به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 12
کد خبر: ۳۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

یزدی: ورزشگاه مسجدسلیمان مشکلی ندارد

یزدی: ورزشگاه مسجدسلیمان مشکلی ندارد

خوزستان اسپورت- مدیرعامل نفت مسجدسلیمان گفت: می‌خواهیم در لیگ امسال با حضوری خوب هواداران‌مان را شاد کنیم تا در پایان فصل دغدغه‌ای نداشته باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، هدایت یزدی پس از دیدار نفت مسجدسلیمان مقابل هوادار اظهار داشت: با توجه به اینکه از تهران دور هستیم انتظار ما این است رسانه‌ها تیم ما را پوشش بیشتری بدهند. نفت مسجدسلیمان علاقه‌مندان زیادی دارد و انتظار داریم هم فدراسیون و هم مسئولان بالادستی و رسانه‌ها نگاه بیشتری به ما داشته باشند. هوادار به لحاظ مالکیت توپ بهتر عمل کرد و ما هم البته می‌توانستیم از بازی برنده خارج شویم. به مجموعه تیم‌مان خسته‌ نباشید می‌گویم و فکر می‌کنم در شروع فصل 4 امتیاز نتیجه خوبی است. انتظار داریم کادرفنی و بازیکنان ما با همین جدیت ادامه دهند و هواداران ما از ما پشتیبانی کنند تا نتیجه خوبی در پایان فصل بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که هدف‌گذاری نفت مسجدسلیمان در این فصل چیست؟ گفت: سال‌های قبل دغدغه سقوط داشتیم و امسال هم کارمان را زودتر شروع و بازیکنان باکیفیت‌تری را جذب کردیم. کادرفنی خیلی زود به تیم اضافه شد و تیم زود شکل گرفت. هدف‌ ما این است که دغدغه‌ای در پایان فصل نداشته باشیم و با یک حضور خوب دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

یزدی در واکنش به بحث میزبانی این تیم در مسجدسلیمان عنوان کرد: ورزشگاه مشکلی ندارد. اتفاقی که در بازی قبل افتاد در ورزشگاه آزادی هم چند بار رخ داده و برای دقایقی قطعی برق داشتیم. قطعی برق هیچ تاثیری در بازی نداشت و داور بازی را هم متوقف نکرد. باید خودمان را یک مقدار به روزتر کنیم و از مسئولان بخواهیم که شرایط مناسب را برای تیم خودمان فراهم کنند. در یکی دو هفته گذشته جلسات خوبی برگزار کردیم تا میهمان‌نوازی خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل نفت مسجدسلیمان در خصوص حضور هومن افاضلی در این تیم خاطرنشان کرد: افاضلی به مجموعه فنی ما اضافه می‌شود و قرار است کار مدیر فنی را انجام دهد. او مربی بزرگی است و ارتباط بسیار نزدیکی با مهاجری دارد و ان‌شاءالله حضور او بتواند به روند مثبت تیم ما کمک کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
1
4
نمیدونم حضور افاضلی دلال چه کمکی میتونه بکنه به نفت مسجدسلیمان!!!؟؟؟ کاش شفاف سازی کنن
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
1
درود بر جناب یزدی بزرگوار مسولیت مدیرعاملی نفت سنگین هست پس یه فشار به استانداری و فرمانداری بیار که نمایندگان دولت هستن تا وضعیت فرودگاه و زیر ساختها را زودتر حل کنن . نمیشه هر سری یه بازیکن یا کادر فتی از حریف میکروفون بگیره دست و هر چه می‌خواد در مورد شهر بزرگ mis بگه و ما هم سکوت کنیم چون نه استاندار و نه نماینده شهر و فرماندار وجود حقیقی ندارن و توان انجام کاری را ندارن. اگه توانایی انجام کارها را ندارن بهتره استعفا بدن .وجدانن ورناصری چه کاره ؟ استاندار چرا وضعیت فرودگاه را دو سال تقریبا آماده تکمیل نمیکنه ؟ این آقایان بهتره شجاع باشن و اگر از تهران کسی بهشون بی محلی میکنه استعفا بدن که همه بدانند مشکل کجاست
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
0
2
جناب یزدی یکی از ۸ باشگاهی که اعلام کردن در مسجدسلیمان بازی نمیکنن فولاد بوده و مسولین فولاد این بیانیه را برا فدراسیون فرستادنه ، ما از شما میخوایم که به هیچ عنوان فولاد آره نا را به عنوان میزبانی انتحاب نکنه ، اولا از زمانی که همین ورزشگاه رو فولادیها ساختن یجور فکر میکنن قهرمان آسیا شدن و فرق میکنن با تیم‌های دیگه استان خوزستان و دوما اگر میزبانی آنها را قراره بگیریم در ورزشکاهای دیگه استان یا در اصفهان باشه .چنانچه فدراسیون دستی دست این تیم‌ها شد .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها