به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۶۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
انتقاد مربی تیم قهرمان از شرایط فوتبال خوزستان

قرمزپوشان فاتح لیگ زیر یازده سال استان شدند

قرمزپوشان فاتح لیگ زیر یازده سال استان شدند

خوزستان اسپورت- تیم قرمزپوشان اهواز فاتح رقابت‌های فوتبال زیر 11 سال خوزستان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، رقابت‌های فوتبال قهرمانی زیر 11 سال خوزستان که با میزبانی اهواز جریان داشت، با قهرمانی تیم قرمزپوشان به پایان رسید و شاگردان کریم شریفی جام قهرمانی را بالای سر بردند.

در این دوره از مسابقات که 24 تیم در چهار گروه به رقابت پرداختند، تیم‌های قرمزپوشان و قائم اهواز به بازی فینال رسیدند و قرمزپوشان موفق به برتری در فینال شدند تا با شایستگی عنوان قهرمانی را کسب کنند.

کریم شریفی مربی سازنده فوتبال پایه خوزستان که تیم قرمزپوشان را به مقام قهرمانی رقابت‌های زیر 11 سال استان رساند، از سوی کمیته برگزاری مسابقات به عنوان بهترین مربی جام انتخاب شد.

سرمربی تیم قهرمان در رابطه با این دوره از بازی‌ها گفت: با همت مدیریت ورزش استان و تلاش مسئولان هیئت فوتبال خوزستان و هیئت فوتبال شهرستان اهواز شاهد نظم خاصی در برگزاری مسابقات زیر 11 سال بودیم و جا دارد به همه این عزیزان خسته نباشید گفت.

شریفی ادامه داد: بعد از اینکه باشگاه قرمزپوشان در رده سنی امید قهرمان لیگ فوتبال امیدهای اهواز شد، خوشبختانه این بار توانستیم قهرمانی مسابقات زیر 11 سال خوزستان را کسب کنیم.

این مربی خوزستانی که صاحب چند مقام قهرمانی در فوتبال پایه خوزستان است، در ادامه صحبت‌هایش افزود: البته نظر من اینست که در فوتبال پایه نباید فقط دنبال کسب قهرمانی بود، بلکه مهم‌ترین اصل در فوتبال پایه، استعدادسازی و پرورش بازیکنان مستعد است. متاسفانه اخیرا شاهد هستیم که برخی تیم‌ها برای کسب مقام روی به تقلب و تخلف می‌پردازند که این موضوع اصلا زیبنده فوتبال مایه‌دار خوزستان نیست و نباید برای کسب مقام از اخلاق غافل شد.

کریم شریفی همچنین تصریح کرد: در حال حاضر هیچ بازیکنی از باشگاه‌های خوزستانی در لیست تیم ملی ایران برای جام جهانی حضور ندارد. ضمن اینکه در تیم ملی جوانان ایران هم فقط یک بازیکن از باشگاه‌های خوزستانی حاضر است که این موضوع نشان دهنده ضعف فوتبال پایه استان در زمینه‌ی استعدادسازی و پرورش بازیکنان جوان است.

وی در پایان گفت: صدور مجوزهای فراوان برای مدارس فوتبال و باشگاه‌‌های بدون هویت و حضور افراد غیرفوتبالی که تنها هدف آنها کاسبی بوده، باعث بیماری فوتبال پایه خوزستان شده است. طبیعتا چنین افرادی با آموزش غلط درون این مدارس فوتبال و باشگاه‌های بدون هویت، آینده‌ای مبهم را پیش‌روی فوتبال استان قرار داده و باید هرچه زودتر اقدامات جدی از سوی مسئولین برای پاک‌سازی و سلامت‌سازی در بخش مدارس فوتبال و تیم‌های پایه انجام شود.

قرمزپوشان فاتح لیگ زیر یازده سال استان شدند


قرمزپوشان فاتح لیگ زیر یازده سال استان شدند

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
آراد
|
United States of America
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
3
با سلام باید عرض کنم که آقای کریم شریفی استادی واقعا دلسوز و بسیار زحمتکش هستند .برای بچه های که استعداد در زمینه فوتیال دارند واقعا وقت می گذارد. حتی طوری که بچه های که هزینه شهریه ندارند اصلا از آنها هزینه ای دریافت نمی کند و بیشتر وقتها خودش زحمت رفت و آمد آنها را می کشد .واقعا انسان شریف و شایسته هستند.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها