به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 11
کد خبر: ۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

پیام تبریک مدیران ورزش و فوتبال به فولاد نوین

خوزستان اسپورت- مسئولان ورزش و فوتبال خوزستان طی پیام هایی صعود تیم فولاد نوین اهواز به لیگ برتر را تبریک گفتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رئیس و نایب رئیس هسئت فوتبال خوزستان طی پیام هایی، صعود تیم فولاد نوین اهواز به لیگ برتر ایران را تبریک گفتند. در متن این پیام ها آمده است:

فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:
«جوانان غیور و حماسه آفرین خوزستانی با درخشش خیره کننده خود در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور بار دیگر افتخارآفرین شدند و برگ زرین دیگری به افتخارات ورزش استان افزودند. خوزستان یک بار دیگر به وجود اثربخش فرزندان خویش بالید و به نیکی و شایستگی بر بام بلند فوتبال ایران ایستاد.
اینجانب این موفقیت غرورانگیز را به مردم عزیز و شریف خوزستان تبریک و تهنیت عرض نموده و از مربیان، قهرمانان، تماشاگران پرشور و علاقه مند و اهتمام تمام دست اندرکاران عرصه ورزش و تلاش مجدانه و بی بدیل مدیریت این باشگاه حرفه ای تشکر و قدردانی می نمایم.»

عبدالکاظم طالقانی رئیس هیئت فوتبال خوزستان:
«بدينوسيله صعود مقتدرانه تيم فولاد نوين به ليگ برتر فوتبال كشور (جام خليج فارس) در روز ولادت فرخنده حضرت امام محمد باقر عليه السلام را به كليه فوتبال دوستان در استان خوزستان بالاخص مدير عامل، كادر فني و بازيكنان لايق و توانمند آن باشگاه تبريك و تهنيت عرض نموده و آرزوي سرافرازي و موفقيت اين عزيزان و كليه تيم هاي ورزشي فوتبال استان را در كليه ميادين ورزشي خواستارم.»

علی طرفی نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان:
«صعود غرور انگيز تيم فوتبال فولاد نوين اهوازبه مسابقات فصل آتي ليگ برتر كشور بار ديگر شايستگي و برتري ورزشكاران عزيز اين استان را آشكار ساخت.
بنده به نوبه خويش كسب اين عنوان ارزشمند را به تمامي دست اندركاران و مجموعه بزرگ فولاد نوين اهواز،مردم عزيز و جامعه فوتبال و ورزش خوزستان تبريك مي گويم.
سعادت و سربلندي شما را در ليگ برتر از حق تعالي خواستارم.
همچنين قهرماني مقتدرانه تيم هاي پايه فوتبال فولاد خوزستان در مسابقات مختلف رده هاي پايه كشور،افتخاري ديگر براي استان خوزستان رقم زد كه جا دارد اين قهرماني هاي ارزشمند را خدمت مجموعه بزرگ فولاد خوزستان و تمامي مردم ورزش دوست و جامعه فوتبال استان تبريك عرض نمايم.انشالله اين قهرماني هاي پياپي كه موجبات شادي مردم عزيز اين استان را فراهم
مي سازد،همواره تداوم داشته باشد.»

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها