به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 08
کد خبر: ۳۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

پالایش نفت آبادان؛ بازسازی پیکره‌ تیمی قهرمان

پالایش نفت آبادان؛ بازسازی پیکره‌ تیمی قهرمان

خوزستان اسپورت- تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان، بعد از تعویض سرمربی خود، اکنون به دنبال ساخت تیمی قوی برای حضور در سوپر لیگ فوتسال زنان است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از پایگاه ورزش زنان، سوپرلیگ فوتسال زنان قرعه‌کشی شده‌ و تیم پالایش نفت آبادان، به دنبال تقویت تیم برای حضوری قدرتمند در این رقابت است.

پالایش نفت آبادان در لیگ 99 به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال رسید، اما در سال 1400 در یک‌چهارم نهایی برابر مس رفسنجان حذف شد. نفت آبادان برای قرارگیری در جمع مدعیان فوتسال، نیاز به تحولات اساسی داشت که این تغییرات، با به خدمت‌گیری پریسا امامی، مربی جوان فوتسال آغاز شد.

علیرغم کاهش بودجه ورزشی از سوی وزارت نفت، تقویت ترکیب تیم و تمدید قرارداد بازیکن‌ها، در دستور کار پریسا امامی قرار داشت.

نخستین بازیکنی که به ترکیب تیم اضافه شد، فرشته خسروی بود. او فصل درخشانی را با پیکان سپری کرد و نقش مهمی هم در قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت. خسروی که به تیم ملی هم دعوت شد، از نفرات تیم قهرمان نفت آبادان در لیگ 99 است و در دومین دوره حضور خود در پالایش نفت، به دنبال تکرار عملکرد خوب خود است.

فاطمه رحمتی، دیگر ملی‌پوشی است که امسال از باشگاه پیکان، به نفت آبادان می‌پیوندد. رحمتی نیز، فصل قبل عملکرد فوق‌العاده‌ای با پیکان داشت و در مراحل حذفی، بازیکن موثری بود.

طاهره مهدی‌پور دروازه‌بان ملی‌پوش، از باشگاه ملی حفاری اهواز به نفت آبادان پیوست، تا بعد از مصدومیتی که فصل گذشته با آن درگیر بود، دوباره فرصت درخشش در دروازه فوتسال را داشته باشد.

پالایش نفت آبادان، علاوه بر این سه مهره جدید، تقریبا تمام ترکیب فصل گذشته خود را حفظ کرده‌ و با وجود کاستی بودجه، فعالیت خوبی در نقل‌ و انتقالات داشته‌ است.

باید دید آیا امامی که اولین تجربه سرمربیگری خود را می‌گذارند، می‌تواند دوباره نفت آبادان را به سکوی لیگ برتر فوتسال برساند یا خیر.

گزارش از: روژان نجیب زاده

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
1
به امید قهرمانی دوباره تیم خوب بانوان پالایش نفت آبادان. تیم مردان صنعت نفت که هیچوقت نمیتونه قهرمان بشه حداقل تیم دخترامون آبروداری میکنه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها