به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

باقری‌نیا: نکونام فکری به حال دروازه‌ تیمش کند

باقری‌نیا: نکونام فکری به حال دروازه‌ تیمش کند

خوزستان اسپورت- یک پیشکسوت فوتبال معتقد است باشگاه فولاد باید دروازه‌بانی در کلاس بالاتر از ریستوفر کنت جذب می‌کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالمجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص عملکرد تیم‌های نفتی خوزستان در سه هفته ابتدایی لیگ برتر، اظهار کرد: به تنها تیم‌هایی که نمی‌توانیم خیلی ایراد بگیریم، تیم‌های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان است زیرا این تیم‌ها مشکلاتی دارند که مداوم با آن‌ها درگیر هستند. به نظرم من تا این‌جا لیگ عملکرد خوبی داشته‌اند و وقتی نفت در مسجدسلیمان بازی را با حساب ۲ بر یک واگذار می‌کند نیابد خیلی از این تیم ایراد گرفت زیرا هم حریفش قدر بود و هم این‌که باید به این تیم فرصت بیشتری داد.

وی با بیان این‌که به نظرم نفت آبادان امسال شروع موفقی داشته است، عنوان کرد:‌ دو تیم نفتی خوزستان، حدود 90 درصد تغییرات داشته‌اند و به همین دلیل به فرصت نیاز دارند  تا چند هفته دیگر بتوان قضاوت درستی از عملکرد آن‌ها داشت که آیا می‌توان به این دو تیم امید داشت یا اینکه همان دلهره‌ها و نگرانی های هر ساله بابت بقای آن ها وجود خواهد داشت. .

این پیشکسوت فوتبال درباره بازی شب گذشته فولاد برابر تراکتور نیز گفت: باتوجه به شناختی که از فولاد و آقای نکونام داریم، زدن دو گل در نیمه اول و بعد تغییر نتیجه به آن شکل با سود تراکتور، عجیب بود چون همیشه فکر می‌کردیم فولاد در حفظ نتیجه موفق است اما این‌که دو گل خورد و حتی تراکتور می‌توانست گل‌های سوم و چهارم را هم بزند، شاید می توانست یه نتیجه عجیب و غریب را رقم بزند، هرچند ضربه سر داژگه در نهایت بازی را به سود فولاد تمام کرد.

وی عنوان کرد:‌ بازی با تراکتور می‌تواند برای فولاد و بازیکنان آن، یک هشدار باشد زیرا این تیم با تجربه است و نباید به هیچ عنوان نتیجه 2 بر صفر نیمه اول به سود فولاد، آنطور تغییر می‌کرد و حتی باید می‌توانستند نتیجه بهتری را رقم بزنند. تراکتور در نیمه دوم آن هم در هوای وحشتناک فولاد فقط حمله کرد و باید فولاد روی ضد حمله گل‌های بیشتری به حریفش می‌زد اما دیدیم عکس این موضوع رقم خورد.

باقری‌نیا با بیان این‌که من پیش از این نیز از جذب گلر خارجی فولاد ایراد گرفته بودم، ادامه داد: من برای این گفته خودم دلیل داشتم زیرا یک نیم فصل عملکرد او را در سپاهان زیر نظر داشتم و عملکردش به صورتی بود که سپاهانی‌ها مجبور شدند به هر قیمتی که شده بود مظاهری را جذب کنند که جایگزین او شود. فولادی‌ها باید فکر می‌کردند که چرا تیمی مثل سپاهان دست به چنین کاری زد.

وی تاکید کرد: فولاد باید دروازه‌بانی در کلاس بالاتر از کریستوفر کنت جذب می‌کرد. وقتی این باشگاه این همه هزینه می‌کند تا بازیکن خوب بیاورد باید مهمترین قسمت زمین یعنی دروازه را بهتر از بخش‌های دیگر تقویت می‌کرد. خوردن چنین گل‌هایی شاید برای یک دروازه‌بان در حد متوسط بود. امیدوارم این گلر از این به بعد چنین گل‌هایی دریافت نکند یا نکونام و باشگاه فکر دیگری برای دروازه خود کنند. به نظرم او ناامیدکننده نشان داد.

این پیشکسوت فوتبال گفت: به نظرم فولاد در خط دفاع و هافبک خوب است اما هنوز نتوانسته جای شیمبا را پر کند، بازیکنی که از حداقل موقعیت بهترین استفاده را داشت اما در حال حاضر هنوز قربانی و علیاری این را نشان نداده‌اند. ایجاد موقعیت یا قرار گرفتن در موقعیت گلزنی را از مهاجمان فولاد کم می‌بینیم که باید این موضوع بررسی شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
7
نیم فصل فولاد باید یه مهاجم و یه دروازه بان جذب کنه .
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
1
9
با اینکه جناب باقری نیا کارنامه بسیار ضعیفی در مربیگری داشته و زمان حضورش در فولاد هم بدترین نتایج رو گرفتیم اما با حرفای ایشون برای دروازبان ضعیف خارجی موافقم واقعا اقای نکونام اشتباه کرد که یک سهمیه خارجی رو بخاطر دروازبان مازاد سپاهان خراب کرد کاش لوسیانو پریرا رو نگه میداشت و بجای دروازبان مازاد سپاهان یه گلر خوب ایرانی مثل پیام نیازمند جذب میکرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
2
حرفای آقای باقری نیا درست هستن و علاوه بر دروازبان، فولاد باید فکری به حال این خط حمله ناتوان کنه و از اون اساسی تر باید ساسان انصاری نیمکت نشین بشه که با وجود نکونام چنین امری محاله.
چه معنی میده بازیکنی که دو سه فصل هست گلی به ثمر نرسونده و حتی تاثیر مثبتی در روند تیمی نداره هر بازی فیکس باشه ؟؟؟؟
متاسفانه کادرفنی فولاد در این چهار فصل بارها ثابت کرده بازیکنان فولاد که سابقه بازی در تیم های سرخابی داشتن حتی اگر عملکرد ضعیفی از خودشون نشون بدن باز هم بازی های بعد فیکس هستن و همین امر موجب میشه که نخوان به خودشون زحمت بدن چون میدونن در هر صورت نیمکت نشین نشده و با کمترین تلاش پول خودشون رو میگیرن.
اگه دفاع فولاد بخواد مثل بازی با تراکتور متزلزل نشون بده و همین دروازه بان درون دروازه باشه بعید نیست مقابل سپاهان متحمل شکست سنگینی بشیم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
3
جذب کنت اشتباه بود چون گردان وجود داشت ضمنا سپاهان سال گذشته از این دروازه بان کمی ضربه خورد . نکونام باید رو به جلو حرکت کند و درس بگیرد.
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
4
آقای باقری نیا صحبتهای شما را هواداران فولاد قبلا صد بار گفته اند .لطفا بی خیال فولاد شو .سرمربی بعدی فولاد قطعا خارجی خواهد بود و مربیان ایرانی هیچ فرقی با هم ندارند .شما چندین بار فولاد بودی هر بار بدتر از قبل.
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
5
ضمن خداقووت به پیشکسوت دیارخوزستان عزیز. دقیقا درست میفرمایند. ودرآخر فولاد دربحث مهاجم هم شیمبا رومفت ازدست داد وجایگزینی نیاوردن. هم نفهمیدیم بازی دادن این ساسان انصاری چه رازی دارد. واقعا ما ازفوتبال نمی فهمیم یا سری بین ساسان ومربی است که کمرتیم رو بااین تاریخ مصرف تموم شده، داره میشکونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
در واقع باید گفت چه سری هست که هر مربی میاد فولاد ساسان رو بازی میده.
فرکی ، اسکوچیچ،سعداوی، نکونام هر چهار ساسان انصاری رو بازی میدادن البته فرکی کمتر چون اون موقع جوان تر بود
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
4
در بازی با تراکتور ، فولاد احتیاج به برد داشت و یک بازی هجومی را در دستور کار قرار داده بود که نیمه اول خیلی خوب جواب داد و باید ۴ تا گل می زدیم که نشد ولی نیمه دوم باید مثل بازی با پرسپولیس از جلو پرسینگ انجام می شد که اینطور نشد و بازیکن تراکتور آنقدر آزاد بود که از ۳۵ متری گل بزند البته اون شوت واقعا سنگین بود و گرفتنش سخت بود گل دوم تراکتور هم ناگهانی و بصورت تصادفی توپ روی پای تراکتور جفت و جور شد و گلر انتظار اونطور توپی را نداشت باور کنید اون بازیکن تا آخر عمرش اینطور گلی را نخواهد زد . قضاوت در مورد دروازه بان فولاد الان کمی زود است . در بازی با سپاهان احتیاط شرط اول است و نباید گل بخوریم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
2
همون قدر که مهاجم مقصر که گل نمیزنه دروازه بان هم مقصر به نظر من دروازه بان خیلی مقصر نیست این دفاع که باعث گل خوردن دروازه بان میشه
مصطفی میناب
|
Netherlands
|
۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
3
فولادهمیشه بهترین بازیکنان خارجی روبه سپاهان داده عمادرضا فابیو جانواریو و پریرا اما سپاهان همیشه نامردی کرده
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
3
باشگاه فولاد هیچ تامل و مشورتی با پیشکسوتان و بزرگان فوتبال خوزستان نداره دو سه تا از ابن بازیکنان رو چشم بسته جذب کردن یکیش که همین دروازه بان هست دومیش قربانی مهاجم تو تیم قبلیش چندتا گل زده بود که امده تو خط حمله فولاد یا علیاری مگه چندتا گل زده بود ساسان چرا باید باشه پریرا چرا رفت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها