به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر

نکونام: امیدوارم که فردا یک بازی خوب باشد

نکونام: امیدوارم که فردا یک بازی خوب باشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد و تمام بازیکنان با تمرکز بالا فعل خواستن را صرف کنند و با بهترین عملکرد به موفقیت برسیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی فولاد مقابل تراکتور عنوان کرد: از پارسال که ما یک بازی نصفه و نیمه اجازه حضور هوادارانمان را دادند تا امروز آنها را نداشتیم و خوشحالیم که فردا آنها را در کنارمان خواهیم داشت. انرژی مثبت و تشویقشان می‌تواند فردا به تیم انرژی مضاعف می‌دهد. امیدوارم فردا فقط به بازیکنانمان این انرژی را بدهند که تا دقیقه 100 برای موفقیت فولاد تلاش کنند. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم اگر قرار است ورود بانوان در جاهای دیگر کشور عزیزمان انجام شود، در ورزشگاه ما هم این اتفاق بیفتد.

نکونام در مورد بازی مقابل تراکتور عنوان کرد: می‌دانیم تراکتور تیم خوبی است؛ آنها یک امتیاز دارند اما این ما را حول نمی‌زند. تیم باکیفیت و قابل احترامی هستند و بازی آنها را دیدیم و آنالیز کردیم. 15 بازیکن در تیمشان جابجا شده. مربی خوب و بزرگی دارند که در چمپیونزلیگ مقابل مربیان و تیم‌های بزرگی قرار گرفته و آنها را شکست داده. خارجی‌های باکیفیتی دارند و تیم کاملا متفاوتی هستند و بازی سختی داریم. امیدوارم فردا یک بازی خوب باشد و تمام بازیکنان با تمرکز بالا فعل خواستن را صرف کنند و با بهترین عملکرد به موفقیت برسیم.

وی افزود: همانطور که در تیمم دفاع را از نفر اول تیممان به عنوان فوروارد می‌بینم، برای من گل زدن هم همینطور است. برای من مهم نیست چه کسی چه کار می‌کند و چه کسی گل می‌زند. برای من طراحی حملات مهم است، دیدید مقابل پرسپولیس تیم ما با دو فوروارد بازی کرد و فردا هم برنامه ما این است که با دو فوروارد بازی کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و به گل برسیم. در تمام دنیا این خواسته همه بازیکنان است که گل بزنند اما در نهایت این تیم است که گل می‌زند و این تیم است که باید باهم کنار هم زحمت بکشند و گل بزنند. امیدوارم فردا یک مقدار هم در ضربات آخر خوبی که می‌زنیم، شانس هم داشته باشیم.

سرمربی فولاد در مورد جذب دلفی توضیح داد: یونس دلفی قبل از اینکه پیش فصل شروع شود، صحبت‌هایی را با او مستقیما انجام دادم اما این کار دیر انجام شد و دیر به تیم ما اضافه شد. از منظر شرایط بدنی یک مقدار از تیم قطعا عقب است و الان به صورت ویژه کار بدنسازی می‌کند. او بازیکن باکیفیت و جوان و خوب و آینده‌داری است و امیدوارم امسال سال خوبی داشته باشیم و به یکدیگر کمک کنیم تا در بهترین تیم‌های اروپایی بازی کند. امیدوارم این اتفاق نه فقط برای او که برای همه بازیکنان ما رخ بدهد.

نکونام در مورد انتقال سعید عزت‌اللهی گفت: مستقیم با سعید عزت‌اللهی صحبت کردیم و اول اینکه او از دوستان خوب من است و ما کنار هم بودیم در تیم ملی. اما خود او نمی‌خواهد در ایران بازی کند و حتی پیشنهاد سایر تیم‌ها را هم گفت. برای او آرزوی موفقیت دارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
5
10
با وجود شما هرگز امیدی به فولاد و سبک بازی تیممون نداریم، اماچیزی که عیان هست اینه که تا صد سال دیگه هم فولاد نکونام از نظر فنی پیشرفتی نخواهد داشت .
دوای درد فولاد یک مربی با کیفیت خارجی هست نه مربی ایرانی حالا میخواد جوان باشه یا با تجربه.
امیدوارم قبل از اینکه که نظرمنفی نسبت به این کامنت بذارید اندکی تأمل کنید که دغدغه من هوادار نوعی فولاد، داشتن یک تیم قوی و باکیفیت هست، تیمی که مایه فخر و غرور ما باشه نه تیمی که کادرفنی و هواداران تیم مقابل با الفاظ نه چندان شایسته سبک بازی تیم ما رو زیر سال برده و فلسفه ناب فوتبال جنوب رو به سخره بگیرن.
با آرزوی موفقیت برای تمام نمایندگان استان بخصوص فولاد خوزستان طلای ناب استان.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
8
به امید قهرمانی فولاد ماشالا نکونام
محمداهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
دوست عزیز بجای اینکه گله کنی و بگی امیدیم به این تیم ندارم خواهشن کمی به تیم روحیه بدیم چرا همیشه انتقاد انتقاد
اولا اقای نکنام یکی از بهترین مربیان تو ایران هستش؟ دوما بهترین نفرات واسه فولاد اورده. سوما مربی خارجی تا بخواد فوتبال مارا انالیز کنه یه فصل لازم هستش درضمن مربی خارجی تو این اوضاع تا بخوان بیارنش تا بخواد خودی نشان بده تا ببینن داره نتیجه میگیره شک نکن سال دیگه سپاهان از چنگ فولاد بردتش
الان فولاد جز قهرمانی و یانایب قهرمانی به هیچ چیزی فک نمیکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
0
باعرض سلام خدمت همه دوستداران فولاد اهواز چه آنها یی که انتقاد درست می‌کنند وچه آنهایی که انتقاد بدون تحقیق خدمت عزیزانی که به آقای نکونام انتقاد می‌کنند وسبک بازی وتیم آقا ی نکونام رامورد هجمه قرارمیدن عرض کنم‌ ما چقدر بدبختی وچقدر هرس خوردیم تا فولاد به تیمی تبدیل شد که صاحب سبک وبابرنامه کارمیکنه وباهرتیمی که بازی می‌کنیم ازقدرت تیم فولادمیترسن وبا این سبک بازی کردن جام هایی هم کسب کردیم وموفق بودیم عزیزان هم نکونام برای فولاد بهترین گزینه است وهم فولاد برای نکونام فراموش نکنیم که ما چقدر ازمدیریت ضعیف وهمچنین مربیان درجه ۳ مثل سعداوی وویسی وبقیه عزیزان که می آمدن فولاد تجربه کسب کردن ورفتند میخوای انتقاد کنی انتقاد درست باشد نه اینکه حرفهایی میزنیم که بارمنفی روی تیم درست کنیم وباعث هجمه هواداران روی تیم شويم ''عاشق فولادالاصیل والنادی الراقی و محبوبی الغالی فولاد الاهواز
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
1
درود بر فولاد و نکونام لالیگایی
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
1
آقا جواد این ریش این قیچی ببینیم چکار میکنی...
آرزوی موفقیت برای تیم استانم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
3
0
زمان ملادن فرانچیچ اکثر بازیکنان بومی بودن فولاد با کمترین هزینه قهرمان شد
زیاد هزینه کردن ملاک قهرمانی نیست .
مربی دانش مربیگری بالای داشته باشد با کمترین هزینه هم می تواند تیم را قهرمان کند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها