به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

مهاجری: امروز اصلا تیم خوبی نبودیم

مهاجری: امروز اصلا تیم خوبی نبودیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط دوری از بازی‌ها و سنگینی بدن بازیکنان در این بازی کاملا مشهود بود.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا مهاجری پس از باخت سنگین 4-0 تیم نفت مسجدسلیمان برابر نساجی مازندران در بین خبرنگاران اظهار داشت: جا دارد ابتدا این برد را به تیم نساجی تبریک بگویم و امیدوارم در ادامه لیگ هم موفق باشند. امروز ما اصلاً تیم خوبی نبودیم و فکر می‌کنم سنگینی بدن بازیکنان باعث شد خوب نباشیم.

وی ادامه داد: من هر چقدر توجیه کنم، چون شکست بدی داشتیم، این استدلال‌ها گم می‌شود. بحث اول، تغییر ساعت بازی بود. البته این تغییر برای هر دو تیم بود اما نساجی میزبان بازی بود. بحث بعدی داوری مسابقه بود که می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد اما اینقدر باخت ما بد بود که نمی‌شود این مسائل را مطرح کرد.

مهاجری افزود: شرایط دوری از بازی‌ها و سنگینی بدن بازیکنان در این بازی کاملا مشهود بود. گل دقیقه اول بازی شیرازه تیم ما از هم پاشید. نساجی هم عقب رفت و منتظر اشتباهات ما شد و در ضربات ایستگاهی به گل رسید و سخت است که در این شرایط حمله کنیم. اگر از تک موقعیت‌های خود استفاده می‌کردیم، شاید ورق بازی برمی‌گشت. این مسائل چیزی از تلخی شکست ما کم نمی‌کند و ما در روزی که می‌توانستیم بهتر بازی را مدیریت کنیم، بازی را واگذار کردیم. لیگ ادامه دارد و امیدوارم به روزهای خوب خودمان بازگردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
3
1
شیرین ترین برد تاریخ حیات نساجی (عشق میثاقی فوتبال برتر)
تلخ ترین باخت تاریخ حیات نفت Mis با مهاجری
۲ نفت گزینه اول و دوم سقوط
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
0
4
خب تفاوت شما با نساجی چیه اونها هم از مسابقات دور بودن چرا اونها سنگین نبودن آقای مهاجری این چه بهونه ایی آوردی ۲۰ روز فرصت داشتی بجای هماهنگی بازیکنان و تمرین و بدنسازی میگی بازیکنان سنگین بودن
برو برو بیشتر کار کن سقوط نکنی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
0
امسال اگه فرض کنیم پرچمدار سقوط ملوان باشه تیم دوم از خوزستانه؟ خداکنه گزینه دومی هم پیدا بشه تا خوزستان حتی یک تیمش سقوط نکنه. منظورم دوتا تیم نفتی است که نه پول دارن نه مربی. بازهم نفت مسجدسلیمان تا قبل از بازی خوب می جنگید. البته بازیهای تدارکاتی هم خوب میباخت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها