به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

علوی: هر شکست باید گردن یک نفر انداخته شود

علوی: هر شکست باید گردن یک نفر انداخته شود

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بالاخره هر باخت باید گردن یک نفر انداخته شود و چه کسی مظلوم تر از داور است؟

به گزارش خوزستان اسپورت،سید محمد علوی در گفت‌وگو با فارس در مورد دیدار شب گذشته فولاد و پیروزی دراماتیک مقابل تراکتور و صعود به رده پنجم جدول، اظهار داشت: خدارا شکر شرمنده هواداران نشدیم. ما در سه فصل اخیر با پنجره بسته و غیبت هواداران ضربه بزرگی خوردیم. شب گذشته هواداران حمایت و احترام را معنا کردند و خوشحالیم که توانستیم آن‌ها را خوشحال به خانه بازگردانیم.

وی در خصوص اعتراض سرپرست تیم تراکتور به داوری گفت: بالاخره هر باخت باید گردن یک نفر انداخته شود و چه کسی مظلوم تر از داور؟ هر دو پنالتی ما کاملا صحیح بود و فکر می‌کنم او باید دوباره صحنه‌ها را ببیند.

سرپرست تیم فولاد در مورد اظهارات همتای تراکتوری‌اش مبنی بر اینکه فوتبال ۹۰ دقیقه است اما در دقیقه ۹۳ گل خوردند، عنوان کرد: احتمالا خبرنگار بد برداشت کرده وگرنه همه می‌دانند که فوتبال ۹۰ دقیقه نیست و باید تا ثانیه آخر برای موفقیت تلاش کرد. در دیدار قبل همین تیم تراکتور در دقیقه ۹۷ گل زد. تیم ما باید نیمه اول با سه یا چهار گل بازی را می‌کرد که بدشانسى باعث شد با دوگل به رختکن برویم. ١٥ دقیقه بد داشتیم که دو گل دریافت کردیم. در ادامه هم که خدا را شکر موفق بودیم. فوتبال همین است. هم روی خوب دارد هم بد. جا دارد از هواداران تشکر ویژه داشته باشیم که روز گذشته تا آخرین ثانیه تیم را تشویق کردند. این برد را به آن‌ها تقدیم می‌کنیم.

علوی تصریح کرد: سیاست کادرفنی ما این است که بازی به بازی پیش برویم. فکر می‌کنم عملکرد خوبی در سه بازی قبلی داشتیم و اگر کمی در مسابقه اول با صنعت نفت شانس داشتیم اکنون هفت امتیازی بودیم. به هرحال الان، تنها و تنها به فکر دیدار بعدی هستیم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
2
2
ضمن تبریک به فولادیهای عزیز باید عرض کنم اگر نتیجه برعکس و پنارتیها برای تراکتور میگرفت داور بازم این حرف را میزدی
پاسخ ها
محمد حلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
مگه پنالتیا اشتباه بودن ک اینجور نگه؟
مصطفی میناب
|
Netherlands
|
۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
3
آقای علوی من به شمااحترام خاصی قائلم وقتی هوادار فولاد شدم که تو و ایمان مبعلی ولفته حمیدی وامیدشریفینسب ومیرزاپورو... درآن فولاد میدرخشیدید. لازمه به شما بگم که این ساسان انصاری بدجوری رواعصابمون هست
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
0
3
یکی از اصلی ترین دلایل برد فولاد این بود که هوادارا فولاد تا لحظه آخر تیمشون رو حمایت کردن و این میتونه روشن ترین دلیل بازی باشه.
تا کی میخوان بازی خانگی بدون تماشاگر برگزار کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها