به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

شجاعی: تیم نفت فروخته نشده است

شجاعی: تیم نفت فروخته نشده است

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان ابراز امیدواری کرد که نفت با اشکش به نتایج بهتری دست پیدا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، ابوذر شجاعی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با انتخاب ابراهیم اشکش به عنوان سرمربی جدید تیم، امیدواریم که تغییر و تحولات باعث ایجاد شوک شود و نفت روند بهتری پیدا کند و به نتایج بهتری برسیم.

وی بیان کرد: به هر حال یکسری عوامل از کادرفنی گرفته تا بازیکن و نیز عوامل باشگاه در رقم خوردن نتایج بهتر تاثیر دارند. امیدوارم با تغییرات ایجاد شده، بازیکنان به خودباوری برسانند و شاهد نتایج تغییرات باشیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که گفته می شود باشگاه با مبلغ 150 میلیارد تومان به امیرحسین علاقبند فروخته شده است؟ گفت: خیر این موضوع صحت ندارد و باشگاه مالک ندارد و تنها قرار است آقای علاقبند به عنوان حامی مالی به باشگاه کمک کند.

وی با درخواست از هواداران برای حمایت بیشتر از تیم نفت، افزود: امیدوارم هواداران مثل همیشه حامی تیم باشند تا تیم با انگیزه و روحیه دوچندان برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت گام بردارد.

شجاعی در پایان با قدردانی از رضا مهاجری، گفت: از این پس آقای مهاجری به عنوان مدیرفنی به ما کمک خواهد کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
0
1
تنها لطفی ک وقت نکردین درحق م سلیمان وخوزستان بکنید. فروش امتیاز تیم نفت است که هویت وشناسنامه ورود فوتبال به ایران است. شایدهم راهش رو بلد نیستید. تا نباشدچیزکی مردم نگویند چیزها. هواستان باشد هرکاری که مدیران قبل یا شما کردید طی این مدتها مال خودتون. فروش امتیاز رو ازسرتون درآرین چون مالک تیم اول وآخر مردم مسجدسلیمان هستن. وسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
بجای این صحبتها با اتحاد و رایزنی تیم را تقویت کنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها