – ساعت 20:30
السد قطر 1 – فولاد خوزستان 0
گل: لوئیس موریکی (42)
داور: محمد یعقوب (مالزی)
کمک داوران: سوهیزی شکری و محمد یسری (مالزی)
اخطار: ابراهیم ماجد و نذیر بلحاج (السد)
تماشاگر: دو هزار نفر

السد قطر: سعد الشیب، محمد کسولا، ابراهیم ماجد، لی جونگ سو، عبدالکریم حسن، علی اسد، نذیر بلحاج، خلفان ابراهیم، حسن الهیدوس، ایدینالدو گرافیته (67- مصعب خضر) و لوئیس موریکی (88- یوسف احمد).
سرمربی: حسین عموته

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، امید خالدی، مهدی بدرلو (83- بهمن کامل)، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات (85- هادی حبیبی نژاد)، ساسان انصاری (85- رضا احمدی) و آلویس نونگ.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی:
فولاد خوزستان با شکست یک بر صفر مقابل السد قطر از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

السد و فولاد در طول 90 دقیقه نتوانستند بازی رضی کننده ای به نمایش بگذارند. فولاد خسته از فشردگی مسابقات داخلی و آسیایی محکوم به پیروزی در خانه السد بود اما همانگونه که انتظار می رفت، نتوانست این مأموریت سخت را برابر معتبرترین تیم باشگاهی قطر انجام دهد.

بازی دو تیم در محموع پایاپای دنبال شد. بعد از یک نیمه کم تحرک که با گل دقایق پایانی لوئیس موریکی به کام قطری ها شد، تیم فولاد در نیمه دوم به بازی سرعت داد و چند موقعیت روی دروازه السد خلق کرد اما ضربات آلویس نونگ و ساسان انصاری راهی به دروازه تیم میزبان پیدا نکرد و یک بار هم ضربه سر لی حونگ سو مدافع السد به سمت دروازه خودی، تیر دروازه السد را به لرزه در آورد تا مشخص شود که در بازی امشب، شانس با فولادی ها یار نیست.

این بازی در نهایت با تک گل سه امتیازی لوئیس موریکی به سود السد تمام شد و فولاد خوزستان با این نتیجه از لیگ قهرمانان آسیا خداحافظی کرد تا از این پس روی لیگ برتر ایران تمرکز کند.

شرح گل:
1-0 (السد): همکاری مثلث خلفان ابراهیم، حسن الهیدوس و لوئیس موریکی در عمق دفاع فولاد خوزستان باعث تک به تک شدن موریکی با سلیمی شد تا مهاجم السد با ضربه ای زمینی دروازه فولاد را باز کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
9
فولاد ایستاده مرد
تبریک سردار کمالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
6
اشكال نداره اميدوارم سال اينده فقط سهميه بگيره بازيكنان خوبي بياره مثل سروش رفيعي بختيار وغيره اين ها از اكادمي بودن واقعا ميدرخشيدن بايد از اكادمي بازيكون بيارن درغير اينصورت ازتيم هاي ديگه به درد فولاد نميخوره موسوي شادگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
6
فدای سرشون که باختن که حذف شدن...
الا دیگه مسولان راحت شدن حذ فولا میخواستین بیا اینم حذف راحت شدین
الان وقتش بازیکن های فولاد باید مصاحبه کنن بر علیه مسولان همون مسولانی که نزاستن بازیکن های سرباز فولاد بازی کنن
آره باید مصاحبه کنن باید بگن که اینم حذف فولاد بیا راضی شدین...
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
6
به بچه ها خسته نباشید میگم انشالا با قهرمانی لیگ برتر به آسیا برمیگردیم و سال دیگه با تیمی قویتر شرکت می کنیم
jafar
|
Switzerland
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
5
این مسابقه مرا یاد جنگ ایران و عراق سال ۱۳۶۰ انداخته بود یک طرف عراق را می دیدی با مدرنترین تجهیزات نظامی و تانک های تی۷۲ از اینطرف توی پادگان دزفول شاهد بودم بچه ها تانک های زده شده و داغون را تعمیر می کردند دوباره بفرستن تو جبهه . واقعا فوتبال یک جنگه ما جهت مسابقات آسیایی مجهز بودیم ولی متاسفانه ما را از اول لیگ خودمان خلع سلاح کردند و به جنگ حریفان میلیاردی فرستادند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
6
عزيزان اگه بازيكن فولاد مصاحبه غير ورزشي بكنه مطمئن باشين يه سه سال محروم ميشه من يادم رفت تبريك به همه عزيزان بگم كه واقعا وقتي فولاد بازي را با برد تموم ميكرد چقدر ميسوزن و مريض ميشن. پس من به عنوان خوزستاني خييييييلي خوشحالم كه وقتی فولاد پيروز ميشه چقدر بعضی از مسئولین ميسوزن ولی امشب بايد خوشحال باشن تبريك به اون عزيزان
موسوي شادگان
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
3
1
با تمام احترام و علاقه ای که به آقای اسکوچیچ داشتم و دارم، متاسفانه در زمینه استفاده از جوانان اصلاخوب کار نکرد، ایشون از اول فصل فقط نق زد کهبازیکنای من رو بردند و محروم کردند، ایشون نمی تونست چهار تا مثل وکیا بسازه؟ امشب دیدین وکیا چطور جولان می داد؟ چقدر من از اول فصل گفتم وکیا جاش تو دفاع نیست؟ چرا آقای اسکوچیچ نود دقیقه ساسان خسته رو تو زمین نگه داشت؟ چرا قاضی رو حتی حاضر نشد ده دقیقه بازی بده؟ مطمئنا اگه قاضی جای ساسان بود اون توپ رو گل می کرد، هر چند خود ساسات این فصل فوق العاده بود، ولی بالاخره بازیکن هم یه روز بد داره، اصلا نقش ساسان امشب چی بود؟ چرا این بازیکنای جوون باید تو یه همچین بازی مهمی بیان تو زمین؟ چرا هر بازی نباید 10 دقیقه بازی میکردند تا الان؟ متاسفانه ایشون علاقه ای به جوون گرایی و بازیکن سازی نداره، چیزی که فولاد خوزستان هم استعدادش داره هم همه برنامه و نقشه اش اینه، ولی افسوس ...
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
8
بچه ها خسته نباشید می دونیم که شما تلاشتون رو کردید کار شکنیهای دشمنان داخلی به کنار اما گله ی من از مدیران فولاده که همیشه در نقل و انتقالات ضعیف عمل می کنن و سرمایه های باشگاه را به راحتی از دست می دن امیدوارم دیگه شاهد این اشتباه نباشیم و در فصل اینده یه فولاد پر مهره قوی و مدعی رو شاهد باشیم
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
4
اقا داود قرار نیست فقط جون استفاده کنه تو بازی به این مهمی،بعد از اول فصل چقدر از امون جون گرفتن مثل عبدالله زاد، سروش رفیعی، سروس سعیدی،ولید مشاعی و... که فیکس بودن پیدا کردن مثل این جونا با این کیفیت سخته، و اماده سازی جونا که وقت هم کمه که خوت می دونی هر 4روز یه بازی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
1
واقعا چرا؟ یعنی نباید یه برنامه ریزی درست حسابی برای حمله میداشتن؟ همه توپا تا 18 میرسید بعدش هدر میرفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها