به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۵۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

فولاد – تراکتور با حضور سی درصدی هواداران

فولاد – تراکتور با حضور سی درصدی هواداران

خوزستان اسپورت- معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: مسابقه بین تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران با حضور تماشاگران و حداکثر تا سقف 30 درصد ظرفیت ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید مجید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقه ساعت 21:30 روز جمعه 4 شهریورماه به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان برگزار می‌شود، افزود: در جلسه هماهنگی در فرمانداری اهواز برای برگزاری این مسابقه، بر اتخاذ تدابیر لازم به منظور حضور دستگاه‌های خدماتی و امدادی و برگزاری شایسته مسابقه تاکید شد.

وی ادامه داد: این مسابقه در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با حضور تماشاگران و حداکثر 30 درصد ظرفیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان برگزار می‌شود.

معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز در پایان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک مسابقه با کیفیت با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی اندیشیده شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
0
3
حداقل ساعتش رو زودتر میذاشتن ، شرایط اون بنده خداهایی که می‌خوان برگردن خونه رو هم در نظر بگیرن همه تماشاگران که ماشین شخصی ندارن!!
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۴
0
1
آتشفشان آسیا..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها