به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 06
کد خبر: ۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

رای انضباطی بازی پرسپولیس و نفت اعلام شد

رای انضباطی بازی پرسپولیس و نفت اعلام شد

خوزستان اسپورت- رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص بازی بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران صادر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران از هفته ششم لیگ برتر ایران که در تاریخ 19 شهریورماه امسال به انجام رسید، با حواشی همراه بود و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از چندین هفته تاخیر در رابطه با اتفاقات این مسابقه رای صادر کرد.

 رای کامل کمیته انضباطی در خصوص بازی نفت و پرسپولیس به شرح زیر است:

* از سوی مهران حسن‌وند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر نقض اصول رفتار جوانمردانه و مقررات بازی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* عماد مهاجری، مربی تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل نقض اصول رفتار جوانمردانه و مقررات بازی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* هدایت یزدی، مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان بخاطر بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیر رسمی به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل پرتاب بطری آب سمت کمک داور از سوی تماشاگرانش به پرداخت 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* فراز اجاقی، ماساژور تیم پرسپولیس به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت یک سال و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* افشین پیروانی، سرپرست تیم پرسپولیس به دلیل رفتار غیرورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

* باشگاه نفت مسجدسلیمان به دلیل پرتاب بطری و سنگ به داور منجر به توقف بازی از سوی تماشاگران منتسب به پرداخت 510 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است."

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
0
0
برای سیاه بازی هم شده بر علیه مافیای سرخ حکم آبکی صادر شده !!!!!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها