به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

استقلال خوزستان؛ نزدیک به منطقه صعود لیگ

استقلال خوزستان؛ نزدیک به منطقه صعود لیگ

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول نتایج خوبی رقم زده و باعث امیدواری هواداران برای نیم‌فصل دوم شده است.

به گزارش خوستان اسپورت، در هفته‌هایی که تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر نتوانسته‌اند طعم بردن را احساس کنند، تیم استقلال خوزستان رفته رفته امتیازات از دست رفته در لیگ یک را جبران کرده و به فاصله‌ی 5 امتیازی با تیم دوم جدول رسیده‌ است.

استقلالی‌ها روز گذشته در بازی مهم خارج از خانه در سیرجان پیروز شدند و اکنون فاصله‌ی آن‌ها با تیم رده دوم جدول یعنی سایپا فقط 5 امتیاز است.

تیم پورموسوی از ابتدای فصل بازی‌های زیبایی را به نمایش گذاشته و آمار 22 گل زده در نیم‌فصل نخست گویای فوتبال تهاجمی این تیم است. تیمی که بعد از شمس‌آذر قزوین، بیشترین گل را در لیگ دسته اول زده و 9 گل بیشتر از سایپای رده دومی به ثمر رسانده است. آمار گل‌های زده آبی‌پوشان خوزستانی اما با جایگاه آن‌ها در جدول همخوانی نداشته و استقلالی‌ها به جایگاهی که مستحق آن بوده‌اند، دست نیافته‌اند.

اشتباهات فردی بازیکنان در برخی بازی‌ها منجر به از دست رفتن امتیازات کامل گردید و گاهی نیز سوت‌های اشتباه داوران باعث تعویض بردهای استقلال خوزستان با نتیجه مساوی شد و آبی‌های دیار کارون را اندکی از صدر جدول دور کرد اما کادر فنی توانست از وقفه‌ی لیگ نهایت استفاده را برای بازسازی ساختار دفاعی ببرد و طی چند بازی اخیر دروازه‌ی استقلالی‌ها مقابل حریفان بسته بماند.

در مسیر رو به رشد استقلال خوزستان نباید از نقش کیوان بابادی مدیرعامل این باشگاه چشم‌پوشی کرد؛ مدیری که علیرغم فشارهای جانبی، بر ثبات و حمایت از کادرفنی اصرار داشت و نتیجه‌ی این ثبات رفته رفته در شاکله‌ی فنی تیم نمایان گشت.
 
استقلال خوزستان در این فصل تغییرات اساسی در اسکلت‌بندی بازیکنانش داشت و با حضور نزدیک به بیست بازیکن جدید، نیاز به زمان برای ایجاد هماهنگی فنی بین بازیکنان ضروری به نظر می‌رسید تا سرمربی بتواند تفکرات فنی خود را غالب کند و این موضوع با رأی اعتماد و حمایت مدیران باشگاه تحقق یافت و استقلال خوزستان توانست در هفته‌های پایانی نیم‌فصل نخست، نتایج دلخواه هوادارانش را کسب کند.

سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری بعد از برد مهم روز گذشته مقابل آرمان‌گهر سیرجان کسب این نتیجه را به کارگران و مدیران شرکت گروه ملی اهواز تقدیم کرد و اظهار داشت که باشگاه استقلال خوزستان با حمایت مدیران این شرکت رونق دوباره‌ای یافته است. اشاره‌ی پورموسوی به دکتر علی محمدی مدیر ورزشدوست کارخانه گروه ملی و ابراهیم نصیر‌نیا معاون این کارخانه و رئیس هیئت مدیره این باشگاه بود که تلاش زیادی برای احیای استقلال خوزستان داشته‌اند و از تصمیمات کیوان بابادی در اصلاح ساختار و انجام کارهای زیربنایی در باشگاه حمایت کرده‌اند، بطوری که ساختار باشگاه استقلال خوزستان اکنون از برخی باشگاه‌های لیگ برتری هم بهتر شده است.

استقلالی‌ها پس از غلبه بر آرمان‌گهر سیرجان فرصت کوتاهی برای استراحت میان فصل و شروعی پرقدرت در نیم‌فصل دوم خواهند داشت و هواداران خوزستانی امیدوارند که در پایان فصل شاهد صعود دوباره‌ی آبی‌پوشان دیار کارون به لیگ برتر باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
5
ان شاء ا... شاهد صعود اس اس خوزستان و اس اس ملاثانی به لیگ برتر باشیم.
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
5
نتایج چند هفته اخیر عالی بوده . نیم فصل باید پستهایی که نیاز داریم بازیکن بگیریم . با تشکر از مدیریت محترم شرکت گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
0
3
خدا را شکر که پیروز شدیم به امید حضور در لیگ برتر
یادمان باشه که همین آرمان گهر فصل قبل در اهواز ۳ بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد و این ارزش برد ما را بیشتر میکند
فرشاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
0
این فصل که احتمال بالا یکی از نفت های استانمون میفتن ایشالا اس خوزستان بیاد جاشونو پرکنه ولی خیلی دشواره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها