به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 18
کد خبر: ۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

هزینه بیست میلیاردی قراردادهای استقلال خوزستان

هزینه بیست میلیاردی قراردادهای استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- مجموع رقم قراردادهای اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان معادل رقم قرارداد یک ستاره لیگ برتری است.

به گزارش خوزستان اسپورت، باشگاه استقلال خوزستان اولین باشگاه از لیگ دسته اول فوتبال ایران است که رسما از رقم قراردادهای اعضای تیمش رونمایی نمود و آن را در اختیار رسانه‌ها گذاشت.

براساس اعلام باشگاه استقلال خوزستان، مجموع رقم قراردادهای بازیکنان این تیم در فصل ورزشی 1401-1402 مبلغ 000/000/700/163 ریال است.

همچنین مجموع رقم قراردادهای تمام اعضای کادر فنی و اجرایی تیم استتقلال خوزستان در این فصل به مبلغ 000/000/250/49 ریال است.

باشگاه استقلال خوزستان در مجموع رقمی کمتر از 22 میلیارد تومان برای قراردادهای تمام بازیکنان، مربیان و عوامل اجرایی این تیم هزینه کرده است. با توجه به ارقامی که این فصل در تیم‌های لیگ برتری هزینه شده، می‌توان گفت که کل قراردادهای تیم استقلال خوزستان معادل یک ستاره لیگ برتری بوده است.

استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی لیگ برتر ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته است، از زمان شروع مدیریت کیوان بابادی، اصل شفاف سازی در مسائل مالی را در دستور کارش قرار داده و در نقل و انتقالات تابستانی این فصل هم بدون تن دادن به رقم‌های کاذب اقدام به جذب بازیکنان تأثیرگذار کرده است.

آبی‌پوشان خوزستانی با مدیریت هزینه‌ها توانسته‌اند تیمی در حد مدعیان صعود به لیگ برتر تشکیل دهند و با هدایت سید سیروس پورموسوی آماده رقابت با تیم‌های پرهزینه لیگ دسته اول شوند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
5
ان شاء ا... امسال صعود کنیم.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
4
1
بعید میدونم امسال صعود کنه
حریفانی مثل فجر، شهرخودرو، خیبر، پارس جنوبی ، سایپا
رقیبان هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها