به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱

نظرات سرمربیان لکوموتیو و الهلال پس از بازی

افشین احمدی
خوزستان اسپورت- سرمربیان لکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان سعودی در نشست مطبوعاتی پس از بازی حضور یافتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، کنفرانس مطبوعاتی پس از مسابقه تیم‌های لکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان سعودی در تاشکند برگزار شد و سرمربیان دو تیم به سوالات خبرنگاران در خصوص این بازی پاسخ دادند.

خلاصه ای از اظهارات وادیم آبرام‌اف و جورجوس دونیس را در ادامه مرور می‌کنیم:

وادیم آبرام‌اف: کم تجربگی باعث باخت ما شد
سرمربی لکوموتیو ازبکستان گفت: ابتدا به تیم الهلال بابت صعود به دور بعدی تبریک می گویم. آنها نشان دادند قوی‌ترین تیم این گروه هستند. ما نیمه دوم را با حملاتی شروع کردیم به این امید که به گل برسیم اما این تیم الهلال بود که به گل رسید.

وی افزود: باید قبول کرد لکوموتیو تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد و برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. همانطور که دیدید، ما در این بازی هم به برخی بازیکنان جوان خود میدان دادیم تا بر تجارب خود بیفزایند و طبیعی است که اشتباهاتی هم در طول بازی داشتند.

آبرام‌اف در خصوص ابراز ناخشنودی مارات بیک مایف از تعویض خود نیز گفت: شما کدام بازیکن فوتبال را می‌شناسید که از تعویض خود خوشحال باشد. ما در همان نیمه اول، ژاسور حسن‌اف را نیز تعویض کردیم زیرا اشتباهات زیادی داشت و در سیستم موردنظر من کاری از او بر نمی آمد.

جورجوس دونیس: اکنون می توانم با خیال راحت نفس بکشم!
سرمربی یونانی الهلال گفت: امروز به برد نیاز داشتیم و کسب هر سه امتیاز، اهمیت زیادی برای ما داشت.

وی ادامه داد: از اینکه به دور بعدی صعود کردیم، بسیار خوشحالم و به همه همکاران و بازیکنان تیم خود تبریک می گویم و اکنون می توانم با خیال راحت نفس بکشم!

دونیس در مورد تیم حریف نیز گفت: امروز به نسبت بازی رفت، عملکرد بهتری از تیم لکوموتیو مشاهده کردیم. البته تمام بازیکنان این تیم در یک سطح بودند و بازیکن خاصی را نمی‌توان به عنوان بازیکن برتر معرفی کرد.

او در مورد بازی بعدی تیم خود در برابر السد قطر نیز خاطرنشان کرد: السد از بازیکنان قدرتمندی سود می‌برد و از همین الان باید روی بازی با این تیم تمرکز کنیم تا به نتیجه خوبی برسیم.

نظرات سرمربیان لکوموتیو و الهلال پس از بازی

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها