به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 02
کد خبر: ۳۶۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

فیروزی: می‌توانیم روی بردن مس کرمان حساب کنیم

فیروزی: می‌توانیم روی بردن مس کرمان حساب کنیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: مس کرمان تنها تیمی است که در بازی‌های خارج از خانه می‌توانیم روی بردش حساب کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، علی فیروزی در گفت‌وگو با فارس در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان پیش از دیدار با مس کرمان در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: با وجود در اختیار نداشتن تعدادی از نفرات‌مان، همه دیدند تیم ما بازی خوبی مقابل سپاهان انجام داد و به هیچ وجه مستحق باخت نبود. در طول این هفته نیز تمرینات خوبی انجام دادیم و شاید واریز درصدی از قرارداد بازیکنان به بازیکنان کمک کرده و انگیزه آنها را برای دیدار مقابل مس کرمان افزایش بدهد.

وی افزود:‌ با این وجود متأسفانه برای هر بازی یک تا دو بازیکن را از دست می‌دهیم. مقابل مس کرمان نیز محمد قنبری، سینا مریدی و حسن بیت‌سعید را در اختیار نداریم. مریدی در تمرین روز گذشته از ناحیه کشاله دچار مصدومیت شد و باز هم در شرایطی که تیم ما کامل نیست نفرات دیگری را از دست دادیم. با تیمی نصفه و نیمه به مصاف مس کرمان می‌رویم.

سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به شرایط طالب ریکانی کاپیتان آبادانی‌ها توضیح داد: متأسفانه طالب از لحاظ جسمانی و فنی در شرایط ایده‌آلی قرار ندارد. او مدتی مریض و پایش نیز دچار مصدومیت بود. با وجود اینکه نیاز به استراحت دارد اما در صورت صلاحدید مربی لحظاتی برای تیم ما به زمین می‌رود. با تمام این تفاسیر دیدار خیلی مهمی مقابل مس کرمان داریم. شاید تنها بازی خارج از خانه باشد که قبل از اتمام نیم‌فصل می‌توانیم روی برد آن حساب کنیم. همه تیم‌ها خوب هستند و مس نیز تیم باکیفیتی است اما این تیم رقیب ما در انتهای جدول محسوب می‌شود. اگر بچه‌ها روز خوبی داشته باشند، شانس بردن مس را داریم و در این صورت برای ادامه مسابقات آرامش به تیم بازمی‌گردد.

فیروزی در خصوص قطع همکاری مربیان برزیلی با صنعت نفت عنوان کرد:‌ آنها مربیان خوبی بودند اما به دلیل اینکه فیروز کریمی از لحاظ فنی نتوانست با این دو مربی کار کند، برای جدایی به توافق رسیدند. به همین دلیل روز گذشته با اعضای تیم خداحافظی کرده و دنبال کارهای خروج از کشور از طریق سفارت برزیل هستند. از همین جا به این دو برزیلی خسته‌ نباشید می‌گویم. انسان‌های خوبی بودند و کارشان هم خوب بود اما از جایی به بعد سرمربی گفت آنها نمی‌توانند به من کمک کنند. باشگاه هم قبول کرد مربیان برزیلی جدا شوند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
حمید عبدالهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
1
این بابا هر چی میگه بر عکس میشه اول تعریف و تمجید از پرکاس بعد گفت توافق با شفرد انجام شده بعد تعریف از فیروز کریمی و نتیجه اش دو باخت و یه مساوی با گل آفساید خدا به دادمون برسه الان میگه برد حتما باخت نصیبمون میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
نمیدونم چرا اینقدر گیر دادین به گل مثلا آفساید صنعت گه تاحالا صنعت گل آفسایدی نخورده مگه همین سه سال پیش در جام حذفی اس تهران یک گل آفسایدی به صنعت نزد . من نمیدونم یه عده مشکلشون با صنعت چیه حالا مگه حرفای فیروزی حجته . صنعت مشکلش بازیکنه نه مربی .
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
1
تیم مس تو شهر خودش از سپاهانم خطرناکتره اون صنعت نفتی که تو لیگ یک مس کرمان رو تو شهر خودش شکست داد سرمربیش نادر امپراطور بود خدارحمتش کنه صنعت رو اورد لیگ برتر الان دست کیا افتاده
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
1
به نظرم این صحبت‌ها قشنگ نیست چون مس تیم خوبیه ما درصورتی میتونیم برنده باشیم که بهتر بازی کنیم و انگیزه بیشتری داشته باشیم و بهتر تمرین کرده باشیم اگر خط دفاعی همانطور باشه که در بازیهای قبلی بود امکان بردن صفره به هر حال امیدواریم با یک ترکیب خوب به میدان بریم و با توجه به اینکه مس دنبال بردن وهجومی بازی می‌کنه بتونیم از فضاهای ایجاد شده در خط دفاعیشون به گل برسیم و پیروز میدان باشیم
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
0
1
کل تیم صنعت نفت همین بازیکناست با این بازیکنان راه به جایی نمیبریم همه بازیکنان در سطح ضعیف هستن هیچکدام برتری نسبت به اون یکی نداره همه تیم هارو داربم از بحران خارج میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
0
مشکل صنعت نفت فقط بازیکنای بی کیفیت فعلی هستن . اگه صدتا مربی هم عوض کنن شرایط بهتر نمیشه چون بازیکنای فعلی همگی در حد لیگ دو هستن . خدا از بانیش نگذره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
2
آقای فیروز عزیز این روش تیمداری نیست
که میشه روی برد حساب کنیم یا حساب نکنیم
باشگاهداری زیر ساخت و تشکیلات قوی، بودجه کافی ، مدیریت کاردان لازم داره ، مانند فولاد خوزستان، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، نه اینکه همه ساله برای حذف نشدن بجنگیم هنوز شما مانند سرپرستان دهه ۶۰ حرف می‌زنید
واقعا چرا همه ساله هواداران دوست داشتنی صنعت تن‌شان بلرزه که تیم اوت نشه
علی
|
Netherlands
|
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
1
همتون استعفا بدید برید. تیم امید بیاد با تمام کادر فنی بازیکن استپ بلد نیست. پاسها به تیم حریف داده میشه. ننگ بر عاملین بدبختی نفت ابادان، دیگه تیمی مونده بهش ببازین؟ مس کرمان بواللله تیم نبود.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها