به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نظرات بازیکنان نفت در خصوص تساوی با استقلال

نظرات بازیکنان نفت در خصوص تساوی با استقلال

خوزستان اسپورت- بازیکنان نفت مسجدسلیمان بعد از دیدار با استقلال به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم نفت مسجدسلیمان در مسابقه‌ای از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال تهران رفت و در این مسابقه که با حضور تماشاگران انجام شد به نتیجه مساوی بدون گل رسید.

پیمان میری، مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان در خصوص این مسابقه گفت: بازی خیلی خوبی بود و چند موقعیت داشتیم. استقلال هم موقعیت داشت.

وی افزود: می‌توانستیم برنده بازی باشیم. موقعیت‌های‌مان بیشتر از استقلال بود. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. ان‌شاءالله در آینده بازی بهتری همراه با کسب نتیجه داشته باشیم.

سامان نریمان جهان، هافبک تیم نفت مسجدسلیمان هم عنوان کرد: بچه‌ها خوب بازی کردند و همه عالی بودند. سه چهار موقعیت گل صددرصد داشتیم که نزدیم.

وی افزود: هفته قبل بعد از باخت به پیکان هم گفتم این تیم همه را اذیت می‌کند. به پیکان روی اتفاق باختیم و سه چهار بار به تیرک زدیم اما به گل نرسیدیم. خدا را شکر این تیم به این خوبی بازی می‌کند و هفته به هفته بهتر می‌شود. مقابل استقلالی که این همه خرج کرده و این همه بازیکن دارد بچه‌ها عالی کار کردند. یک تیم خیلی خوب هستیم که موقعیت‌ساز است و روی زمین کار می‌کند. خوشحالم امسال در تیمی هستم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

هافبک نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا این تیم امسال می‌تواند رتبه تک رقمی به دست بیاورد، عنوان کرد: اگر بازیکنان، کادر فنی و باشگاه از هر لحاظ چه مالی و چه انگیزشی حمایت شوند امسال با این تیمی که جمع کرده‌اند شدنی است. نمی‌‌توانیم قول بدهیم اما صددرصد تلاش می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۹
2
1
سامان جان تو رهبر تیم مایی عالی بودی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها