به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

روزهای سیاه نفت با بیشترین گل خورده

روزهای سیاه نفت با بیشترین گل خورده

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم با دریافت 35 گل ضعیف ترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از خبرگزاری ایسنا، تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل اول لیگ عملکرد بسیار ضعیف از خود به جای گذاشت؛ چندین شکست پرگل متوالی، دریافت 35 گل، ثبت بیشترین شکست با 10 باخت و تقاضل گل 23-، نشان از نمایش‌های ضعیف مسجدسلیمانی‌ها تا این جای لیگ بیست و دوم دارد.

نفت مسجدسلیمان که کار خود را در لیگ با هدایت رضا مهاجری آغاز کرد، شروع بدی نداشت و نتایج شش هفته ابتدایی لیگ -حتی شکست 2 بر یک برابر پرسپولیس- نشان از بهتر شدن روند این تیم نسبت به فصل قبل داشت، اما شکست های سنگین و متوالی نفت برابر تیم‌های نساجی، تراکتور، گل گهر، ذوب آهن، فولاد و سپاهان چهره متزلزل از این تیم نشان داد. البته نفت دو شکست دیگر را هم در ادامه روند ضعیف خود برابر آلومینیوم و ملوان متحمل شد اما در هر دو بازی با دریافت یک گل بازنده بود.

نفت که در سراشیبی سقوط قرار دارد، پیش از پایان نیم فصل نخست در راس کادرفنی خود دست به تغییرات زد و از بازی سپاهان در هفته سیزدهم هدایت تیم به ابراهیم اشکش سرمربی تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی سپرده شد، تغییراتی که هنوز جواب نداده است و نفت همچنان می‌بازد. نکته قابل تامل این است که نفت در چند سال اخیر در نیم فصل نخست، تا این اندازه ضعیف ظاهر نشده بود.

آن چه مشخص است، این نفت نیاز به جذب بازیکن در تمامی خطوط به ویژه خط دفاع دارد. البته نفتی ها کار خود را در نقل و انتقالات زمستانه با توجه به این که گلر آن ها در جریان نیم فصل اول رباط صلیبی پاره کرد با جذب یک دروازه بان از لیگ یک آغاز کرد. همچنین باتوجه به جدایی یکباره سامان نریمان جهان و خبرهایی مبنی بر درخواست چند بازیکن مطرح این تیم برای جدایی به نظر می‌رسد نفت کار سختی در ادامه مسابقات دارد زیرا احتمالا در چنین شرایط کمتر بازیکنی بپذیرد که راهی نفت مسجدسلیمان شود.

باید دید ابراهیم اشکش که اکنون تیمش در قعر جدول قرار دارد، در ادامه می تواند ناجی نفتی‌ها باشد یا شرایط دیگری برای نفت مسجدسلیمان رقم می‌خورد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
2
تیم نفت از چاله در اومد توی چاه افتاد. مهاجری رو عوض کردن که شوک وارد کنن ولی بجاش رفتن یه مربی گمنام اوردن که هیچوقت لیگ برتر نبوده تا این مربیه بخواد تجربه کسب کنه تیم نفتو سقوط داده. کاش مسئولین بی لیاقت زودتر یه سرمربی باتجربه و حداقل چهار پنج تا بازیکن قابل بگیرن شاید تیم توی لیگ بمونه
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
1
اقای اشکش عزیز وبزرگوار. به ماخرده نگیرید. مردروزهای سخت اید.درست، اما این میدان واین شرایط بحرانی تیم نفت خیلی فرق دارند به آنچه درسرمی پرورانیم. کاش کاش آن لحظه کمی محاسبات عاقبت کار رو میکردی وتصمیم میگرفتید که مطمعنا هم بدرد اس ملاثانی میخوردی وهم ازاین طرف احتمال زیاد یک تصمیم بهتر برای نفت دربحث مربی گرفته میشد. و اما اقای مدیرعامل جدید ومحترم. بجنبید چندبازیکن خوب جذب کنید ویواشکی وهماهنگی بخاطرحفظ احترام اقای اشکش، دوباره اختیار رو به مهاجری یا مربی بزرگی بدهید وبه داد تیم برسید وگرنه سهمیه م سلیمان واستان سقوط خواهدکرد. با یک همت ودرایت حفظ تیم شدنی است..انشااله
Mis seti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
3
نفت مسجدسلیمان و نفت ابادان متکی به تماشاگر هستن در بازی‌های خانگی و متاسفانه سازمان لیگ تماشاگر را حذف کرده که از نظر ما فوتبالدوستان اصلا فوتبال در کشور ما معنی نداره و ارزش‌های فوتبال همان هوادارن هستن .حالا چه فرق میکنه تیم ملی باشه یا لیگ برتر یا لیگ یک
حالا مدیریت و بی پولی را هم به نفت اظاف کنیم و اشتباهات مهاجری در جذب خطوط دفاع ضعیف و نا کار آمد و همچنین مشکلات مدیریتی ضعیفی که در فوتبال خوزستان گریبانگیر ورزش خوزستان را گرفته !
افسوس صد افسوس شما ده های جلوتر و همان سه ده پیش ببینید چندتا بازیکن ملی پوش از خوزستان بودن و الان را هم مقایسه کنید متاسفانه فوتبال در خوزستان فقط اسمش مانده و بی عدالتی در حق ورزشکاران خوزستانی و سرمایه های مالی که مشخص شده توسط مدیران در کجا ها ریخته میشه ، فوتبال خوزستان را به نابودی کشانده .
تشکر از خوزستان اسپورت و حقایقی را که در خبرها نقل و قول می‌کند.
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
2
تیمی که پتانسیل قهرمانی داشت و غلامان حلقه بگوش افشین پیروانی کمرش را شکستند . خاک تو سرتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
0
3
برید خجالت بکشید مسولان بی عرضه مسجدسلیمان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها