به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 05
کد خبر: ۳۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

توضیح مدیرکل ورزش درباره افتتاح اماکن ورزشی

توضیح مدیرکل ورزش استان درباره افتتاح اماکن ورزشی

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی ورزشی در استان، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها ۱۴ هزار متر مربع به زیربنای فضای روباز ورزش استان اضافه شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، حمید بنی‌تمیم در آیین افتتاح ۲۴۲ پروژه ورزشی کشور به صورت وبینار که امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، در خصوص بهره برداری از ۱۳ پروژه عمرانی ورزشی خوزستان، اظهار کرد: این پروژه های ورزشی با صرف مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده‌اند. با افتتاح این ۱۳ پروژه نیز ۱۴ هزار متر مربع به زیربنای فضای روباز ورزش استان اضافه شد.

وی ادامه داد: طرح‌های دیگری نیز در دست اقدام است که عمدتاً در مناطق محروم هستند. تلاش این است که پروژه های در دست اقدام در هفته تربیت بدنی به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به برخی پروژه‌های در دست اقدام، عنوان کرد: پروژه‌هایی مثل استادیوم شهید مجدیان دزفول که سال‌ها نیمه‌کاره رها شده است، استخر سرپوشیده رامشیر، هندیجان باغملک، شوش، لالی و هفتکل و نیز خانه های کشتی ایذه و اندیمشک را دست اقدام داریم. علاوه بر این، ۶۰ پروژه از محل اعتبارات نفت در دست اقدام هستند.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها