به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 17
کد خبر: ۳۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

خلیج فارس ماهشهر در جست و جوی زمین بازی

خلیج فارس ماهشهر در جست و جوی زمین بازی

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال خلیج‌فارس ماهشهر به دنبال تهیه ورزشگاه برای انجام مسابقات خانگی است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم خلیج‌فارس ماهشهر که با خریداری امتیاز تیم شاهین بندرعامری قرار است در لیگ دسته اول فوتبال ایران شرکت کند، برای انجام دیدار‌های خانگی‌اش به دنبال ورزشگاه می‌گردد.

از آن‌جا که ورزشگاه شهداء ماهشهر هنوز از استانداردهای لازم جهت برگزاری مسابقات لیگ دسته اول برخوردار نشده و از سوی سازمان لیگ مورد تایید قرار نگرفته است، تیم خلیج‌فارس باید دیدارهای خانگی‌اش را در شهری غیر از ماهشهر انجام دهد.

مسئولان تیم خلیج‌فارس طی روزهای گذشته در حال رایزنی با مسئولان چند ورزشگاه در شهرهای مختلف استان بوده‌اند و به زودی نتیجه آن مشخص می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
1
4
قبلا گفتم تیمی که زیرساخت نداره برا چی هرسال امتیاز میخره ؟ پارسال امتیاز لیگ دویی خریدن تو لیگ دو نتیجه نگرفتن امسال رفتند امتیاز لیگ یکی خریدن اما زمین بازی ندارن 90 درصد بازیکنهاش هم غیربومی هستن فقط پول و هزینه از شرکتهای ماهشهری خرج تیم میشه به اسم تیم خوزستانی؟!
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
0
1
با احترام به این تیم و مردم محروم ماهشهرو سربندر ای کاش مسولان حداقل تیم بسکتبال پتروشیمی رو زنده میکردن که امکانات و سالن خوبی داره وکلی جمعیت رو خوشحال میکرد با قهرمانی در غرب اسیاا وایران اما با این وضعیت نبود امکانات فوتبالی در این منطقه فقط سرمایه الکی خرج وهدر شده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها