به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

ماجرای جالب رزمی‌کار خوزستانی برای مدال طلا

ماجرای جالب رزمی‌کار خوزستانی برای مدال طلا

خوزستان اسپورت- ورزشکار خوزستانی در رشته او اسپورت علی رغم تمام مشقت هایی که در سفر به ارومیه برای حضور در انتخابی تیم‌ملی متحمل شده بود، با کسب مدال طلا به کار خود پایان داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دنیا قابضی سرپرست تیم او اسپورت خوزستان در گفت و گو با ایسنا، درخصوص درخشش فایتر نونهال خوزستانی در انتخابی تیم ملی او اسپورت، اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته در ارومیه به پایان رسید و در بخش پسران، ابوالفضل مرادی خواه تنها ورزشکار نونهال استان بدون حامی و با مشقت مسیر طولانی خوزستان به ارومیه را خودش به تنهایی طی کرد و اگرچه او با جیب خالی راهی این رقابت ها شد اما با دست پر به خوزستان برگشت و نام او اسپورت خوزستان را سربلند کرد.

وی ادامه داد: مرادی خواه در این مسابقات با پنج برد پیاپی قهرمان مسابقات انتخابی تیم ملی در بخش مبارزه ای او اسپورت شد؛ او در اولین بازی حریف خود را ناک‌اوت کرد و به عنوان فنی ترین بازیکن نونهال در رده نوجوانان معرفی شد. در ادامه نیز در فینال مسابقات عملکرد وی به صورتی بود که موفق شد مدال طلا را به خود اختصاص دهد و حتی داورها به احترام وی بلند شدند و برای این نونهال خوزستانی دست زدند. مرادی خواه در این رقابت ها کاری کرد، کارستان. او بدون مربی روی رینگ مسابقات حاضر شد و به این موفقیت رسید.

سرپرست تیم اعزامی خوزستان به مسابقات انتخابی تیم ملی او اسپورت کشور گفت: ابوالفضل مرادی به عنوان فنی ترین و خوش تکنیک ترین فایتر نونهالان توسط داوران در مسابقات قهرمانی کشوری انتخاب شد. همچنین این ورزشکار صاحب بیش از 10 قهرمانی در کشور است و با درخشش در رقابت‌های اخیر نیز به اردوی تیم ملی او اسپورت راه پیدا کرد.

وی در پایان بیان کرد: به نظر من ابوالفضل 11 ساله، بزرگ مرد جامعه رزمی خوزستان است که باعث افتخار ما شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
0
0
واقعا که مایه فخر و مباهاتی. بزرگ مرد خوزستان عزیز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها