به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 13
کد خبر: ۳۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

کریمی: بازیکنان ما با التماس به دنبال تعویض بودند

کریمی: بازیکنان ما با التماس به دنبال تعویض بودند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هر پنج تعویض ما به درخواست خود بازیکنان بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، فیروز کریمی بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل پیکان تهران اظهار داشت: من چون که یک قانون غیر منطقی بر مربی حاکم است که باید بیایید آمدم. چون اصلا کشش آمدن را نداشتم.

وی در واکنش به این سوال که ما در مورد تعویض های شما سوال داریم، گفت: هر پنج تعویض ما درخواست بازیکنان بود. درخواست خود بازیکنان بود و التماسی بود. هر پنج بازیکن! من می‌دانم چه می‌خواهید بگویید. شش بازیکن بودند نه پنج بازیکن!

کریمی در پاسخ به این سوال که یعنی آنها می‌گفتند که ما را تعویض کنید؟ گفت: بله شش تا بودند نه پنج بازیکن! با التماس و دلداری دادن و قوت قلب دادن ما آنها را نگه داشتیم. هر پنج تا اختیاری بود. نحوه بازی که ارائه می‌شود قابل رویت است. ما بازیکنی داریم که یک حساسیتی دارد و یک جای او صدمه دیده و ما نمی‌توانیم عنوان کنیم. ما که نباید عنوان کنیم که چرا بازیکن بازی نمی‌کند. چرا نرفته داخل زمین؟ ضمن اینکه یک هفته تمرین می‌شود. تمرین مختص کسانی است که در تمرینات شرکت می‌کنند و خودشان را می‌توانند در تمرین نشان دهند. طالب پایش صدمه خورده و بدنش هم نسبتا ناآماده است، اما نه برای 17 تا 18 دقیقه! من الان با 90 کیلوگرم میتوانم 18 دقیقه بازی کنم، هرکسی می‌تواند دقایق کوتاهی بازی کند.

وی در ادامه گفت: شش نفر از همکاران ما در کنار زمین هستند و مشورت می‌کنند. در این شرایط کسی که بتواند حفظ توپ کند، پاس بدهد، استانداردهای پاس و حفظ توپ را دارد، طالب ریکانی است که البته امروز نتوانست اما در کل در تمرینات کسی که بتواند تحت فشار توپ‌گیری کند و توپ را سالم برساند، طالب ریکانی است.

کریمی افزود: صد البته نه برای 90 دقیقه اما هم خودمان در طول تمرینات هفته گذشته از نیم ساعت تا یک نیمه روی او کار کردیم و همه توپ‌ها را جمع کرد. در کل تعداد کسانی که از ما درخواست تعویض داشتند در حین بازی 6 نفر بودند. 6 بازیکن می‌خواستند تعویض شوند. نمی‌خواهیم جایی عنوان شود. ما برای بازی بعدی زمان داریم. ما 5 دقیقه می‌توانیم یک جابه‌جایی خوب داشته باشیم. یوسف اصلاً زمانی که افتاد نمی‌توانست بازی کند. از نظر ما خیلی محبت کرد آن چند دقیقه را هم بازی کرد. 6 نفر از ما تقاضا کردند آنها را تعویض کنیم. به ما می‌گویند که آقا او دونده نیست ما می‌گوییم که خیلی خوب، خیلی خوب. مشکل ما این بود. ما ناچار شدیم طبق قانون دو نفر را تعویض کنیم و یک نفر دیگر را ناچار نتوانستیم تعویض کنیم. آن یک نفر از همان جناح آمد گفت. همان توپ را خوردیم که نمی‌توانست.

وی افزود: این بدن‌ها، بدن‌های بدنسازی نیستند. بازیکن مصدوم باشد یا اینکه تمرین نداشته باشد، نمی‌تواند 30 دقیقه بدود. آن بازیکنی هم که داخل زمین است، همه می‌گویند این سومین گلی است که دقایق پایانی خورده‌ایم. بدن‌های ما افت می‌کند. حالا این فصل ان‌شاءالله بتوانیم یا حداقل جابه‌جا کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم حداقل کسی را که نمی‌توانیم جابه‌جا کنیم. حداقل کاری که می‌توانیم بکنیم این است که یک بدنسازی جامع و مفصل داشته باشیم با همان نفراتی که داریم به جای اینکه بخواهیم 50 یا 60 دقیقه، 70 دقیقه بازی کنند، 100 دقیقه بازی کنند و با وقت اضافه و چیزی بالاتر از وقت اضافه بدن‌شان در شرایط نرمال و قابل استفاده باشد.

فیروز کریمی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برنامه‌ای که به مدیریت باشگاه داده‌ایم تقریباً منهای این چهار و پنج روز اول 100 جلسه به صورت صبح و عصر تمرین داریم. پست‌ها عوض خواهد شد. جاها را عوض می‌کنیم. ما در دفاع وسط دو بازیکن داریم. یعنی بازیکن سومی نداریم. ما هافبک وسط دو بازیکن داریم. در فوروارد دو بازیکن داریم. الان یکی از آن بازیکنانی که اصرار برای تعویض داشت جوان بود. تلاشش را کرد نمی‌گویم تلاش نکرد اما این را بدانید هر پنج تعویضی ما از روی التماس بود.

سرمربی نفت آبادان عنوان کرد: تمام آنهایی که تعویض شدند خواسته خودشان بود. بازیکنی که می‌گوید من را تعویض کنید، نمی‌دانم هر اتفاقی که بیفتد می‌خواهد بگوید که من گفته بودم تعویض کنید. ما نمی‌توانیم مؤاخذه‌اش کنیم اما باید به او بگویم تعداد تعویض ما پنج نفر است اما راهکار خیلی ساده است. اگر بدنسازی خوب باشد می‌توانند دوندگی داشته باشند.

کریمی ادامه داد: در لیگ برتر کسانی هستند که با دوندگی بیش از حد ایجاد موقعیت کردند. اگر فدراسیون به ما اجازه دهد که به جای 11 نفر جلوی استقلال و گل‌گهر که بازی داریم 13 نفره بازی کنیم می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد. مسلماً آن نقاط کور ما پوشش داده می‌شود. متأسفانه تازه یک تعداد هم زمانی که یکی دو تا تعویض اجتناب‌ناپذیر و ناگزیر داریم باید همان یک تعویض را 10-11 پست تقسیم کنیم. کاش نیم‌فصل الان می‌شد. ما باید چهار بازی دیگر انجام دهیم تا به نیم‌فصل برسیم. با همین داشته‌های‌مان باید تیم را تقویت کنیم. باید طوری باشد که برای نیم‌فصل قابل جبران باشد و مطمئن باشید که جبران می‌شود. من الان نمی‌خواهم به همین گلرها خرده بگیرم. یعنی از یک زوایه بسته، به مربی گفتم باید کار بیشتری کنید.

وی در پاسخ به این سؤال که این دو تیم با هم فرقی ندارند. گلر تیم مقابل اصلاً یک توپ به سمت او نرفت منظور ما این است که برای تغییر تیم دیر نشود، گفت: شما یک چیزی را به من بگویید، گلر ما کدام توپ را زحمتش را کشیده و کدام توپ بوده که ما نتوانستیم بگیریم؟ آیا گلر ما زمین خورد؟ باید کار کنیم. صحیح نیست این جلمه را بگویم ما یک کلام به آقای عکاس گفتیم من در عالم حرفه‌ای گری که نیامدم او را خراب کنم برای من قابل احترام است ما هم تلاش می‌کنیم بسازیم.

کریمی ادامه داد: این بازیکنانی که جمع کرده‌اند من باید با آنها بازی کنم تا پایان نیم فصل اول. درست است چندین هفته مانده است اما این بازیکنان، بازیکنانی هستند که من باید تا نیم فصل داشته باشم. انتظار دارید چه بگویم. حالا به هر دلیلی به هر شکلی این تیم به هر شکلی بوده این بازیکنان جذب شده‌اند و بدنسازی ندارد. آن مربی بدنساز برزیلی خوب نبود. قرار است به کادر فنی یک نفر اضافه شود. با او سابقه همکاری دارم. به او گفته‌ام اجازه بدهد یک بازی بگذرد. استاد دانشگاه است او 20 سال عضو هیأت علمی دانشگاه و فوتبالیست بوده، رباط پاره کرده و فوتبال را کنار گذاشته است. آدم فوق‌العاده توانمندی بوده است.

وی در ادامه افزود: می‌گویم شما از روزی که من آمدم اینجا سؤال می‌کنم که یاران سرعتی ما چه کسانی هستند که ما بر مبنای آن تاکتیک بگذاریم.

کریمی گفت: یک بحثی هم آنجا داشتم که هفته قبل گفتم هیأت مدیره ما تلاش کرده، زحمت کشید و دست‌شان هم درد نکند اما وقتی من می‌آیم و می‌گویم این بازیکن به کار می‌آید بر مبنای ایده‌های من است. ما اگر یک کسی را داریم که بگویم که است من معرفی کرده‌ام و همین مشکل را هفته پیش داشتیم که از من گله گی کردند، گفتم گله‌گی نکنید و این نظر من است. هفته گذشته آقای درویش را آوردند در صداوسیما می‌گوید در دو مرحله ما تلاش کردیم خواسته‌‌های گل‌محمدی را برآورده کنیم. مرحله اول هفت نفر را معرفی کردند ما چهار نفر را جذب کردیم. مرحله دوم با هزار بدبختی پول، امکانات و چقدر بیچارگی‌هایی که کشیده می‌گفت، سه بازیکن دیگر را جذب کردیم. من دلم به حال خودم سوخت. ما یک نفر را دادیم و گفتم که شما این یک نفر را با مسئولیت من جذب کنید. اگر او بد بود مربوط است به من، برحسب مبلغی که می‌خواهید بدهید اگر دیدید خوب است مبلغ را بدهید اگر خوب نبود چهار بازی نیم‌فصل بگویید به سلامت و یک ریال هم به او ندهید. اگر هم خوب بود خداوکیلی بگویید خوب بود.  

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
هوادار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
2
آقای کریمی بس کنید
از بس حرف های بی ربط شما ها را شنیدیم از فوتبال دلزده شدیم
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
3
از یه بچه جمشید اباد ابادان هم بپرسین میفهمه این بازیکنان هیچ وقت اماده مسابقات نمیشن و ابن تیم با این نفرات تا اخر لیگ هیچ بردی نمیاره پس تعارف و بزار کنار لیست هفت هشت نفره بازیکنان اخراجی رو اماده کن واقعا فوق ضعیفن
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
1
ضمن تسلیت به همه مردم ایران
دقیقا صحبت های آقای کریمی درسته اکثر هوادارای صنعت هم قبل از شروع فصل متوجه این اتفاقی که داره میفته بودن بارها و بارها گفتیم و اکثر هوادای فوتبال فهم آبادان گفتند اسنادش موجوده
که صنعت با پرکاس اصلا بدنسازی نکرد و حتی مربی بدنساز وقتی اومد که فصل میخواست شروع بشه
این نتایج حاصل بی سوادی مدیران صنعت است والسلام
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
1
با سلام و تسلیت خدمت همه مردم ایران
به نظرم صحبتهای آقای کریمی کاملا درسته . ایشون واقعا اشراف کامل پیدا کرده به تیم.
آقای پرکاس در بروجن در مورد پیش غذا و پس غذا و هتل صحبت می‌کرد و متاسفانه قاسمپور پیشکسوت آبادان هم از ایشون حمایت میکرد.
به نظرم باید از آقای کریمی حمایت بشه تا نیم فصل ببینیم چه اتفاقی میوفته
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
آخه تعویض می‌کنی درست بازیکنی مثل شریعت زاده چی کار می‌کنه قدرت حفظ توپ نداره قدرت درگیر شدن نداره برای بار چندمه که میاریش و تیمو نابود می‌کنه یا طالب که اصلا آماده نیست بازیکنی که قدرت نداره به چه دردی میخوره میخاد مسی باشه یا رونالدو آخه چرا از بازیکنی مثل خرم آبادی استفاده نمیشه آقا دستیاران خوبی نداری این سراج هیچی بارش نیست اگه خودت آبرو داری و لااقل برای خودت و مربی گریت ارزش قائل هستی شریعت را بازی نده هر بازیکنی از تیم امید بره بهتره باور کن اگه همین تاجیکه می‌آمد تو زمین گل نمیخوردیم تعارف نداریم امشب به این تعویض‌ها باختیم یعنی مساوی کردیم مثل باخت واقعا زحمت دیگر بازیکنان را این شریعت و طالب هدر دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
انتقادت درسته ولی خداییش وقتی میرجوان نه کاری کرد و مصدومم شد دیگه کیو میتونس جای او بیاره یا وقتی وکیا مصدوم شده بود ساکی رو آورد که مثل همیشه بدرد نخور . والله بالله کریمی و یا هر مربی دیگه با این بازیکنایی که با خیانت جذب شدن کار خاصی نمیتونه بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
اصلا من متوجه حرفهای اقای کریمی نشدم!؟ 13 بازیکن و گل محمدی و... اصلا چه ربطی داره؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
فیروز کریمی اگه فقط پنج تا بازیکن بدرد بخور و مورد دلخواهشو داشت شک نکنید الان وسط جدول بودیم . امروز با هر بدبختی خوب بازی کردیم ولی چون بدنسازی پیش فصلشون خوب نبوده آخرش کم آوردن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
0
باسلام و عرض ادب وتسلیت به شهر و مردم ابادان که گرفتار متروپل شدن و هر روز جان عزیزان این شهر مظلوم و محروم میگیره اقایون مدیران نمایندگان مسئولان ابادان تورو خدا ازخواب بیدارشین سهم خواهی و زیاد خواهی و اختلاف و کج سلیقگی رو کنار بذارید به فوتبال این شهر و این مردم مظلوم توجه کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
0
آقای کریمی خواهشا برو جمعش کن لابد باز میخای بگی آخر فصل تک رقمی میشی به نظر من ۴۵ روز فرصت هست بهترین وقت برای تعویض کادر فنی بازیکنان تمام تیم های خوزستانی لیگ برتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اگه میخواهیم از کریمی انتقاد کنیم باید چهارتا بازیکن بدرد بخور بش بدیم بعد ازش توقع داشته باشیم این تیم نه بازیکن داره نه بدنسازی درستی در تمرینات پیش فصل انجام داد یادمون که نرفته بدنساز تیم وقتی رسید که بازیهای لیگ شروع شده بود . نه کریمی نه هیچ مربیه دیگه ای نمیتونه با این بازیکنا نتیجه بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
0
1
فیروز کریمی فقط بلد حرف بزنه اینا رامردم ابادان قبول ندارن اصلا براچی امدی شما یه مربی سنتی هستس وافکارمربی گریت مال 50سال پیشه فقط بلدی جوک بگی جنابعالی می دونستی که این تیم بازیکن نداره چراامدی تاابروت پیش ازاین نرفته زودتر برو...اقای پارو چرا حرف نمیزنی چرا نمیگی 2نفرهیئت مدیره تهرانی تیم رانابود کردند اصلا سخنگو باشگاه کیه چرا مشکلات رابه مردم نمیگه .مگه سرپرست تیم سخنگوی باشگاهه جناب پارو لطفا توضیح بدهید
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
0
1
به عقیده من حمله به بازیکن توسط سرمربی بسیار ناپسند غیراخلاقی است ژنرال شما با اشراف مربی شدی لطفان مسئولیت نتایج را گردن بگیر این تیم شماست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها