به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

مجدمی: اصلا به سقوط از لیگ برتر فکر نمی‌کنیم

مجدمی: اصلا به سقوط از لیگ برتر فکر نمی‌کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اصلا به سقوط فکر نمی‌کنیم چون تیم ما نتایج را جبران خواهد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، مسلم مجدمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بعد از نتایجی که در پنج، شش هفته قبل از تعطیلات لیگ برای نفت رقم خورد، تمریناتمان به نسبت سایر تیم‌ها زودتر شروع شد و یک هفته‌ای است که در اهواز تمرین می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم آن نتایج را جبران کنیم زیرا معتقدم تیم ما از نظر فنی تیم خوبی است و این مهم را در هفته های ابتدایی لیگ نشان داده بودیم. فکر می‌کنم کادر فنی نقاط ضعف تیم را در این مدت بررسی کرده‌اند و مطمئناً با تمرین و کار بیشتر نقیصه های موجود برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: متأسفانه بعد از اینکه یک شکست سنگین داشتیم و باز هم تکرار شد، استرس زیادی در وجود بازیکنان و همه مجموعه به وجود آمد و به نظر من همین نیز عاملی شد که از نظر روحی و روانی در شرایط نامناسبی قرار بگیریم و از آنجا که در ایران شرایط لازم برای ریکاوری بازیکنان وجود ندارد ما کار سختی برای بازگشت به شرایط روحی روانی پیش از این شکست ها را داشتیم. اما امیدوارم در این تعطیلات هم از نظر روحی و روانی و هم فنی ریکاوری شویم و به شرایط بهتری برسیم.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: آقای مهاجری هم در برهه‌ای که این شکست‌ها را داشتیم واقعاً ناراحت بود و نیاز به استراحت داشت اما خدا را شکر اکنون شرایط بهتری دارد و با تیم به صورتی کار می‌کند که بتوانیم شرایط را برگردانیم. هیچ کدام از اعضای مجموعه ناامید نیستند و تنها هدف ما جبران نتایج است. ضمن اینکه بازی‌های زیادی باقی مانده است و ما می‌توانیم شرایط بهتری را با همت بازیکنان و تمام اعضای کادر فنی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه ما با کمترین دریافتی تا اینجای بازی‌ها کار کرده‌ایم، ادامه داد: امیدوارم بحث تزریق پول به بازیکنان حل شود تا بازیکنان با شرایط روحی و انگیزه بیشتر کار کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که بعد از کسب نتایج ضعیف برخی‌ها دو تیم نفتی خوزستان را که در قعر جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند از تیم های سقوط کننده در لیگ برتر می‌دانند، گفت: این حرف ها زده می‌شود و تا پیش از نتایج ما می‌گفتند ملوان و مس کرمان سقوط می‌کنند و قبل از آن هم از تیم‌های دیگر نام می‌بردند، در حالی که به نظر من حرف درباره اینکه چه تیم هایی سقوط می‌کنند زود است و ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم چون تیم ما نتایج را جبران خواهد کرد. ما اصلا درباره تیم‌مان فکر منفی در سر نداریم و مثبت فکر می‌کنیم و این باور را داریم که می‌توانیم به رده های بهتری در جدول برسیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
2
من میدونم کارمون تمومه مهاجری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
0
2
تو فکر نکن
با این نتایج هواداران فکر می‌کنند که سقوط میکنیم و شما بازیکنان که پس از سقوط به تیم جدید نقل مکان میکنید
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
1
1
اقای مجدمی نباید هم به سقوط فکرکنید. تیم خیلی بیشتر ازاین حرفا پتانسیل داره وانشااله اوضاع بهتر خواهدشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
0
1
به امید موفقیت نفت استاد مهاجری بعد از تعطیلات تیم قدرتمندی تشکیل میدهد
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
1
سلام علیکم
استقلال ملاثانی متاسفانه باخت خلیج فارس ماهشهر هم باختش محتمل بود انهم از تیم بحران زده شهرداری استارا فقط مقابل تیم پورموسوی یه برد اورد همین!
و اما تیم پور موسوی هم آنقدر بد و بی کیفیت بازی میکنه که بیننده مطمئنه تا آخر بازی هیچ اتفاقی خاصی برای دروازه تیم حریف نمی افته مگر اینکه حریف به خودش گل بزنه
واقعاً تاسف بار هستش
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها