به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
تعداد نظرات: ۲۳ نظر

پرکاس: امتیازات این مسابقه برای ما خیلی مهم بود

پرکاس: این مسابقه برای ما خیلی مهم بود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این بازی برای ما خیلی مهم بود، چرا که می‌توانستیم با توجه به نتایج هفته دوم صعود خوبی در جدول داشته باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، رضا پرکاس بعد از اولین شکست خانگی تیمش در فصل جدید لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: متاسفانه بازی را واگذار کردیم این بازی برای ما خیلی مهم بود، چرا که می‌توانستیم با توجه به نتایج هفته دوم صعود خوبی را داشته باشیم. همچنین می‌توانستیم امتیاز خانگی را کسب کنیم و شرایط خوبی را داشته باشیم.

وی افزود: من به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم اما از بازیکنانم به دلیل اینکه نتوانستند تاکتیک هایی که گفته بودیم را پیاده کنند ناراضی هستم و عملکرد ضعیفی را برای تیم ما به همراه داشت. در  نیمه دوم تغییراتی که انجام دادیم کاملا مشخص بود که نمی‌خواستیم فقط بازی را به تساوی بکشانیم و به تساوی راضی نبودیم. در نیمه دوم هدفمند کار کردیم و باید بازیکنانم بدانند که اما و اگر نتیجه را تغییر نمی‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص بازی محتاطانه تیمش در این دیدار خانگی گفت: ما محتاط نبودیم، بلکه بچه‌ها یک مقدار جدی بازی نمی‌کردند، البته نه به این معنا که جدی بازی نمی‌کردند، بلکه باید محکم بازی کنند. محکم بازی کردن با جدی و سریع بازی کردن شاید در مجموع یکسان باشد، ولی ما مسابقه را با قدرت بازی نکردیم. در همان صحنه‌ای که تبدیل به گل حریف شد، سه بازیکن ما نزدیک به توپ بودند و خواستند که توپ را خیلی ساده و راحت دفع کنند که این درست نبود. در واقع ما در یک سوم دفاعی خودمان نباید به هیچ وجه اجازه بدهیم که حریف فکر کند. اگر محکم‌تر روی توپ رفته بودیم، این اتفاق نمی‌افتاد.

وی ادامه داد: بعد از گل، قطعاً تیم حریف عقب می‌نشیند، ولی بازیکنان صنعت نفت این توانایی را دارند که جلو بروند. وقتی یک تیم می‌تواند روی زمین کار کند و در چهار دقیقه سه موقعیت گلزنی به وجود بیاورد و پس از آن نیز به تحت فشار قرار دادن حریف ادامه بدهد، این بدان معناست که ما می‌توانستیم به هدف‌مان برسیم، اما به گل نرسیدیم. تیم حریف عقب کشید، ولی می‌توانستیم از همان اول این فشار را بیاوریم تا آنها عقب بروند. به نظرم در نیمه اول خوب نبودیم و بچه‌ها جدی و محکم بازی نکردند، نه اینکه نخواهند بازی را جدی بگیرند. استراتژی ما این است که بازی را آرام نگه داریم و بعد از گل خوردن جلو برویم. در فوتبال هیچکس چنین اجازه‌ای را به شما نمی‌دهد و نخواهد داد.

پرکاس درباره آماده نبودن بازیکنان صنعت نفت به لحاظ ذهنی تصریح کرد: این دقیقاً همان چیزی است که گفتم. من عنوان کردم که یکی از عواملی که باعث شد بیشتر به حریف فشار وارد کنیم، عقب رفتن آنها بود. صنعت نفت این توانایی را دارد، ولی ما در نیمه اول بد بازی کردیم، یعنی نخواستیم آن فشار لازم را به حریف بیاوریم. حریف دوست داشت که روی هوا بازی کنیم و بازیکنان ما این شرایط را برای آنها ایجاد کردند. کسب یک امتیاز برای حریف در دیداری خارج از خانه مثل یک برد است، آنهم در جو و شرایط آبادان. در نیمه دوم تیمی که توانایی لازم را نداشته باشد، پس از گل زدن به صورت اتوماتیک به عقب می‌رود، اما اگر قدرت لازم را داشته باشد، به بازی‌اش ادامه می‌دهد. ما نباید این اجازه را به حریف بدهیم که بخواهد برای ما استراتژی تعیین کند، بلکه ما باید این استراتژی را به حریف تحمیل کنیم و بچه‌های ما این توانایی را دارند. ما هر تاکتیکی که در فوتبال است از جمله ارسال از جناحین، پاس عمقی، پاس ترکیبی، شوت از راه دور، پاس رو به عقب و ... را نشان دادیم. پس بازیکنان می‌توانند این شرایط را ادامه بدهند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره عدم حضور یک رهبر در ترکیب تیمش گفت: ما تا امروز هم منتظر بودیم که طالب ریکانی برسد، اما کادر پزشکی توصیه کرد که برای استفاده از او ریسک نکنیم. وقتی این توصیه می‌شود که کل فصل را فدای یک بازی نکنیم، ما به تصمیمات کادر پزشکی احترام می‌گذاریم. بر همین اساس ترجیح دادیم که طالب در این بازی به میدان نرود، ولی قطعاً نقاطی را که ضعف تیم می‌دانیم، بررسی می‌کنیم. تا جایی هم من امروز دیدم، تفاوتی در لیگ برتر وجود ندارد که بگوییم کدام تیم کاملاً مسلط است و برنده می‌شود. گاهی اوقات نتایج گویای کیفیت مسابقه نیست. در مجموع امیدوارم که تیم این باخت را فراموش کند، این شکست را تجربه قرار بدهد و از نکات مثبتی که در بازی بود، بیشتر استفاده کند و نکات منفی را برطرف سازد.

وی در پاسخ به این سؤال که «آیا با بازگشت نفرات مصدوم و اضافه شدن نفرات خارجی این وعده را می‌دهید که شرایط تیم در آینده بهتر شود؟»، گفت: قطعاً همین است. ما ترکیبی را که انتخاب می‌کنیم و پنج تعویض هم در اختیارمان است، مجبور هستیم با بضاعتی که روی نیمکت داریم، انجام بدهیم و تطبیق بدهیم. قطعاً اگر بازیکنان مصدوم تیم که باتجربه و باکیفیت هستند و همچنین بازیکنان خارجی که در خط تهاجمی تیم هستند، به ترکیب اضافه شوند، شرایط بهتر و فاز تهاجمی قوی‌تر خواهد شد. با این وجود این مسئله احتیاج به زمان دارد. یکسری کارها درباره بازیکنان خارجی از دست باشگاه خارج است و قوانین کشور یکسری محدودیت‌ها دارد که شاید تیم‌های دیگر به موقع درباره آن قوانین عمل کرده‌اند و شاید یک پروسه‌هایی را انجام می‌دهند که ما انجام نداده‌ایم. به هر حال باشگاه ما تمام توان خود را به کار بسته تا بازیکنان خارجی به دیدارهای‌مان برسند. اگر این اتفاق بیفتد و بازیکنان مصدوم نیز برگردند، ما قطعاً در فاز تهاجمی قوی‌تر خواهیم شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
6
سلام
آقای پرکاس حتما باید یه گل بخوری تا به فاز حمله بیایی تیم شما اصلا روی حمله برنامه ندارد. حتی کرنر و توپ های کاشته را بلد نیست بزند و معلوم است که کاری با انها نشده. تیمی که دفاع می کند برای ضد حمله برنامه دارد و شما در نیمه اول تیم مقابل را یک پرس نکردید و همه بازیکنهایت با ترس بازی می کردند. معلوم نیست از چی می ترسند. شما که می خواهید بخورید از همان اول بجنگید.
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
4
5
بدون شک بدترین مربی تاریخ صنعت نفت فقط بلده سخنرانی کنه متاسفانه امسال گزینه سقوط هستیم اگر مدیران کاری نکنند خیلی زود دیر میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
1
3
اقا ترا بخدا این فرهادی قدرت بازی را ندارد شما چگونه متوجه نیستید او نو دقیقه را نمی تواند بدود یا اینکه تهامی تعصب تیمی ندارد و در بازی و برگشتها و خطا کردن ها گیج می زند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
البته کل تیم سردرگم و بی برنامه وهدف بودند
یوسف فولاد نفت اس خ ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
1
7
اقای پرکاس لطفا هفته بعدی از بوعذار از همون دقایق ابتدایی استفاده کن
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
3
4
آقای پرکاس چی میگی این نفرات را خودت آوردی تیم شما بی روحیه و بسیار ترسو بازی میکرد من فقط یک نکته در کارتان دیدم اونم حرف حرف حرف زدنه والا به این تیم نمی گن به شما هم مربی نمی گن خاک برسر مدیران باشگاه که چوب حراج به صنعت نفت زدند
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
4
6
آقای پرکاس خواهشاً استعفا بده تا بزرگانی مثل علی فیروزی ومکوندی داریم شما تو این جمع کوچیکی شما باید از تیمهای پایین شروع کنی پله پله اصن تو تیم امشب بلوا بود هر کی یه سازی میزد برا خودش معنی مربی وسیستم آلمانی هم فهمیدیم بازیکنی که قدرت بدنی وحفظ توپ نداره وفقط توپ لو میده نود دقیقه تو زمینه آقایان مدیر از نساجی و فولاد درس بگیرید
سید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
5
4
آقای قاسم پور وپرکاس گزینه سقوط صنعت نفت رو نشانه رفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
6
5
انشالله برگردید پر قدرت و اماده بشید برای هفته بعد
Dani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
4
4
آقای آلمان. آقای هارمونی . رفیق بکن باوئر. چرا جانفزا رو انداختی بیرون که بدون مهاجم بازی کنی؟چرا کل تیم امید فراری دادی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
2
4
یک تیم و یک سرمربی ترسو ! با اینها امسال هم مردم آبادان به هیچ جا نخواهند رسید! بعید میدانم خارجی هایمان هم که قرار است به تیم اضافه شوند ن مالی باشند! واقعا یک سرمربی باید اینقدر دست به عصا باشد؟! تنها نکته مثبت ایشون تعویض هایش بود و اینکه تغییراتش را به دقایق و ثانیه های آخر موکول نکرد! فقط و فقط.
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
1
4
اینقد ناراحت هستیم نمیدونم چی بگم بگم کی مقصره هرسال باید تیم صنعت سرمربی عوض کنه دیر بسته بشه همه تیم ها بابازیکنان خودشون تمدید کردن ما همه رو میدیم بره روزازنو روزی ازنو این تیم هیچ وقت نمیرارن ثبات داشته باشه نمیشه فقط بندازیم گردن بازیکن و مربی ابادان هیچ اختیاری از خودش نداره از تهران برای این تصمیم میگیرن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
2
2
همه انرژی شون در بازی با فولاد خرج شد.
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
2
4
سالی که نکوست از بهارش پیداست روی سخنم با آقای کی شمس است قبل تر خدمت شما گفته بودیم این آقا. اصلن درحد مربیگری صنعت نیست مهندس تا دیرنشده پرکاس رو. ردش کن و یک مربی درست بیار این آقا درحد جوانان صنعت نفتم نیست با احساسات هواداران بازی نکنید آبادان آزمایشگاه باند رفوزه نیست امشب در استادیوم صدای هواداران صنعت را شنیدی هیچ هیچ امیدی به پرکاس و تیمش نیست
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
2
اینهمه دفاع ایستادن فقط نگاه کردن سه تا بازیکن سفید جلوی دروازه صنعت بدون مزاحم ایستادن پس چی تمرین میکنید به جای که تیم اراک تو گرما وشرجی ابادان کم بیاره تیم ما بریده بود چون هرفصل همچی تعقییر میکنه فقطو فقط فرصت ها ازدست میره تیم از لحاظ بدنی خیلی ضعیفه
پرویزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
1
الان ویدئو نشست خبری ایشون را دیدم، به هیچ وجه نگفته که بعد از گل خوردن جلو برویم بلکه برعکس تأکید کرده که هیچ تیمی این کار را نمیکند. البته با تمام این حرفها چیزی از تقصیر پرکاس و بازیکنان و مدیریت باشگاه در شکست مقابل اراک کم نمیشود.
Rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
1
2
اگه واقعیت رو بخواین اینه که صنعت به یه مدافع میانی بیشتر از مهاجم احتیاج داره.
نمیخواستم پیام بدم ولی یه سوال تو گلوم گیر کرده بود اینکه آقای پرکاس شما که معتقد هستی دو تا مهاجم بیان نتایج تغییر میکنه آخه مگه چند تا موقعیت برا مهاجم ها ساخته شد که بخوان گل بزنن. مگه مهاجم خارجی توپ بهش میرسه که بخواد گل بزنه. به نظرم بازیکنای خط حمله مشکلی ندارن اون چیزی که ایراد هست ساختار تیم و نحوه فوتبالی هست که انجام میدن ضمنا مشکل ما تو خط دفاع هست جایی که هم خالدی هم مدافعین میانی اون چالاکی لازم رو ندارن
اینو قبلا هم گفتم از ۴ تا مدافع ۳ تاشون بالای 30 سال هستن و دیگه از نظر فنی در همین سطح هستن انتظار بالاتر از اینها نمیشه داشت
رتبه صنعت از قبل از شروع مسابقات مشخص بود که تو ۵ تای آخر هستیم ولی خب به خودمون امید واهی دادیم
ولی فعلا زوده بعد از هفته پنجم جایگاه واقعی تیم ها تو جدول مشخص میشه
دلیل مصدومیت ها هم تمرینات بدنسازی نامناسب هست
پاسخ ها
آرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
سلام آقای رامای گرامی مطابق انتظار تحلیل حضرتعالی صحیح است مربی که علاوه بر جذب بازیکنان ضعیف جرئت تغییر نفرات را بشکل صحیح ندارد تیمی که 80 دقیقه حکیم نصاری را در میانه میدان قرارمیدهد و هم در دفاع ضعف دارد وهم دربازیسازی و هجوم ناتوان است چه افقی را برای خوشبین ترین هوادار ترسیم میکند متاسفانه آقای پرکاس در دنیای غیر واقعی سیر میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
2
4
دوستان و حامیان پرکاس فقط علامت منفی به حرف درست و حق کامنتها میدن بی آنکه استدلال حمایت خودرا از اوبگویند حالا سکوت کردن. یک سئوال از اونا دارم اگر دلتان با صنعت نفت است چرا چشم خودرا بر ناتوانی پرکاس بسته اید هرچند صدای هواداران راستین صنعت نفت دیشب درکنار استادیوم شنیده شد که خواستار اخراج سریع پرکاس بودند یک جایی تیم به ناحق و اتفاقی نتیجه را واگذار میکند اما تیم ما مقابل اراک درشهرخودمون حرفی برای گفتن نداشت
کرمرضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
2
2
صنعت امسال سقوط مبکنه من قبل از بازی هم گفتم میبازیم بازی بعدی هم میبازیم
omid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
3
جناب پرکاس شما در میانه میدان زواری و حامدی فر و حنفی و مطلق زاده رو از دست دادین به جاش رفتین بازیکنانی جذب کردین که حتی تیمهای لیگ یک هم اونها رو نخواستن بعد میگین با آمدن مهاجم جدید تیم درست میشه شما وسط زمین یه پاس دهنده خوب و بازیگردان نداری مهاجم که که نمیتونه بیاد وسط زمین توپ بگیره بره گل بزنه قبول کنید در نقل انتقالات ضعیف عمل کردین بازیکن بی کیفیت جذب کردین قرار نیست جور تیم را مهاجم جدید بکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
2
1
اقای کرم روشنی قبول دارم بارها گفتی صنعت سقوط میکنه..این فرمون سقوطه دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
0
1
اولین مقصر این وضع مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هستند که به ثبات اعتقاد ندارند بی آنکه بخواهیم از عملکرد مثبت و منفی منصوریان حمایت کنیم همه واقفند که آقایان محترمانه منصوریان را ردش کردن درحالیکه فصل قبل بدترین وضع تزریق پول به صنعت رو داشتیم نیم فصل بی یک ریال پول اما تاوان آنرا تیم و هواداران دادند بعد آقایون ناگهان آقای قاسمپور را آوردن یعنی منصوریان برو واضح گفتن ما قصد داشتیم بعد آقای پورموسوی آقای پرکاس رابیاریم هواداران منصوریان را تحمیل کردند حالا انتخاب پرکاس بااین نفرات و افکار فقط راه سقوط صنعت را هموار میکند ا سرفصل هم بر میگرده مدیره آلمان بیچاره صنعت نفت و هواداران که باید سالها خون دل بخورند تا شاید به لیگ برتر باز گردیم خدا رحمت کند مرحوم نادر دست نشان که کارکرد کارستان ووو
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها