به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 09
کد خبر: ۳۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

قهرمانی کشتی ایران با درخشش جوانان خوزستانی

قهرمانی کشتی ایران با درخشش جوانان خوزستانی

خوزستان اسپورت- تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با درخشش جوانان خوزستانی قهرمان مسابقات جوانان جهان در کشور بلغارستان شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران در حالی با کسب 4 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به قهرمانی مسابقات جهانی بلغارستان رسید که از 4 مدال طلای تیم ایران 3 مدال توسط کشتی‌گیران خوزستانی به دست آمد.

سعید اسماعیلی از دزفول در وزن 60کیلوگرم با شکست دادن حریفانی از آمریکا، ژاپن، اوکراین، آذربایجان و ارمنستان مدال طلا را به گردن آویخت.

ایمان محمدی کشتی‌گیر ایذه‌ای در 63 کیلوگرم حریفانی از ترکیه، گرجستان، ژاپن و قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلای جهانی رسید.

سید دانیال سهرابی در وزن 67 کیلوگرم با مغلوب کردن حریفانی از قرقیزستان، مصر و فرانسه تا نیمه نهایی پیش رفت و بعد از شکست مقابل کشتی‌گیر گرجستانی به دیدار رده‌بندی رفت و سرانجام مدال برنز کسب کرد.

علیرضا مهمدی هم در وزن 82 کیلوگرم خوش درخشید و با غلبه بر کشتی‌گیران مکزیک، چین تایپه، مصر، ترکیه و گرجستان مدال طلای این وزن را به برای تیم ایران به ارمغان آورد.

تیم ملی جوانان کشتی فرنگی ایران در مجموع با کسب 174 امتیاز قهرمان جهان شد و تیم‌های جمهوری آذربایجان و اوکراین در سکوهای دوم و سوم قرار گرفتند.

قهرمانی کشتی ایران با درخشش جوانان خوزستانی

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
2
باعرض تبریک به کشتی گیران عزیز ومربیان گرامی ومدیریت محترم استان
حیدری استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
درود به شرفتان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها