به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

چرا ورزشگاه غدیر به بازی استقلال خوزستان نرسید؟

چرا ورزشگاه غدیر به بازی استقلال خوزستان نرسید؟

خوزستان اسپورت- ورزشگاه غدیر اهواز نتوانست پس از سال‌ها مجددا پذیرای تیم‌های فوتبالی باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، در حالی که ورزشگاه غدیر اهواز پس از سال‌ها کم‌توجهی در حفظ و نگه داری آن، به واسطه سپردن به شرکت گروه ملی و باشگاه استقلال خوزستان سر و سامان گرفت تا بتواند پس از چندین سال پذیرای بازی نمایندگان خوزستان در لیگ یک کشور باشد، این ورزشگاه شب گذشته نتوانست از بازی دو تیم استقلال خوزستان و شهرداری همدان میزبانی کند و نماینده استان در زمین چمن باشگاه فولاد از حریف همدانی خود میزبانی کرد.

به گفته کیوان بابادی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، ورزشگاه کاملا بازسازی شده است اما چون زمین چمن آن زیر کشت رفته است، فعلا استقلال نمی‌تواند در این ورزشگاه بازی کند.

همچنین مدتی پیش، برق ورزشگاه به دلیل بدهی سال‌های قبل، از سوی شرکت برق اهواز قطع شد که با رایزنی مسئولان باشگاه و اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مشکل برق حل شد.

ورزشگاه 49 هزار نفری غدیر اهواز در سال 1390 به بهره‌برداری رسید. ورزشگاه غدیر تاکنون میزبان مسابقات لیگ برتر و باشگاه‌های آسیایی تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان بوده است. این ورزشگاه در محدوده شمال‌غربی اهواز در کنار جاده اهواز - اندیمشک در زمینی به مساحت 44 هکتار ساخته شده است که طی سال‌های گذشته به دلیل نگهداری نادرست از رده خارج شده بود؛ بر اثر نگه داری نامناسب، زمین چمن آن کاملا سوخته و به تأسیسات آن نیز آسیب بسیاری وارد شده بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
6
تو خوزستان فقط سرمایه سوزی میشه برای افتتاح همه میان عکس میگیرن و میرن ببینید اصفهان با ورزشگاه نقش جهان چه کرد اهواز چه کرد
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
1
بایستی مسؤولین همت بگذارند و از خواب غفلت بیدارشوند تا بتوان از منابع موجود استفاده کرد و این نیاز به تدبیر و همت ما دارد که متاسفانه این استان فاقد آن است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
5
دیروز یک تیم اصفهانی پس از سالها در لیگ یک بازی داشت ( ون پارس) پخش مستقیم سیمای اصفهان ، نشان دادن آرم باشگاه بارها و بارها در نمایش صحنه های آهسته بازی ، گزارشگر چندین بار گفت قطب جدید فوتبال ایران و ویترین لیگ برتر این تیم را کم دارد
اما در مقابل سه تیم خوزستانی در اهواز و آبادان بازی داشتند نه شبکه خوزستان و نه شبکه آبادان بازی‌ها را پخش نکردند
تفاوتها اینجا دیده میشوند
پیام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
2
تغییر رییس رادیو تلویزیون خوزستان را خواستاریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها