به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 26
کد خبر: ۳۵۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

کنفرانس خبری مربیان حریفان آسیایی فولاد

افشین احمدی
خوزستان اسپورت- سرمربیان لکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان سعودی در نشست مطبوعاتی پیش از بازی حضور یافتند.
به گزارش خوزستان اسپورت، کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه تیم‌های لکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان سعودی در تاشکند برگزار شد و سرمربیان دو تیم به سوالات خبرنگاران در خصوص این بازی پاسخ دادند.
خلاصه ای از اظهارات وادیم آبرام‌اف و جورجوس دونیس را در ادامه مرور می‌کنیم:

آبرام‌اف: با همه توان مقابل الهلال بازی می‌کنیم

سرمربی لکوموتیو ازبکستان ابراز امیدواری کرد که این تیم پیروز دیدار با الهلال سعودی باشد.
وادیم آبرام‌اف، سرمربی لکوموتیو ازبکستان، در این زمینه گفت: مسابقه با الهلال اهمیت زیادی برای ما دارد و اگر خواهان صعود از گروه هستیم، باید این بازی را ببریم. البته می‌دانیم که بازی سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان بازی کنیم.
وی افزود: الهلال در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر عربستان داشته و چند هفته بدون شکست باقی مانده ولی ما تمام سعی و تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه و خوشحال کردن هواداران می کنیم.
سرمربی لکوموتیو در مورد نتایج نه چندان مطلوب لکوموتیو در شروع لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: شروع لیگ قهرمانان مصادف با آغاز فصل جاری لیگ برتر ازبکستان بود و بازیکنان لکوموتیو از فرم بدنی ایده‌آل دور بودند ضمن اینکه اکثر بازیکنان ما جوان هستند و تجربه زیادی در این رقابت‌ها نداشتند.
آبرام‌اف در خصوص بازیکنان محروم لکوموتیو نیز گفت: اسلام توختاخوجایف تنها بازیکن محروم ماست که به طور حتم غیبت وی روی عملکرد ما تاثیرگذار خواهد بود اما سلیم مصطفی‌اف را در پست وی داریم و از او در این مسابقه استفاده می کنیم.
سرمربی لکوموتیو تاشکند در خصوص مهار ناصر الشمرانی، مرد سال فوتبال آسیا و عضو تیم الهلال سعودی، نیز گفت: الشمرانی بازیکن خوب و تاثیرگذاری است اما فوتبال یک بازی تیمی است و به فرد متکی نیست.
وادیم آبرام‌اف در خصوص پیش‌بینی خود از نتیجه این دیدار نیز گفت: نتیجه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد و همه چیز در گرو عملکرد دو تیم در زمین است ولی امیدوارم نتیجه بازی به سود ما رقم بخورد.

دونیس: بازی سختی مقابل لکوموتیو داریم

سرمربی الهلال عربستان سعودی در خصوص دیدار با لکوموتیو ازبکستان گفت: هر بازی در لیگ قهرمانان، اهمیت خاص خود را دارد. الهلال فصل گذشته به فینال رقابت‌ها رسید و امسال نیز قصد داریم موفقیت فصل گذشته خود را تکرار کنیم.
جورجوس دونیس در مورد تیم حریف نیز گفت: دو ماه پیش که در ریاض مقابل لکوموتیو قرار گرفتیم، آنها از فرم بدنی ایده‌آل دور بودند اما اکنون پیشرفت کرده‌اند و قطعا بازی سختی مقابل آنها خواهیم داشت.  
دونیس در خصوص بازیکنان محروم الهلال نیز گفت: در این زمینه با مشکلاتی روبرو هستیم و این امر به واسطه فشردگی مسابقات است به طوری که طی 19 روز، شش مسابقه انجام داده‌ایم و بازیکنان ما بسیار خسته هستند.
سرمربی الهلال همچنین خاطرنشان کرد: ناصر الشمرانی در سفر به ازبکستان ما را همراهی می‌کند اما بازی کردن وی هنوز مشخص نیست و منتظر دریافت پاسخ کنفدراسیون آسیا هستیم. البته او در بازی مقابل فولاد ایران در ریاض بازی کرد اما پرونده وی همچنان تحت بررسی است و منتظر دریافت پاسخ کنفدراسیون هستیم و اکنون موضوع کمی پیچیده شده است.
دیدار تیم‌های لکوموتیو ازبکستان و الهلال عربستان در حالی ساعت 15:30 سه‌شنبه یکم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه اختصاصی لکوموتیو در تاشکند برگزار می‌شود که در بازی رفت، پیروزی سه بر یک الهلال رقم خورد.

کنفرانس خبری مربیان حریفان آسیایی فولاد

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها